Wednesday, June 17, 2009

GEMPAR : NIK AZIZ MINTA NASHARUDDIN LEPAS JAWATAN

SALAM,... :)


Jika dilihat gambar di atas,...apakah yg anda fikirkan???
Beginikah kepimpinan berteraskan Ulama' yg mana secara terang-terangan menampakkan penindasan antara satu sama lain demi mencapai impian politik masing2?

Terbaru,...Tuan Guru Nik Aziz telah meminta Nasharuddin melepaskan jawatan sebagai ahli Parlimen Bachok dan Timb. Presiden PAS kerana memberi reaksi positif berkenaan Kerajaan Perpaduan.
Apakah ada salahnya ingin berpadu tenaga menguatkan masyarakat Melayu dan Islam di Malaysia ini Tuan Guru???.... ini bukannya soal UMNO dan PAS akan bersatu menjadi 'satu parti',...ia cumalah berkongsi pendapat yg bernas untuk mengukuhkan Melayu dan Islam di Malaysia.

Kesimpulannya,....anda sendiri boleh melihat yg keputusan dan tidak tanduk Tuan Guru Nik Aziz kini byk memihak pada pakatan Anwar dan DAP. Bukannya kita tidak tahu yg Anwar telah menolak sekeras-sekerasnya rancangan Kerajaan Perpaduan ini.

DAP pula hanya mengambil sikap berdiam diri pada waktu ini,....hanya bertepuk tangan dan melihat Melayu terutamanya Islam bertelagah sesama sendiri.


Pada penyokong Pakatan Rakyat,...cuba anda fikirkan semula apakah relevannya sokongan pada Pakatan seperti ini???....



Kenyataan Najib Tun Razak :

"Saya dah cakap sebelum ini bahawa kita bersikap terbuka dan sedia mendengar dan menimbang apa-apa cadangan yang dikemukakan oleh Pas,"


Kenyataan Tuan Guru Nik Aziz :

“Kalau benar Nasharuddin nak setuju (dengan kerajaan perpaduan) lebih baik dia masuk UMNO, letak jawatan timbalan (presiden Pas) dan di Bachok. Apa buat sampah, menyusahkan,”

7 comments:

PAPA GOMO said...

SALAM, DI HARAPKAN SAUDARA DAPAT MEMBANTU SAUDARA KITA SAIFUL BUKHARI DENGAN MENYEBARKAN ARTIKEL INI.

ANWAR JUBURI MEMINTA RAKAMAN,BUKTI DNA,NAMA SAKSI YANG ASAL UNTUK APA??? LAYAKKAH SEORANG TERTUDUH DI BERI SEGALA SENARAI SAKSI??? http://www.gomounited.com/2009/06/rakaman-cctvdnaketerangan-112-saksi.html

ANWAR AL-JUBURI SEDANG CUBA MENGHAPUSKAN BUKTI YANG ADA DALAM KES LIWAT NYA INI!!!

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Baru la hari ini kita nampak rupa sebenar seorang tok guru yang disanjung2 oleh penyokong PAS. Ketika orang lain mahukan perpaduan sesama Melayu dan sesama Islam, N.Ajis pula asyik dengan menyatakan itu lontaran / idea / pendapat peribadi.

Jika benar itu lontaran peribadi, tak mungkin Presiden dan Timb. Presiden boleh sependapat mengenai kerajaan perpaduan ni. Apakah seperti yang dikatakan oleh N.Ajis yang mereka berdua dan penyokong kerajaan perpaduan ini 'boneka UMNO'??

N.Ajis harus bermuhasabah diri, jangan kerana dendam lama bersama UMNO di bawa sampai ke mati. Mungkin juga ada 'suara-suara' belakang N.Ajis yang bencikan perpaduan sesama Islam, tetapi lebih suka perpaduan bersama musuh Islam.

Dan hari ini juga bersaksilah kita yang kata2 N.Ajis sudah menjadi seorang DIKTATOR. Subhanallah...

Suasana Kini said...

Jom kita sama-sama buat dan siar SURAT TERBUKA buat TG Nik Aziz dalam blog masing-masing minta dia pikir macam kita pikir.

watankini.blogspot.com

PembelaMelayuSejati said...

kalau mcm tu aku harap semua pemimpin & penyokong PAS yg sokong Kerajaan Perpaduan keluar PAS & sertai UMNO mcm Nik Aziz suruh...
SETUJU????...AKU AKAN MULAKAN UTK KELUAR SEBAGAI AHLI PAS.
Bye-Bye Nik Aziz yg bongkak!

ghostWRITER said...

kawe parti Isle..kawe tak se sekongkol denge ore sebangse denge UMNO. Nate beruk Kerajae Perpadue? Bie melayu bepece pun kawe dok kisoh. Janji kawe nak pimpin kerajae pakate rakyak.

anakmuda
http://ohpolitik.blogspot.com

Kucing Parsi said...

ha ha ha

raja petra tu lantak dia lah anak dia nak mencuri motosikal

jangan pulak macam kat bachok...

edar dadah

ha ha ha

gantung sampai mati

tv3 tak berani sebut parti

ha ha ha

nak bela melayu tapi bagi makan dadah!!!

ha ha ha

Anonymous said...

bila bn ditolak rakyat baru nk sibuk pasal perpaduan.. masa kuat dulu bongkak nak mampus.. org camni bukan nak perpaduan sangat, tapi terpaksa sebab takut hilang jawatan.. yelah, bila bn dah berkubur, dah xleh rompak harta rakyat lagi.. perpaduan untuk apa?orang bongkak memang tak patut dilayan

Post a Comment