Tuesday, November 24, 2009

ADUN SELANGOR – Bersuaralah Untuk Rakyat!

SALAM,...:)




Walaupun sepanjang penggal ini,..bekas MB Selangor Khir Toyo dilihat antara ketua pembangkang dari BN yang paling agresif sekali, namun ADUN-ADUN di Selangor boleh dikatakan kurang memberi prestasi yang baik. Boleh disimpulkan secara keseluruhannya,…segala serangan politik atau kritikan ke atas kerajaan pimpinan Khalid Ibrahim itu adalah daripada para blogger BPN dan pemimpin pusat termasuklah daripada Perdana Menteri, Najib Tun Razak itu sendiri.

Kelemahan dari kelemahan dalam segala tindak tanduk di negeri Selangor sepatutnya boleh dieksploitasikan secara besar-besaran. Namun sikap sesetengah ADUN-ADUN BN di Selangor yang kurang agresif membuatkan gelombang biru yang seharusnya semakin kuat di negeri-negeri pambangkang terbantut seketika. Sampai bila lagi mahu berubah??...seharusnya PM Najib Tun Razak yang mengetuai UMNO Selangor perlu mengambil peranan dalam memastikan ADUN-ADUN atau wakil rakyat di negeri itu bertindak lebih agresif! Jangan hanya bergantung harap pada blogger sahaja.

Apa akan berlaku sekiranya blogger-blogger ini semakin mual dan mula kecewa dengan sikap segelintir orang UMNO ini??

Memang tidak dapat dinafikan,…Khir Toyo mempunyai kredebiliti yang hebat sebagai seorang pemimpin walaupun kini sebagai seorang ketua pembangkang!... kami sarankan supaya Khir Toyo mampu untuk terus memberi semangat kepada rakan pasukannya demi memantapkan agenda politik BN sekaligus dapat menambat hati rakyat di negeri tersebut. Kita sudah mula mendapat sokongan, jangan biarkan sokongan itu berubah buat kali kedua!



>>>> Kepimpinan Pakatan Rakyat di Selangor dan negeri-negeri lain adalah amat lemah dan langsung tidak berteraskan kebajikan rakyat!...tunggu apa lagi wahai pemimpin-pemimpin BN negeri??? Teruskan usaha membenamkan P.R secara total!..

10 comments:

SSRCARE BEAUTY said...

KISAH BENAR PENGAKUAN BEKAS PADERI KRISTIAN....(melayu)

TOLONG SEBARKAN JIKA ANDA
PRIHATIN PADA AGAMA ISLAM KITA!!!!!

http://arenanusantara.blogspot.com/

Anonymous said...

PATUH PUN PKR HANCUR....

MELAYU TAK SEDAR DIRI...DAH KAYA RAYA KERAJAAN TOLONG, JADI PEMBANGKANG KARAJAAN BN. SEBAB TAK DAPAT JADI KAYA LAGI....

PAS PUN TAK GUNA.....MENANTU SENDIRI DAPAT JAWATAN TINGGI....NAK MAIN POLITIK, TAPI TOK GURU HAMPEH LEMAH, TAK DE OTAK DAN NYANYUK....

Anonymous said...

RAKYAT SELANGOR YANG SOKONG PKR TAK DE OTAK, JUMUD, TAK BERAPA PANDAI PILIH MB KHALID. MCMANA MB BOLEH BERHUTANG DGN BANK DAN TAK MAMPU BAYAR...SILAP2 SELANGOR DIGADAI DGN BANGSA ASING(TAU KAN SIAPA BANGSA ASING DLM MALAYSIA)

hanizam said...

ape lagi, potonglah...

jangan lupa PRU 13 kita tukar ramai-ramai...

adun BN yang tidor lena tu, singkirkan kalau setakat jadi penumpang je...orang dah bagi peluang buat kerja, kerjalah elok-elok...jangan makan elaun buta jelah...

Anonymous said...

pakatan rakyat boleh pergi jahanam

Anonymous said...

petualang bangsa perlu dihapuskan seperti pkr dan pas!..

Anonymous said...

adun2 selangor ni patutnya tunjuk prestasi baik,..jgn cpt putus asa. kalau rasa x mahu jumpa rakyat,..aturkan majlis yang boleh rakyat dikawasan anda nampak tentang usaha anda untuk dekati rakyat. mahu berpolitik mestilah bijak.

Anonymous said...

tp apapun hentam p.r habis-habisan. aku dah benci dgn pemimpin p.r kat negeri selangor ni ha.

matamata said...

UMNO Selangor memang ada banyak masalah, dia orang terlalu banyak politiking sesama sendiri, berebut jawatan, tikam menikam dll...sampai lupa yg dia orang tu dah jadi pembangkang!!. Kalau mcm ni perangai....PRU 13 ni jangan mimpi boleh menang!!. kalau kali tersungkur.....sampai bila pun x akan bangun lagi....nanti kita ramai2 baca talkin utk umno selangor.

Najis Altantuya Al-Mongolia RosmahC4 said...

umno pukimak hampa..penipu

Post a Comment