Saturday, January 9, 2010

INDIVIDU YG Menyokong TINDAKAN ‘HERALD’

SALAM,...:)



Mungkin ada sesetengah rakyat Malaysia yang masih keliru dengan isu terbaru dimana melibatkan ketegangan diantara agama Islam dan Kristian. Sepanjang kuatnya BN dengan majoriti 2/3 penguasaan yang mereka peroleh sejak dari Merdeka dahulu di Parlimen,…jarang sekali kita dengar isu pertelingkahan yang amat ketara dan serius antara agama serta ancaman-ancaman berbaur kejahatan seperti ini. Tapi beberapa hari lepas,.. gereja terus dijadikan sasaran. Belum tahu siapakah yang terlibat,…harap pihak POLIS Malaysia yang amat berkaliber mampu menyelesaikannya.

Apapun,… disini kita boleh lihat pemimpin-pemimpin pembangkang yang pernah menyuarakan sokongan ke atas tindakan HERALD yang mahukan perkataan ALLAH tidak hanya menjadi hak eksklusif untuk penganut Islam saja di Malaysia ini…

Dan mereka yang menyokong adalah seperti:

1. Ketua Pembangkang @ Penasihat PKR = Anwar Ibrahim
2. Mursyidul AM PAS = Nik Aziz Nik Mat
3. Ahli Parlimen Shah Alam (PAS) = Khalid Samad
4. Kebanyakkan pemimpin-pemimpin, Ahli Parlimen, dan ADUN Pakatan Rakyat (dari PKR, DAP & PAS)

Dan mereka yang menentang perjuangan serta tindakkan HERALD ini adalah seperti:

1. Pemimpin-pemimpin UMNO dan Kerajaan Malaysia
2. Ahli Parlimen Bandar Bharu-Kulim (PKR) = Zulkifli Nordin
3. Ahli Parlimen Pasir Mas (BEBAS) = Ibrahim Ali


>>>> JADI PERTIMBANGKANLAH MANA YANG BAIK DAN MANA YANG BURUK,….tidak salah jika kita mengandaikan individu-individu yang menyokong inilah telah sedikit sebanyak menyumbangkan kepada keadaan tidak tenteram kita sebagai rakyat Malaysia yang mana sebelum ini harmoni dibawah pentadbiran Barisan Nasional dan UMNO!

>>>> LIHAT sajalah tindakkan Pakatan Rakyat yang hanya berdiam diri mengenai isu ini,….Nauzubillah.

8 comments:

Anonymous said...

klakau la lu mamat.

Anonymous said...

dah jd mcm ni pun
islam especially orang melayu ttp x nak bersastu
antaranye komen atas ni
dia ingat isu ni kelakar ke

Anonymous said...

mamat yg beri komen "klakau" tu adalah salah seorang pendakwah kristien...darah yg mengalir diurat nadinya adalah darah yahudi...abaikan org spt ini,biarkan dia hanyut oleh alunan bisikan syaitan...

Anonymous said...

rasist betul bloggers ni...jgn la sampai bakar gereja bro.patut la org makin benci UMNo.kelakau

det said...

jemputan program dialog bersama pemimpin,
sila emailkan nama penuh, no ic, nama blog dan no telefon ke darulehsantoday.blog@gmail.com dengan kadar segera untuk booking tempat duduk.

umno said...

woi.. orang kafir kalau nak guna nama Allah sbg Tuhan x apa asalakn tuhan mereka satu bukannya banyak.. kalau banyak x boleh la.. Masyarakat jahilliah zmn dlu (di ngr2 arab) panggil tuhan sbg Allah walau bkn agama Islam..

So, jgn dengar 1 pihak je. common la bro, jgn jadi bodoh. mentang2 tuhan2 korang kat dlm parti sial 2 ckp cam 2 korang terkedek-kedek ikut Tuhan2 ko. usah la kau nak sibuk2.. sembahyang pun x pasti la buat ke x.. korang memang kelakau...

Anonymous said...

salam...saudara,saya antara peminat no.1 blog saudara,teruskan perjuangan anda,jgn mudah mengalah,Allah sentiasa bersama-sama kita.keep it up saudara

Faiz Plongor said...

Nice blog and article, thanks for sharing. However want to statement on few common issues, The website taste is great, the articles is in point of fact excellent.
Alat bantu sex
Liquid sex
Eye super pills
Vimax oil Asli
Perangsang Black ant
Penis tekuk silikon
Kapsul Penggeli Vagina
Perangsang gairah wanita
Celana pembesar penis
Opium spray
Vagina pantat nungging
Penis dua kepala
Vagina bulu getar
Vibrator penggeli vagina
Alat masturbasi pria
Cream pembesar payudara
Vagina pinggul getar
Obat pembesar payudara
Lintah Oil papua
Penggetar vagina
Dildo getar
alat masturbasi wanita
Vimax Canada
Vimax pills
Obat perangsang wanita

Post a Comment