Wednesday, September 16, 2009

WE HAVE THE NUMBERS!...kahkahkah

SALAM,...:)

Masih segar dalam ingatan untuk kesemua rakyat Malaysia dengan janji bersemangat yang dilaungkan Anwar Ibrahim sepanjang 2008!...”We have the numbers”,.. ‘don’t call us an opposition, but call us government in waiting….because of what?..I’m a Prime Minister in waiting!”

Itulah ayat-ayat keramat yang dilaungkan oleh Anwar ketika saat-saat dia yakin akan merampas kerajaan dengan cara yang terdesak!..syabas kepada Najib dan Tun Mahathir yang berusaha keras dan mengatur strategi dalam memastikan agenda terkutuk serta terancang ini gagal.

“Ludahlah atas muka saya sekiranya Pakatan Rakyat tidak memerintah pada 16 September 2008”,…itulah juga amaran dan ingatan kepada pemimpin-pemimpin serta penyokong Barisan Nasional tahun lepas,..tapi apakan daya, Anwar merancang, Allah menggagalkannya…

Hari ini,..ulangtahun penubuhan Negara Malaysia diraikan dan kegagalan Anwar dalam menghancurkan tarikh keramat itu dengan provokasi bodohnya patut diraikan juga!...kahkahkah Minta semua media dan tabloid menyiarkan muka Anwar yang tidak pernah-pernah belajar untuk menerima takdir serta hakikat dari Allah S.W.T bahawa dia memang tidak akan pernah menjadi Perdana Menteri Malaysia!

>>>> Seluruh tenaga kerja Barisan Nasional harus bersiap sedia untuk menggempur semesranya para pengundi di Bagan Pinang, Negeri Sembilan!...teruskan momentum kita!!! Kita memiliki rekod cemerlang dan disukai rakyat di sana!

>>>> Kepada para pengundi Undi Pos,…pastikan anda hanya memilih BN!!!..gaji sudah naik, cuti sudah bagi, subsidi macam-macam,..mahu apa lagi???..

>>>> Kepada MIC dan MCA,..TOLONG JANGAN TIDUR!!!...bekerjasamalah dengan UMNO untuk memastikan kemenangan yang hampir pasti ini.

>>>> Pastikan Calon BN amat bersih dan terkenal di kalangan rakyat berbilang kaum di Bagan Pinang!..,psst..BENARKAH STATUS SEKSUAL AHLI PARLIMEN TELUK KEMANG diragui??? Katanya Bisexual..ish…haram…haram…

1 comments:

Tok Pambu said...

Sudah tujuh kali PRK diadakan selepas PRU12. Malang sungguh bagi nasib BN/UMNO, cuma menang sekali sahaja di Batang Ai, Sarawak.

Sebenarnya BN/UMNO memang sudah tiada harapan lagi untuk menang dalam mana2 PRK atau pada PRU13 nanti. BN sudah tidak diterima oleh rakyat yang sudah sedar akan keburukan parti itu.

UMNO sebagai parti utama bermasalah kerana masih lagi ramai pemimpin yang 'rasuah' berada berkuasa dalam parti itu. UMNO tidak akan diterima rakyat selagi ianya tidak dibersihkan 100%.

Post a Comment