Wednesday, July 15, 2009

Isu Liwat : Saksikan Perbicaraan Kes Liwat Anwar bermula esok!

SALAM,... :)

Tsunami Politik kini dilihat mula beralih arah!...Pakatan Rakyat tidak henti-henti dilanda isu kontroversi sejak 'saga pemerintahan mereka' melalui PRU lepas,... seperti rasuah politik, penyelewengan kuasa, ketidakadilan antara kaum untuk hak-hak kebebasan beragama dan banyak lagi...
Jika seringkali Lim Kit Siang melaung-laungkan istilah 'tsunami politik' masih melanda dan akan terus melanda BN,...maka pro-komunis ini perlu mempertimbangkan semula kata-katanya!.

Hari ini (15 July),...gelombang 'tsunami' yang sebenarnya akan mula serta terus melanda Pakatan Rakyat!
Tarikh ini merupakan hari untuk Mahkamah mendengar permohonan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Anwar Ibrahim supaya membatalkan tuduhan Saiful Bukhari Azlan.
Sebelum ini,...penangguhan kes liwat ini pernah dilakukan sebanyak 4 kali!
Perbicaraan kes tidak boleh dimulakan selagi permohonan-permohonan seperti penangguhan ini tidak selesai...

Secara perundangan, sememangnya penangguhan seperti ini sah!...namun dari segi moraliti tertuduh (Anwar),...beliau dilihat takut untuk berhadapan dengan perbicaraan yang dikatakan penuh dengan bukti sahih,...termasuklah rakaman CCTV, data DNA, rakaman saksi dan sebagainya.


Yang HAK pasti BERDIRI, Yang BATIL pasti JATUH!
link to Saiful Bukhari blog http://mohdsaifulbukhari.blogspot.com/

>>>> Diharap pihak mahkamah mampu melakukan keadilan seadil-adilnya termasuklah ke atas Saiful Bukhari Azlan!...jgn hanya memberi layanan eksklusif pada Anwar hanya kerana beliau VVIP!...

0 comments:

Post a Comment