Friday, September 4, 2009

SONGSANGNYA ANWAR...

SALAM,... :)



Bermula dengan Abdul Rahman Al Kawakibi , menulis dan terus menulis untuk menjatuhkan Khalifah Uthmaniyah, kerajaan Islam terakhir di Turki. Dengan bantuan Eropah dan Yahudi akhirnya, usaha Al Kawakibi berjaya.

Tumbangnya Khalifah Uthmaniyah, munculah PRESIDEN DEMOKRASI, Mustafa Kamal Ataturk. Sistem raja-raja dihapuskan, Islam agama rasmi Turki digugurkan. Lambang-lambang Islam di Turki, termasuk azan, masjid, tudung satu persatu dihapuskan.Anwar Ibrahim hari ini dengan bangganya memuji usaha Al Kawakibi, dia anti sistem khalifah, dan dia juga memuji Mustafa Kamal Ataturk, semasa ceramah-ceramahnya di Amerika Syarikat.

Sekiranya al Kawakibi berjaya meruntuhkan khalifah Uthmaniyah dengan tulisan-tulisannya, Anwar Ibrahim pula sedang berusaha meruntuhkan status quo agama dan negara dengan tulisan-tulisan serta retorik pidatonya. Kita benci Mustafa Kamal Ataturk! Kita juga benci Anwar Ataturk!

Jika benar, anda bersama kami, marilah kita sama-sama gembeling tenaga, berkongsi maklumat di sini dan sama-sama menyebarkan 'kesedaran' kita bersama di sini untuk menyedarkan seluruh rakyat Malaysia.Kalau Al Kawakibi berjaya tumbangkan Khalifah Uthmaniyah, Anwar Ataturk 'sedang berusaha' tumbangkan ketuanan Melayu/Islam di Malaysia, jadi adakah kita pula tidak mampu tumbangkan Anwar Ataturk ?

(link: http://www.anwaribrahimdotcom.blogspot.com/)

13 comments:

Anonymous said...

aku nak tanye sikit...ko tu dh bagus sgt ke?? agama ko tu dah smpi mn??sampai tergamak ko kutuk ulama2 yang ade kat malaysia ni??dlm umno ade seseorg yang layak digelar ulama? mcmni..kalo ilmu tu cetek jgn sembarangan nk ckp ulama2 sesuka hati..bimbang nanti tergelincir iman..

1malaysia said...

anwar memang songsang..
benci pembangkang!!
ayuh teruskan menulis apa-apa kesalahan pembangkang..
saya sokong anda..
kerana saya lihat..
die hard fan pembangkang juga bertalu-talu bantai kerajaan.

kepada orang atas..
dalam umno, ada yang boleh digelar ulama..cuma kita tak mahu tunjuk sahaja..kita bukan seperti parti lain..konon ulama..tapi dah terlebih ilmu sehingga cakap melalut2..lepas tu maki-maki orang..berselindung disebalik perkataan ulama..kan tak bagus begitu..

Anonymous said...

sedarlah wahai bangsaku.. kita diasak kiri dan kanan

Anonymous said...

...mana kau dapat citer mazam ni. Anuar sekarang sedang bergabung tenaga bersama PAS dan DAP untuk bina negara Islam dan menegakkan hukum hudud yang menjadi cita2 Hj Hadi dan Nik Azis. Hanya Anuar saja yang dapat merealisasikan perkara ini. Anuar adalah pejuang Islam sejati yang akan memberikan taraf sama rata tidak mengira kaum di Malaysia dengan slogan 'Islam For All' dan 'Malaysia Malaysian'.. Hidup Anu War.

faizal said...

sila namakan ulama' dari UMNO..kot-kot boleh kami boleh jadikan panduan dan ikutan..

najib tuu ulama' kot...????

Julaiha said...

hahahaha,...Anwar penegak Islam??? kahkahkah

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

anwar itu adalah pencinta bontot.ulamak bontot lah tu.yg sokong anwar tu semuapun bontot sdg gatal.faham2 udah ler.

Blogger BPN said...

semua blogger,...bersiap sedia untuk PRK Bagan Pinang!

Junah said...

Salam,

Iyelah DAP pun dah setuju penubuhan negara Islam, penduduk shah alam pun dah dapat syurga ramayana dan beer, apa nak disangkal lagi :*

Anonymous said...

habis semua di dalam pr hangit digoreng dsai ,,,terutama pas,,,seandainya dsai jadi pm ,,,waktu dan ketika itu baru pas akan sedar dari lamunan,,,sedarlah wahai pas,,,pkr & dap sedang mencengkam pas,,,keluarlah dari cengkaman tersebut sebelum keadaan menjadi semakin parah,,,

PAS Bahagian Teluk Kemang said...

Kami pinta kepimpinan parti PAS mempertimbangkan untuk keluar dari Pakatan Rakyat,...kami tidak rela melihat PKR dan DAP terus mempergunakan PAS dan meliberalkan serta mengikis nilai-nilai Islam dalam PAS dari hari ke hari...tolonglah,..

Anonymous said...

Anwar@A'war ~nak jadi pm? takyah ler.. hancur! hancur! hancur! Bangsa Malaysia akan musnah!!!

akulajep said...

DAP setuju negara Islam?
lupe kata2 karpal singh keparat tu,
"langkah mayat saya dulu kalu nak jadikan malaysia negara islam"
setakat yang aku nampak la, PAS dgn PKR dah mule ikut telunjuk hindu...
tang mana negara Islam nye?

Post a Comment