Saturday, April 24, 2010

Pelajar UNISEL Diperalat!

SALAM,...:)



Berdasarkan sumber dari penduduk sekitar Batang Kali dan Ampang Pecah,…pelajar UNISEL dipergunakan pihak jentera Pakatan Rakyat demi meraih undi. Adakah tindakkan sebegini patut dibiarkan oleh pihak bertanggungjawab. Bukanlah untuk menyalahkan, tetapi pihak Polis perlulah mengetatkan lagi laluan jalan raya atau kawasan berhampiran asrama pelajar UNISEL demi mengelakkan mereka terus diperalat pihak pembangkang.

Berdasarkan info, sejumlah wang diberi sebagai ganjaran untuk setiap orang sekiranya bersetuju untuk datang berkempen membantu jentera Pakatan Rakyat.
Aduan penduduk ini mungkin ada asasnya,…ini kerana program SPICE yang dicadangkan serta dilaksanakan di UNISEL oleh pihak kerajaan negeri Selangor adalah berteraskan prinsip ‘setia kepada kerajaan Pakatan Rakyat’ yang mana kerajaan negeri adalah penaung utama university tersebut.

>>>> Kami nasihatkan kepada para pelajar UNISEL ataupun UiTM untuk tidak terlibat dengan aktiviti berpolitik ini. Pihak POLIS dijangka akan memperketatkan lagi pemeriksaan laluan jalan raya demi mengelakkan perkara yang tidak diingini berlaku.

>>>> Kepada Rakyat Hulu Selangor: Adalah menjadi harapan kami untuk anda semua menangkan BN! :)

0 comments:

Post a Comment