Saturday, September 5, 2009

KUALA LUMPUR : Ke-3 Terbaik di Asia!

SALAM,...:)



“Kuala Lumpur has been ranked among the top three cities for business in Asia in the SmartTravelAsia.com's 2009 Best in Travel Poll.

The Malaysian capital, ranked fourth last year, finished behind Hong Kong which remained the top city for business, followed by Singapore, while Bangkok, the "City of Angels", dropped one rung to fourth.”
(Bernama News)


>>>> Kuala lumpur telah disenaraikan antara bandar terbaik untuk bisnes di Asia!,…satu kejayaan yang dibawa oleh Barisan Nasional di bawah pimpinan Najib Tun Razak….ternyata konsep 1 Malaysia memberi impak yang positif walaupun tahun 2009 merupakan tahun kegawatan buat Malaysia dan Negara-negara Asia serantau yang lain.

>>>> Ternyata provokasi dimana sering dilakukan dan diwar-warkan oleh Pakatan Rakyat yang mengatakan Malaysia bakal muflis di bawah pemerintahan Barisan Nasional adalah amat menjijikkan….bodoh punya Pakatan Rakyat!!! Ternyata usaha Pakatan Rakyat untuk merosakkan ekonomi Negara dengan mewujudkan suasana tidak kondusif adalah gagal,…walaupun mereka sengaja melakukan pemberontakkan, demonstrasi jalanan dan merosakkan imej kerajaan di luar Negara, itu semua tidak menjadi! Hanya rakyat yang bodoh saja masih menyanjungi Anwar Ibrahim yang mana pernah merosakkan ekonomi Malaysia ketika jadi TPM dulu…

>>>> Tahniah kepada Barisan Nasional di bawah Pimpinan Najib Tun Razak….

23 comments:

Anonymous said...

Syabas! 1Malaysia YAB Datuk Seri Najib Tun Razak Perdana Menteri Rakyat ~A'war tiada tempat lagii membodohkan rakyat Malaysia hanya yang sedia bodoh sahaja mempercayai A'war..

Anonymous said...

tahniah UMNO terus diperbodohkan oleh yahudi mabuk

Anonymous said...

Pendedahan: Dalang-Dalang Disebalik Demo Kepala Lembu..

http://perisik-rakyat.com/2009/09/pendedahan-dalang-dalang-disebalik-demo.html

Anonymous said...

UNITED MALAY RASICT ORGANISATION

Kepada sesiapa yang menulis ayat di atas

Aku bersumpah atas nama bangsa dan agamaku, jika ku tahu angkara siapa perkataan-perkataan di atas ini, pasti akan kutentang sehingga ke titisan darah yang terakhir! Aku bukan pro UMNO tetapi aku bangsa bermaruah! Takkan tunduk bangsa yang bermaruah! Kerana kugenggam janji nenek moyang!

Anonymous said...

biasala anon depa tu hati dah munafik, semua benda aku ulangi semua benda jadi bahan politik walaupun maruah tergadai aku benci nik aziz kepala batu

Anonymous said...

UMNO sudah kena tukar nama kepada UMRO

UNITED MALAY RASICT ORGANISATION

Ntahapehape punya hujjah mak bawa..bukan aku tak kenal suhaimi yang sungguh2 angkat tangan bertakbir..dasar pemecah perpaduan rakyat! inilah UMRO!

Anonymous said...

nk main darah nk jadi samseng pulak??besar kepala betul melayu UMNO ni.

Anonymous said...

UNITED MALAY RASICT ORGANISATION @ UMRO (UMNO) adalah parti melayu yg sudah tidak relevan dan tidak lagi boleh diterima rakyat.cuma mereka yg dibawah perhambaan media TV1,TV3,utusan shj yg masih berkeras mempertuankan UMRO(UMNO).

kerana mereka-mereka ini masih lagi belum merdeka minda/baligh dan dianggap mempunyai akal yg bantut dlm berfikir secara rasional.dek kerana masih lagi taat dan percaya kepada kepimpinan UMRO(UMNO) dahulu di zaman tunku abdul rahman, mereka-mereka ini sanggup mempercayai najib tun razak adalah seperti tunku abd. rahman.

anda salah!!!najib tun razak bukan seperti pejuang UMNO yg dahulu.najib tun razak adalah pengkhianat melayu dan agama islam serta yg dibawahnya.kalau dulu aku bangga kerana UMNO bijak memimpin rakyat tetapi tidak sekarang.malah aku kecewa dan benci kepada berjuta-juta penindasan yg telah dilakukan oleh UMNO/UMRO parti yg mempamerkan kecacatan pemerintahan MALAYSIA.

Dr Lella said...

Di atas inilah cara penyokong pembangkang ingin provoke BN,...ternyata Pakatan Rakyat x mampu untuk menyelesaikan sebarang isu,...baru isu kuil dgn buah pala dah riuh se-Malaya. BN keep it up,...leads them all. They totally like rubbish. Being an opposition was quite easy to them,..bukan mudah memerintah. Ternyata mereka terlalu mentah untuk memerintah. Hanya pandai kritik.
Not UMNO the only party who got bribe cases,...but PKR, DAP and PAS too...
PKR is a corruption party,..penuh dgn rasuah dan skandal seks.

Anonymous said...

BETUL LELLA..

MENGAKU PUN UMNO PARTI RASUAH

Anonymous said...

woi lella ..

berani kau tuduh UMNO rasuah..

UMNO tak rasuah..mana ada..ada kau nampak ke..

kau pernah terima ke..

UMNO parti islam..UMNO memperjuangkan islam..

imam UMNO iaitu najib..mampu mengimamkan solat terawih dengan baik dan lancar..itu sebab aku kata UMNO perjuangkan islam.

Naktergelak said...

korang ni faham English ke tak? kahkahkah

Anti-PPSMI Protesters said...

itula,...org suruh laksana PPSMI tak nak,..pastu jadi la generasi mcm korang ni. Buta english...eeeeew malunya

Anonymous said...

Dr lella BUKAN SETAKAT DI ATAS NI JE.MELAMBAK DEKAT LUAR SANA DAH BENCI DGN UMNO/UMRO.BERAPA RIBU BLOG,YOUTUBE VIDEO SEMUA DAH ANGGAP MELAYU UMNO DAH XRELEVAN LAGI.UMNO/UMRO DAH XDE MARUAH LAGI PADA RAKYAT.

Anonymous said...

UMNO mudah lupa..

dulu UMNO susah sekarang dah kaya dengan rasuah

dulu UMNO disanjung sekarang UMNO dihina.

dulu UMNO pembela melayu sekarang UMNO pengkhianat melayu

Anonymous said...

Anwar yg kaya dgn rasuah,...xda buat apa2...tapi kereta mewah, rumah bermewah2,..haihh..

Kencing... said...

PKR parti rasuah + skandal seks
PAS parti buat fatwa sendiri,...mempergunakan nama Islam,...

Anonymous said...

dr lella jadi mangsa seks PKR ke..buat laa pengakuan dalam youtube

Anonymous said...

siapa Babi Negara

cakap siapa Babi Negara

ulang balik siapa Babi Negara

UMNO adalah B... N.....

betul atau tidak

Maznah said...

PKR = parti khinzir rakyat!...membela untuk kesejahteraan babi...
itu lah gabungan Pakatan rakyat..

Anonymous said...

PKR stands for bribes and corruptions...f*** them!..they also love having 'gay' things. kahkahkah

Anonymous said...

UMNO dulu kini selamanya pembela Melayu sejati,...say no to pengkhianat bangsa & perosak bangsa mcm Anwar Ibrahim dan Nizar...bodoh punya orang dua ini.

Anonymous said...

UMNO lagi bodoh xde maruah.

Post a Comment