Thursday, July 2, 2009

GEMPAR : Nik Aziz HALALKAN Rogol Perempuan ?

SALAM... :)
Berikut merupakan klip dari ucapan/ceramah yang diadakan oleh Tuan Guru Nik Aziz. Beliau secara terang-terangan membenarkan Ahli PAS untuk bertindak merogol wanita-wanita tidak menutup aurat di sekeliling anda.
Adakah Islam yang syumul membenarkan umat Islam merogol wanita yang tidak menutup aurat ???...jika aurat yang didedahkan cuma sehelai rambut bagaimana???
Islam jenis apa yang diperjuangkan Tuan Guru Nik Aziz ni????
Kita sebagai Islam seharusnya mula menjauhkan daripada segala omongan Tuan Guru Nik Aziz yang dilihat semakin menyimpang.

video

Apakah pandangan anda ??? Mahu mula merogol ?

14 comments:

Anonymous said...

oRG TUA NAK MAMPUS NI DAH BUANG TABIAT TUUUU..
DAK DIRASUK IBLIS DAN SYAITAN.... FIKIRAN DIA DAH DIKUASAI NAFSU.... TUNJUK ALIM KONON,....TUAN GURU TAIK KUCING. ENTAH2 NAFSU DIA LEBIH BESAR DARI SI NUAR .

Perjuangan Bangsa said...

aku nak tgk pon malu. korang bagitau je la apa yang dia cakap. aku tak sanggup nak tgk pak lebai ni bila bercakap

Anonymous said...

malu dengar org tua bangka cakap mcm tu.
Allah tak lihat rupa paras mu, tapi allah lihat amalan mu.

Anak Lenggong said...

Itu laa sebab nya allah ada menyatakan dugaan bagi orang yang beriman ni..lebih tinggi darpada kalangan orang biasa...manusia nie bila dah terlalu diagongkan akan timbul rasa ego ..riak dan bongkak..dia merasakan bahawa hanya dia je yang betul..sama juga dengan asyaari arqam dulu..buat permulaannya segala perlakuan dia elok dan cantik tetapi bila dah rasa terlalu disanjung ..timbul lah sikap riak dan bongkaknya..rasanya elok laa nik ajis tu duduk kat rumah jee sebab rumah kata pegi kubur kata mali...puak pas yang lain kena cepat2 lah berusaha untuk menyedarkan orang tua yang dah semakin jauh menyimpang dan nyanyuk nie

Anonymous said...

N.Ajis..N.Ajis...
Bull Shit The HamPAS ni boleh dikategorikan sebagai perogol tua ... Perogol Amoi Sundal SeMalaysia (PAS)

Anonymous said...

Itulah,...tp org Kelantan kaa walau apa trjadi pun dieorg tetap sanjung Nik Aziz.
Kalau korang pegi kelantan...hampir smua rumah ada frame gmbar Nik Aziz...aku pun pelik kenapa org Kelantan taksub sgt dgn dia nih!...
Bila la org kelantan nk sedar yg Nik Aziz ni pun manusia biasa...dan skrg dah terang2 jadi barua Anwar dgn DAP,Lim Kit Siang...
Pelik aku...ish
Aku mmg harap sgt BN menang kat Manek Urai,...harap org Kelantan sedar BN sekarang sudah mula nampakkan perubahan dan mesra rakyat..Berilah peluang BN kat Manek Urai nti..

Anonymous said...

ishhhhh,,,,korang sebenarnya paham apa maksud nik ajis tu,,,tp buat2 tak paham ek?? pakai modal PRK manek urai ke,,hahahahahahahha

Kaloi said...

Betol ker nih? Macam tak caya ajer...

Anonymous said...

bai..gntung gmbar nik ajis nie 100x lg bgos dri gntung gmbr najib si jantan dayus x pndai didik isteri..mcm gampang lah lu najib..

Abu said...

kah kah kah...bangangnya puak umngok ni...aku sokong apa yg nik aziz tu ckp 100%...tuhan suruh tutup aurat..bukan suruh tayang tetek..bila kna rogol..nk salahkan takdir..bodo..

Abu said...
This comment has been removed by the author.
Abu said...

payah btoi la puak BN ni...LURUS BENDUL...KAH KAH KAH KAH KAH KAH..ptutla apa yg BN cakap suma caya...perkara biasa la utk melawak time bg kuliah...klu x org ngantuk...msti korang x prnah g kuliah agama...sbb tu x biasa dgn perkara2 bgini...KAH KAH KAH...

Anonymous said...

biarlah orang UMNO dengan kebendulannya...dan keMelayuan pekatnya... tak kira Melayunya diaorang ni Melayu Islam ke... Melayu Christian ke... Melayu Hindu ke...Melayu athies ke.... asalkan Melayu....Yang Allah bukakanlah hati ahli UMNO dalam memperjuangkan Islam yang syumul

Anonymous said...

politik nie cume akn memporak perandakan masyarakat jewk,.
cube la bsatu padu,.
jgn tlalu taksub ngn politik,.
dsbbkn politik masyarkt bnyk berpecah belah,.
ape smua nie,.
islam mgajar kite utk hidop bersatu padu,.
tp ape yg jd sekarg,.
yg pas kte kt bn.,
yg bn kte kt umno,.
org barat tgk dorg suke jewk tgk org kite nie bpcah blah,.

Post a Comment