Saturday, April 24, 2010

Kamal1Malaysia ATAU ZaidPendusta???

SALAM,...:)





Faktor pemilihan calon PKR iaitu Zaid Ibrahim sememangnya menyebabkan kemarahan jentera-jentera PAS sehinggakan ahli-ahli PAS secara ketaranya dilihat memboikot sesi kempen untuk PRK Hulu Selangor. Berdasarkan sumber dalaman, dikatakan petugas-petugas yang memakai baju PAS sebenarnya merupakan ahli-ahli PKR yang mana terpaksa melakukan sedemikian demi menutup kepincangan yang berlaku.

Anwar Ibrahim dan pemimpin-pemimpin PR yang lain sibuk turun untuk berkempen hampir setiap hari demi menabur fitnah dan menghasut rakyat Hulu Selangor untuk terus memilih kerajaan yang telahpun terbukti merompak harta rakyat, iaitu perampasan tanah YBK! Isu ini dilihat amat sensitif sehinggakan ramai penduduk di sana tidak hadir ke ceramah-ceramah atau kempen-kempen yang dijadualkan oleh Jentera Pakatan Rakyat. Kebanyakkannya yang hadir di setiap ceramah-ceramh PR adalah penyokong daripada kawasan sekitar K.L, Selangor, Perak dan Negeri Sembilan demi memastikan kapasiti sesi ceramah umum mereka dilihat sentiasa penuh!

Hari ini, PM Najib Tun Razak, Tun Mahathir & Dato’ Seri Muhyiddin Yasin akan turun demi rakyat Hulu Selangor sekaligus menunjukkan sokongan padu ke atas calon 1Malaysia, Kamalanathan! Tiada ragu buat orang Melayu dan India untuk terus memangkah calon favorite ini esok. Tetapi bagi pengundi Cina,…anda harus ingat sesungguhnya PKR atau PR tidak pernah melaksanakan apa-apa manifesto yang telahpun mereka janji sebelum 8 Mac 2008 dahulu. Apakah yang anda dapat selama lebih 2 tahun PKR memerintah di Selangor?? Adakah pernah Teresa Kok merendahkan egonya untuk berjumpa rakyat di kampung-kampung Melayu, Cina, India dan pedalaman orang Asli?? Adakah Elizebeth Wong hadirkan diri untuk meminta maaf di atas gambar-gambar kontroversinya (bogel) yang jelas melanggar prinsip moraliti dan sensitiviti orang Islam?? SEMUA ITU TIDAK PERNAH!!!

Bagan Pinang telah menunjukkan bahawa orang Melayu, Cina dan India sudah kembali menyokong kepimpinan yang berteraskan perpaduan nasional oleh PM Najib Tun Razak,…jadi adalah menjadi tugas untuk rakyat Hulu Selangor memastikan kemenangan buat Barisan Nasional sebelum kita melangkah dengan yakin untuk memenangi Kerusi Parlimen Sibu pula.


>>>> Kami dari Satu Malaysia memohon rakyat Hulu Selangor memenangkan calon Barisan Nasional demi memberi tamparan hebat kepada kepimpinan Tan Sri Khalid Ibrahim yang amat lemah di negeri Selangor!


12 comments:

Anonymous said...

aku sokong! HS kna pastikan p.r kalah tersungkur

aznif said...

BN sokmo..kahkahkah
jom undi bn, bole dpt tanah YBK balik x rasa2nya?
Khalid gagap tu hampeh saja, buang masa.
pkr pegi mampos la

zali said...

uitm yg spatutnya buat kat hulu selangor dibatalkan oleh PKR,..nilah kalau lantik MB bodoh,..politik saja hari2, tapi otak takdak!
Smbahyang jumaat pun x sah disebabkan pemimpin gila politik mcm ni.
patutla sahabat aku Dr.Halili x tahan dgn parti bodoh ni. boleh jalan daaa...

Sebagai Rakyat Hulu Selangor: I AM GOING TO VOTE KAMALANATHAN,...TOMORROW!

Anonymous said...

aku nk undi bn jgak la kalo cmni,pm kate kalo bn kalah nanti peneroka kt sg buaya xdpt baki pampasan dorg.ksian,daripada beratus org peneroka yg ptut dpt pampasan sejuta sorang ,skarang dah tggl xsmpai 50 org sbb ramai yg meninggal sementara nk menunggu dpt pampasan,baiknye b n

Anak Jati Kedah said...

Teruskan Undi kepada BN!
Pastikan kerusi Hulu Selangor milik BN...!

Anonymous said...

tolak calon pr pastikan calon bn menang kat kelantan pun kena halau nak cari makan kat selangor pulak

Anonymous said...

Felda dah 52 tahun x da warga felda mati x makan
tanya apa peminpin anak dari johor 2 dah menyumbang kepada tempat dia dibesarkan. Berapa juta duit dia abih baiki masjid, bantu adik2 belanja tuisyen UPSR, PMR dan SPM, baiki sekolah agama, berapa luas hutang belantara yang x sapa nak majukan untuk dijadikan kwsn pertanian yang dimajukan dan diberi kepada rakyat. Tiba2 nak jadi hero memperjuangkan nasib peneroka yang selama ini.

Anonymous said...

Patut anwar pooooraaaah kat pemimpin anak 2

Anonymous said...

Pengundi hulu selangor terutama masyarakat Felda dan bekas ( sg. buaya ) teruskan sokong BN demi masa depan anak2

Anonymous said...

calon pro-loteri!..kahkahkah,..zaid dungu!

Anonymous said...

Kalau PR menang dia kata di kuat dan rakyat tolak BN tapi kalau di kalau dia kata kerajaan salah guna kuasa , semua orang terima rasuah , kena godam SPR dan POLIS yang teruk bekerja untuk memastikan PRK berjalan dengan baik dan berjaua

Anonymous said...

pengundi hulu selangor ingat anwar lebih percaya orang kelantan dari orang hulu selangor so pastikan orang tempatan dilantik untuk mewakili anda

Post a Comment