Tuesday, September 14, 2010

SUSPEK Pembunuhan Adalah Ahli Bar Council, Ahli DAP & Pernah Membantu Pembangkang ???

SALAM,...:)



Nah ini dia lagi bukti Si Pembunuh seorang peguam Hindraf dan merupakan ahli seumur Hidup sebuah Parti! Parti mana lagi kalau bukan DAPig!

Sah lah pembunuh Datuk Sosilawati dan 3 lagi yang lain adalah Peguam Hindraf dan juga Ahli DAPig! Puak Pakatan nak kata apa lagi?

Ada pula yang nak salahkan pihak polis dalam hal ni! Ada juga yang salahkan kerajaan BN kerana pembunuhan ini! Kenapa mereka Pakatan Pembangkang ini Bodoh sangat? Kenapa kalau mereka dah Bodoh maka Rakyat pula yang mereka nak Bodohkan sama?

Rakyat kena jelas! Pembunuh dalam hal ini adalah Hindraf dan Ahli DAPig Sekutu kepada PAS dan PKR!

Kasi Mampos aje Hindraf ni! Jangan bagi can bernafas kat Malaysia ni! Nak bikin Huru Hara Pi berambus Balik tempat Asal Usul! Haramjadah!!!

Anwar Al Juburi Harus Bertaubat!

Diambil dari: Blog PapaGomo



Sumber-Sumber seterusnya: Media Permatang Pauh , GAP


>>>> Kami sebagai rakyat Malaysia sedar bahawa isu Datuk Sosilawati ini tidak mendapat perhatian dan simpati daripada para pemimpin Pakatan Rakyat. Lihat saja kesungguhan mereka ketika isu wanita Cina (sebenarnya Melayu : sebab Teresa Kok tersilap) yang dibogel serta diketuk-ketampi di dalam penjara & isu wanita Mongolia. Kesemuanya ada motif politik walaupun pada dasarnya memang tidak berasas serta langsung tiada bukti kukuh.

>>>> Pada hari ini kita jelas dapat melihat bahawa perjuangan Pakatan Rakyat terutamanya DAP adalah bersifat perkauman dan tidak pernah memperjuangkan keadilan serta hak sama rata.

>>>> Bila melibatkan bangsa MELAYU,..langsung tiada suara untuk memperjuangkan. Inikah pemimpin yang kita mahukan wahai rakyat Malaysia???


JOM KITA GAGALKAN PAKATAN RAKYAT

18 comments:

Anonymous said...

http://theunspinners.blogspot.com/2010/09/pembunuhan-sosilawti-adakah-ini-ethnic.html

Sila baca link di atas,
Sosilawati & rakan2 adalah Ahli PERKASA !

Wahai Melayu semua,..anda masih belum sedar???

Anonymous said...

http://gerakantimur.blogspot.com/2010/09/4-mangsa-pembunuhan-kejam-ahli-perkasa.html

Adakah benar pembunuh ini adalah ahli parti DAP seumur hidup?? dan kenapa Lim Kit Siang membisu??

Kenapa tidak bela seperti kes Teoh Beng Hock & Kugan??

x-lvc said...

mamag dasar makan babi!
hidup takda kenal budi.

Anonymous said...

Mana itu x-Presiden Bar Council?? Ambigha??
Knp diam?..dulu bukan main kalau ada isu mcm ni,..kecoh.
You boleh juga kasi pandangan walaupun dh bukan presiden.

Bumiputera kekal memerintah said...

Harap UMNO & PERKASA perjuangkan Hak Melayu !!

xtina said...

Membantu pembangkang melalui HINDRAF suatu ketika dulu adalah amat terdesak bagi seorang Peguam bergelar Datuk,..seronok melihat karier seorang peguam berakhir dengan cara ini. Syabas kerana berjaya menamatkan nikmat hidup anda..kah kah kah

Peace for Malaysia.

media utara said...

Mohon blogger BPN kasi bongkar lagi jika ada penglibatan suspek ini dengan DAP mahupun Pakatan Rakyat.
Kini masa untuk kita serang-balas.

Anonymous said...

Isu Sosilawati akan menghantui DAP & Pakatan Rakyat!!!

Anonymous said...

suspek = peguam hindraf = ahli dap... adakah ini bermakna diarg ni mkn duit org2 yg diarg tipu utk jd funding kepada semua aktiviti haram hindraf dan mungkin juga DAP... dasar penyangak!

Anonymous said...

Jatuhkan hukumn yg setimpal..gantung sampai mati lagi bagus

Anonymous said...

Muking lepas ini PDRM akan jumpa lebeh banyak bukti dan suspect yg terlibat dalam kes pembunuhan kejam dari puak Pakatan Rakyat kemukingan ahli politik Pakatan rakyat terlibat sama dan kes kes sebelun ini org hilang tak dapat di kesan.DAP,PKR.PAS diam bermkna betul lah lepas ni kalau ahli politik pakatan rakyat ditahan pihak polis jangan menyalak macam anjing tengah mengawan PAKATAN RAKYAT CABUT BALAK DAH SAMPAI.

ajijasin said...

salam alaikum...
aku cukup sedih dan menyirap darah
aku dgn anon anon tolol bahalol
bangang bengong yg seolah olah
busuk hati dan hasad dengki dgn
org Melayu yg kaya dan baik hati
yg telah dibunuh dgn mahakejam dan
mahazalim oleh keling keling paria
estet ladang gadong tu!
langsung tak ada sifat kemanusiaan,
kasihan dan sedih dgn CARA kematian tragis,
orang yg sebangsa dan seagama!


bagi aku kematian mereka itu
mendapat pahala dan ganjaran yg
besar, sebesar pahala syahid!
kerana mereka telah dianiaya, dibunuh di dalam Bulan Ibadah
Ramadhan AlMubarak dan sedang
beribadah menunaikan kewajipan di
bulan yg mulia!
ada tempat bagi mereka yg telah
terkorban itu di sisi Allah
Subhanahu wataala!

bersangka baiklah terhadap mereka
itu yg sebangsa dan BERAGAMA ISLAM!
bukanlah mereka itu terdiri org2
yg jahat, samseng, penagih dadah
atau seumpamanya TETAPI mereka
adalah peniaga kosmetik Melayu
Islam, pemandu Melayu Islam,
peguam Melayu Islam dan pegawai
bank Melayu Islam!

ALFATIHAH UTK MEREKA!!!
SEMOGA DICUCURI RAHMAT KE ATAS ROH ROH MEREKA ITU!

Anonymous said...

CANT WAIT TO SEE THESE FELLOWS HANGED TO DEATH. BRAVO DAP/PKR/HINDRAF. IT'S YOUR PEOPLE. WHY SUDDENLY QUIET DAP/PKR. WHERE'S YOU BANNER SAYING JUSTICE FOR SOSILAWATI??? WHERE DAPig/HINDRAF/PKR aka ass hole

Anonymous said...

bunuh bunuh bunuh bunuh bunuh bunu

Anak Jati Kedah said...

Ini lah sikap sebenar sebahagian ahli2 DAP kafir kurang ajar...!
Ini yg dpt kita kesan tentang samseng dan kejamnya seorg ahli DAP seumur hidup...yg lain masih bebas!!!
Bersuara lah wahai bangsa Melayu!!!! bangun dan tentanglah DAP!!! untuk kesejahteraan negara Malaysia yg kita cintai.!!!

ddinbunga said...

Salam, setuju

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

Post a Comment