Thursday, March 17, 2011

Lady GaGa's 'Born This Way' Banned by Malaysian

SALAM,.. :)




Lady Gaga's hit single "Born This Way" can't be played in Malaysian radios. The song which features such lyrics as "No matter gay, straight or bi, lesbian, transgendered life, I'm on the right track,baby" is banned because it might violate "good taste or decency or (are) offensive to public feeling."

"The particular lyrics in 'Born This Way' may be considered as offensive when viewed against Malaysia's social and religious observances," AMP Radio Networks, Malaysia's top private radio operator, told The Associated Press. "The issue of being gay, lesbian or (bisexual) is still considered as a 'taboo' by general Malaysians."

GaGa hasn't responded to the issue, but Malaysian gay rights activist Pang Khee Teik has reacted to that matter, saying the media should be "a platform for marginalized voices and create understanding - not perpetuate ignorance and hate."

"Lady GaGa was attempting to address this very thing in her song. How dare they play that song and cut out its shining heart," Pang further complained about the ban. "We just want the same thing as everyone else: to love, be loved and have our songs played on the radio."


source: http://www.aceshowbiz.com/news/view/00039089.html


>>>> Betulkah di negara kita terdapat aktivis golongan Gay??

14 comments:

Anonymous said...

Siapakah Pang Khee Teik?

Mazlan said...

Muka pun macam prmpuan pemuja syaitan. patutnya haramkan semua lagu lady gaga di malaysia.

Anonymous said...

baru saja tadi dengar kat Hitz.fm. betul ke kena ban? kena censored je kot. Patutnya lagu ni kena banned daripada radioa Malaysia, sebab mesej utamanya untuk golongan GAY! Gaga pun salah sorang aktivis pejuang hak golongan Gay.

Anonymous said...

I'm on the right track baby I was born this wayyyyy..i love this song!

Anonymous said...

It doesn't matter if you love him, or capital H-I-M
Just put your paws up
'Cause you were born this way, baby

Verse:
My mama told me when I was young
We are all born superstars
She pulled my hand and put my lipstick on
In the glass of her boudoir
"There's nothin wrong with lovin who you are"
She said, "'cause he made you perfect, babe"
"So hold your head up girl and you'll go far,
Listen to me when I say"

Chorus:
I'm beautiful in my way
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track baby
I was born this way
Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
I'm on the right track baby
I was born this way

Post-chorus:
Ooo there ain't no other way
Baby I was born this way
Baby I was born this way
Ooo there ain't no other way
Baby, I was born this way
I'm on the right track baby
I was born this way

Don't be a drag - just be a queen
Don't be a drag - just be a queen
Don't be a drag - just be a queen
Don't be!

Verse:
Give yourself prudence
And love your friends
Subway kid, rejoice your truth
In the religion of the insecure
I must be myself, respect my youth
A different lover is not a sin
Believe capital H-I-M (hey hey hey)
I love my life I love this record and
Mi amore vole fe yah (love needs faith)



Bridge:
Don't be a drag, just be a queen
Whether you're broke or evergreen
You're black, white, beige, chola descent
You're lebanese, you're orient
Whether life's disabilities
Left you outcast, bullied, or teased
Rejoice and love yourself today
'Cause baby you were born this way
No matter gay, straight, or bi,
Lesbian, transgendered life
I'm on the right track baby
I was born to survive
No matter black, white or beige
Chola or orient made
I'm on the right track baby
I was born to be brave


Outro/refrain:
I was born this way hey!
I was born this way hey!
I'm on the right track baby
I was born this way hey!

I was born this way hey!
I was born this way hey!
I'm on the right track baby
I was born this way hey!

Anonymous said...

Same DNA but born this Way. LOL

Anonymous said...

Illuminati song.

Anonymous said...

http://vigilantcitizen.com/musicbusiness/lady-gagas-born-this-way-the-illuminati-manifesto/

Lady Gaga ialah seorang agen illuminati.

Anonymous said...

you people need to grow up. THE SONG IS ABOUT LOVING YOURSELF AND IT IS OK TO BE DIFFERENT. IF YOU DUMBASSES DON'T KNOW HOW TO ACCEPT THE FACT, SCREW YOU! Lady Gaga is doing them a favour. She has got a heart of gold. Malaysia BTW has a large gay community as well. Some of them are Muslims even. SO WHAT IS THE FUCKING PROBLEM?

azie.iya said...
This comment has been removed by the author.
praiseyourself said...

I just listened to this song in Hitz.Fm and i banned it myself. lol

eXception said...

Bising pula puak-puak LBGT kat Malaysia ni... Serupa la dgn salakan hacker-hacker kat Malaysia ni yang marah sebab SKMM arahkan ISP block several web site... Walhal ada alternatif lain untuk akses kandungan laman web tu, spt menggunakan PUBLIC DNS... Serupa je la dgn lagu Lady Gagap ni... Just Google it... Nak dengar sampai mampus pun aku tak kisah laa... Nak kasi pasang lagu tu dlm kubur korang pun aku tak kisah... Korang layan le lagu tu sampai lebam... Banyak alternatif lain nak dptkan lagu tu... STUPID PUNYA PUAK LBGT!!

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

Post a Comment