Wednesday, September 30, 2009

CALON PAS : Dipaksa Bertanding & Tiada Kredibiliti..!!

SALAM,... :)


Desas desus dikalangan ahli-ahli PAS negeri mengatakan pencalonan calon PAS,Zulkefly merupakan hasil dari paksaan PAS Pusat untuk bertanding di PRK ini!... beliau ada menyatakan hasrat yang beliau tidak pernah bersedia untuk bertanding dan BN mempunyai sokongan yang amat padu di Bagan Pinang....tambahan pula kempen-kempen yang dianjurkan Pakatan Rakyat sepanjang seminggu dua ini tidak mendapat sambutan!

Ini dibuktikan sejelas-jelasnya ketika pengumuman calon oleh Ustaz Hadi Awang,..hanya kira-kira 2000 orang yang hadir,..sedangkan kebanyakkan rakyat di Bagan Pinang menyertai majlis pengumuman calon Barisan Nasional...kira-kira 15,000 penyokong hadir untuk menyokong Tan Sri Isa Samad.

Rakyat juga dikatakan tidak mengenali siapakah calon yang dipertaruhkan Pakatan Rakyat itu!...beliau tidak pernah berjumpa rakyat,..dan kini secara tiba-tiba muncul untuk mewakili rakyat. Apakah ini????


11 SEBAB MENGAPA RAKYAT MAHUKAN TAN SRI ISA SAMAD :

1 Isa Samad sangat dekat dan mesra dengan rakyat Bagan Pinang. Beliau sering turun kawasan secara informal.

2. Isa Samad anak tempatan. Bagan Pinang adalah kampung Isa Samad.

3. Arwah isteri beliau juga berasal dari Bagan Pinang.

4. Isa Samad juga adalah pemimpin rakyat di Bagan Pinang sebagai Ketua Umno Cawangan Kg Bagan Pinang.

5. Isa Samad berpengalaman selama 30 tahun menjadi wakil rakyat.

6. 22 tahun Isa Samad jadi Menteri Besar Negeri Sembilan.

7. Sumbangan dan jasanya kepada rakyat Negeri Sembilan, khasnya di Teluk Kemang & Bagan Pinang adalah amat tidak terkira perinya.

8. Pembangunan di PD yg hebat sebahagian besar hasil idea dan usaha serta kerja keras Isa Samad.

9. Isa Samad dekat dan rapat dengan hati dan jiwa rakyat Bagan Pinang, samada Melayu, Cina atau India.

10. Beliau adalah season politician yang setentunya banyak diuji sebagai pemimpin rakyat.

11. Apa pun orang kata mengenai Isa Samad, kami yakin dengan kepimpinan beliau. Orang luar hanya pandai bercakap, mereka datang dan mereka pergi, tetapi kami tetap disini bersama beliau, kami kenal hati dan budi pemimpin kami ini.


>>>>>
PAS Negeri dikatakan mengalami perpecahan dalam menentukan calon yang sesuai...dan ternyata calon PAS, Zulkefly tidak popular dikalangan jentera pilihanraya PAS dan ia juga tidak dipersetujui oleh PKR.

>>>> Mari sama-sama kita bekerja untuk memastikan kemenangan BN...Insyaallah kemenangan berpihak pada kita.

>>>> Blogger Pembela Negara : PASTIKAN TIADA Istilah "Tiada Serangan Peribadi Calon"!!! Jom ramai-ramai kita serang peribadi calon PAS!!!...

9 comments:

CUPING MERAH said...

keh..keh..keh dah start cerita keling

Anonymous said...

calon PAS tu mcm lembut je...betol ke??? orang kata die tu bapok.

malek said...

bagi aku Isa Samad x lakukan rasuah,..tapi cuma gunakan duit untuk UMNO negeri Sembilan supaya terus bekerja dan berkempen untuk dirinya...itu bukan rasuah yg besar.cuba lihat di PRK Penanti,..PKR ditangkap serta dirakam cuba beri rasuah kat calon Bebas,itu baru rasuah!

Anonymous said...

hahaha,kami org n9 kenal dgn Isa Samad. walaupun dia ada kes politik wang, kami tetap akan undi dia. byk pembangunan dia bawak terutama kat P.D. at least duit disalurkan ke rakyat, bukan mcm di selangor sekarang!!! Makan duit rakyat!!! bodoh punya pakatan rakyat

Rajindran said...

SERIOUSLY,..WE DON'T KNOW WHO IS PAS's candidate.

Anonymous said...

masa biler depa pakatan rakyat... pakatan pembakang betul.... tak layak utk bersuara utk rakyat depa nih..

Anonymous said...

aikk..ritu awak nye rohaizat tu...i xknal jgk.. secara tiba-tiba muncul untuk mewakili rakyat. Apakah ini????haha...lau nk kate org, tgk dlu empunya bdn/parti..

Anonymous said...

doreamon oh doreamon! jeng jeng jeng. keajaiban akan berlaku, dulu dia hilang kejap, sekarang dia akan muncul balik, sebab dia doreamon. kah kah kah

Anonymous said...

bagi aku Isa Samad x lakukan rasuah,..tapi cuma gunakan duit untuk UMNO negeri Sembilan supaya terus bekerja dan berkempen untuk dirinya...

oooo.. baru aku tau, itu namanye bukan rasuah, baru ku tau, lembaga disiplin UMNgOk yg NGOk rupanya, ada ke tuduh ISA rasuah.

eh.. ade rasuah besar rasuah kecik ke, ikan bilis sangkut tak, jerung mcm mana, terlepas lari ke.. kah kah kah

bukan ke selalunye yg kena tangkap tu yg rasuah kecil-kecilan, sebab tu ISA kena tindakan disiplin, sebab rasuah kecil-kecilan, kalau nak selamat belajar dengan Ong.. kah kah kah

Bagan Pinang nak dijadikan pengubat duka.. moga2 berjayalah abang malek oiii.. kalau tak berjaya gak, tak dapek den nak nolongnyo.

Post a Comment