Saturday, June 6, 2009

BILA PEMIMPIN PAS JADI FASIQ!!!


SALAM.... :)




Berikut adalah sajak yg didendangkan oleh "pemimpin PAS yg pernah ditangkap khalwat" (Mat Sabu - gambar di atas) suatu ketika dulu,....dan hari ini tanpa segan silu menabur fitnah dan kiasan berunsur pembohongan secara terang-terangan di dalam majlis yg penuh dgn laungan Allahhuakbar.

Bila DOSA FITNAH dan PAHALA PUJIAN PADA TUHAN dicampur,...apakah rasionalnya perjuangan PARTI PAS yg kononnya mengamalkan 'ma'aruf'???


'Altantuya'


Aku Insan Ajnabi,
Aku Berasal Dari Tanah Tinggi
Bangsaku menjelajah dunia
Bangsaku pernah menguasai dunia
Kecantikanku menawan sesiapa sahaja
Lemah gemalaiku melembutkan lelaki perkasa
Kecerdikanku, kecantikanku boleh diperniaga


Aku wanita Ajnabi merantau kemana=mana
Mencari rezeki merata dunia
Kuala Lumpur, Paris, Hong Kong aku merata
Pembesar negara kuasai ku
Kukuasai pembesar negara
Sebut sahaja apa berniaga aku tetap disana
Kepercayaan dan akidah sama sahaja
Sekejap muslimah sekejap insaniah
Aku tetap manusia beragama


Manisku dijilat, manisku disedut
Aku rela kerana berniaga
Aku berakidah aku insaniah
Ku tahu siapa yang menyedutku
Manisku masih banyak
Manusia rakus menghirupku
Kadang menggilir kadang digilir
Aku berniaga tak kira siapa


Zuriatku ada
Ku tahu siapa bapanya
Masakan tidak, disarangku dia bertelur
Manisku belum habis dihisap
Sepahku dibuang merata
Badanku dihancur luluh
Tubuhku berkecai rapuh
C4 dipanggil untuk memusnahku


Rohku tetap menjalar
Rohku tetap merayau
Setiap dada media ku buka cerita
Ku tahu siapa pemusnahku
Rohku berulang alik
Entah di Mongolia, entah di Paris
Entah di Shah Alam, entah di Putrajaya
Rohku menjalar terus menjalar
Roh suciku diawang-awangan
Menghinggap siapa sahaja
Tak kira pangkat atau kedudukan
Pemusnahku akan musnah



Kita sebagai Melayu Islam,...fikir2kan lah sama ada sesuai atau tidak menyokong parti yang nyata sesat dan nyata secara terang-terangan berkomplot dgn PKR & DAP serta mempergunakan nama Islam untuk meraih undi dan kuasa politik!

Dikesempatan itu, TAHNIAH kepada pemilihan Nasharudin sebagai N0.2 Post in PAS!...Semoga membuka lembaran baru kepada konsep Kerajaan Perpaduan bersama UMNO seperti yang telah dikatakan!....
GAGALnya pemimpin pro-Erdogan & pro-Anwar dalam PAS!


Salam Kerajaan Perpaduan.... :)

7 comments:

SAYANG SARAWAK said...

Salam persahabatan,
Kepimpinan yg mcm mana yg diigini rakyat? Adakah rakyat mendpt peluang yg sebanarnya utk memilih pemimpin yg sejati? Adakah akar umbi disaluti kemewahan semasa pemilihan kepimpinan? semoga kita semua sedar akan tanggungjawab kita dlm memilih pemimpin yg sepatutnya menjadi pemimpin.

Anonymous said...

aku dgr Husam bengang...pastu kata ada org dlm PAS sndiri yg cuba utk jatuhkan karier dia...
hahaha....Husam...debat dgn Ezam pun pengecut!

Parpu Kari said...

MAT SABU NI MEMANG GILA DIA NI, MEREKA DAH TERBIASA DENGAN FITNAH!!!

Jeffry said...

SALAM ZIARAH BRO
PEH DASAT2 PUISI LU BRO HEHEHE. LEPAS NI AKU SURE ALTANTOYE AKAN MENGHANTUI ANWAR & THE GENG PULAK SAMPAI TERBERAK2 KEHKEHKEH

Kucing Parsi said...

ha ha ha... zahid hamidi lagi pengecut, menteri pertahanan takut nak debat dengan husam...

pertahanan beb...

sapa tau mana ada jual c4 kat malaysia? jual mercun pun tak dapat... mana nak carik mercun...

ha ha ha

kesian altantuya mati di tembak, pastu kena letop lagi dengan c4...

ha ha ha...

mana la nak carik c4 ni... agak2 nya tuan yang bijak bistari tau di mana tersimpan nya c4...

kat balai polis? tak meletup ke?!

iraq lagi simpan senjata kat tempat lain, malaysia kat putrajaya

ha ha ha

kelakar gila!!!

pewaris-melayu said...

yeke,...ada bukti???
kalau kes Anwar meliwat kita smua tau ada bukti yg dia lakukan..
Tp,...psl c4 tu,...xda sebarang bukti sahih!
hahaha...
penyokong P.R free2 je kna kencing dgn Anwar!
Desperado man in Malaysia.

Anonymous said...

ape bukti nye ???? dulu masa kes 1998 laporan doktor kata tiada kesan liwatan pada sukma dermawan. ape cer ? samapi sekarang aku tak de nampak bukti2 kes liwat brader anwar ? kalo tuan punye blog ni hebat dan kalo pewaris melayu ni hebat kemuka kan la bukti kes liwat brader anwar dlm blog ini. yg gile desperado ialah najib muhyidin, mahathir and the gang. sedar2 la ckit pewaris melayu,,,

Post a Comment