Wednesday, August 5, 2009

PERHATIAN : Mesej Penting !!!

SALAM,...:)

EDISI KHAS :

BPN Mendesak Tindakan Tegas Terhadap Blogger Hina Mufti Perak Setaraf Pelacur


1. BPN memandang berat tindakan blogger pembangkang di sini
( http://www.malaysiawaves.com) yang telah menyamakan Mufti Perak dengan gelaran pelacur.

2. Perbuatan ini sangat tidak patut dan begitu menghina seorang Mufti yang begitu dimuliakan di sisi masyarakat sebagai ikutan dalam hal hal agama Islam. Apatah lagi beliau dilantik dan dipilih oleh Sultan Perak sendiri selaku Ketua Agama Islam negeri Perak.

3. Mufti Perak tidak pernah menjadi ahli mana-mana parti mahupun memegang jawatan politik dan bukan orang politik.. Seharusnya tidak patut beliau menjadi sasaran kecaman atau penghinaan yang memalukan tersebut meskipun ada pandangan beliau tidak disenangi oleh mereka..

4. BPN mendesak agar tindakan tegas dan keras dikenakan terhadap blogger Malaysiawave ini dan juga mana-mana blogger yang berani menghina tokoh agama di negara kita, yang mana jika tidak dibendung dari sekarang ia boleh menggalakkan rakyat Malaysia untuk menghina tokoh agama seperti Mufti ini yang jelas tidak ada kepentingan politik di dalam berfatwa atau memberi pandangan.

5. Diharap suara Blogger Pembela Negara ( BPN ) ini akan dibaca dan disebarkan agar menjadi isu yang tidak akan berulang lagi pada masa akan datang.


Pesanan : Mohon diulas, disebar luas isu ini oleh sahabat sahabat BPN atau tidak sehinggalah ia diambil tindakan oleh pihak berkuasa negara kita.


Yang benar,

Panglima Perang Cyber,
YDP Blogger Pembela Negara

link :
(http://www.malaysiawaves.com/2009/07/harussani-ulama-yang-melacurkan-diri.html)


>>>> Sungguhpun politik keterbukaan dan demokrasi yang Pakatan Rakyat cuba amalkan,...namun dengan penghinaan ke atas para Mufti yang menjadi salah satu simbol Agama Islam amatlah dipandang keji oleh kami iaitu masyarakat Islam sendiri!!!
Tidak dapat dipastikan sama ada penulis blog ini berbangsa apa atau beragama apa,...namun sensitiviti kaum lain serta agama lain perlulah cuba dihormati!...jgn jadi kurang ajar!!!

4 comments:

Ashley Ahmed said...

Salam,

"Heh heh heh, sucsess," Lim Kit Siang.

Anonymous said...

dorg menulis tanpa fakta kita tentang secara aman.. bila kita tulis dgn ada fakta dorg tentang gila-gila sampai kata blogger pro kerajaan ni dasar UMNGOK. Sekarang bangsat-bangsat tu kutuk Mufti perak lak, apa akn jadi kalau kita kutuk nik aziz ke .. hadi ke? .. lagi benggang dorang dan pastu dorg mintak dikeluarkan fatwa.. kahkahka!

Anonymous said...

Ketua Agama.........tunggang langgang

HanaHoney said...

anonymous yg atas ni..siapa yg kau maksudkan dgn "ketua agama"...ko jangan...sume org tau sape ketua agama kat negeri, malaysia...jgn babitkan org lain...jgn beb...daulat tuanku!!!

dear all, please, sape yg anonymous atas ni maksudkan....

Post a Comment