Wednesday, June 17, 2009

KEPADA PENYOKONG PAS...

SALAM RAKYAT MALAYSIA.... :)




Semalam semua rakyat Malaysia sikit tergamam dgn tindakan Nizar Jamaluddin dgn melaungkan Hidup Rakyat & Bubar DUN sesudah mengangkat sumpah di Parlimen. Dari segi moral,...apakah sebenarnya lahir di benak fikiran anda???

Adakah ini merupakan satu tindakan yg amat demokratik dan boleh dibanggakan oleh penyokong Pakatan Rakyat?...kadang2 timbul juga rasa pelik di benak fikiran saya ttg mengapa masih ramai yang menyokong parti yang langsung tidak mencerminkan sifat peribadi Muslimin yg sempurna ini...

Dahulu mereka mengatakan UMNO dan BN lah yg paling kurang ajar, rasuah, politik kotor dan lain2,....tapi pada hari ini apa bezanya jika dibandingkan dgn pemimpin Pakatan Rakyat??? Tidak cukup dgn menderhaka pada bangsa Melayu dan Kesultanan, rasuah politik,maki sesama Muslim...
Sekarang, Nizar ini mula untuk menjadi boneka DAP secara terang-terangan pula.

Jika kita amati,...siapa yg akan mendapat keuntungan dari kekacauan politik seperti ini terutamanya di Perak,??...tentulah DAP.
Kepada penyokong Pakatan Rakyat, setujukah anda jika Nizar ini digelar sebagai boneka DAP???

Dia jugalah yg menyertai mogok lapar bersama pemimpin DAP di K.L baru2 ini,(walaupun dikatakan HARAM BAGI MUSLIM oleh para Mufti)...
Beliau jugalah yg mengepalai sidang DUN bawah pokok sebelum ini...
Beliau jugalah yang sembah derhaka pada Sultan sebelum ini...
dan beliau jugalah yg mengatakan PAS tidak pernah memperjuangkan penubuhan negara Islam di Malaysia.
Tidak pernahkah anda terfikir mengapa Nizar beria-ia memperjuangkan Pakatan Rakyat di Perak???...sedangkan PAS hanya mempunyai 6 kerusi DUN.
Majoritinya adalah dari DAP.

Jadi apakah relevan sokongan terhadap parti PAS daripada anda semua yg nyata sudah tiada bezanya dari PKR atau DAP...???
Di mana laungan perjuangan Hudud sebenar???...masihkah anda rasai kesungguhan mereka???
Dimana laungan penubuhan negara Islam sebenar..??? masihkah ada kedengaran???


Kepada rakyat di Perak, Kedah dan Selangor....apakah perbezaan baru yg anda peroleh dari segi perlaksanaan Islam dan pembangunan???
Adakah Hudud dilaksanakan?, adakah pub-pub malam ditutup?, adakah kedai no ekor disita??

>>>>> Apa yg ada pada ketika ini adalah dasar perkongsian kuasa politik bersama DAP dan PKR yang mana anda harus sedar....kedua-dua parti ini telah menyatakan dgn rasminya bhw perlaksanaan negara dan hukum Islam adalah ditolak sama sekali!

0 comments:

Post a Comment