Thursday, September 24, 2009

Proteslah...Demi Keadilan Sebenar!

SALAM,... :)



Tidak dapat dinafikan angin perubahan pada PRU 12 lepas cukup hebat,…dan ternyata Anwar menganggap perubahan itu adalah dari impak berdasarkan penglibatannya secara langsung dalam politik tanah air!...Teluk Kemang yang pernah disandang BN berpenggal-penggal akhirnya jatuh ke tangan PKR!,..kerana apa?? Kerana Ahli Parlimen tersebut pernah berada di dalam BN/UMNO dan disanjungi tatkala beliau berada di dalam UMNO...reputasi tumpangan ini memang amat berkesan dan kerana itulah Anwar pada hari ini gemar mengutip seorang-demi-seorang pemimpin BN ke dalam Pakatan Rakyat dengan apa cara sekalipun!

Menariknya komposisi pengundi di Bagan Pinang adalah bercampur antara Melayu, India dan Cina. Dan usaha keras perlu dilakukan BN untuk menyakinkan masyarakat bukan Melayu…ini kerana mereka sudah dijanjikan dengan pelbagai janji yang keterlaluan oleh Pakatan Anwar!...contohnya apa ya???

1. Jawatan Timbalan Perdana Menteri Pertama, Kedua dan Ketiga (yang mana terdiri dari dari Melayu, Cina dan India)

2. Malaysia ini bukan Hak Melayu, malahan Orang Cina dan India seharusnya mendapat hak-hak istimewa sebagaimana kaum Bumiputera peroleh.

3. Tiada Bahasa dan Agama Rasmi di Malaysia ini,…semua agama adalah sama yang mana kita akan melaksanakan liberalism dalam sistem politik.

4. Wang Zakat Fitrah yang dikumpul orang Islam seperti yang kita lakukan pada Ibadah Puasa akan boleh dikongsikan dengan masyarakat bukan Islam (mengikut cadangan MB Khalid Ibrahim dari parti PKR).

5. Hak kebebasan beragama bagi rakyat, Tiada Hudud dilaksanakan walaupun PAS bersama Pakatan Rakyat, Penggunaan Allah dilaksanakan untuk agama bukan Islam (memudahkan lagi kekeliruan), Jumlah Masjid, Gereja dan Kuil disamaratakan di seluruh negara.(bukankah itu lebih liberal mengikut cara Anwar?)


Janji tetap janji,…kesungguhan tetap tidak nampak walaupun dikurniakan 4 buah negeri untuk ditadbir! Tiada Hudud, Tiada Kesamarataan, Melayu terus terancam, India dan Cina tidak dibela seperti yang dijanjikan,…kes rasuah dan skandal seks pula bercambah dari sehari ke sehari.

>>>> Mahukah kita kekalkan pemerintahan Pakatan Sampah ini???? Proteslah mereka pada 11 Oktober nanti!!!

2 comments:

TROLOLOLOLOL said...

khalid o khalid aku bayar zakat bukan nak bg kafir laknat duit tu....
apekbodoh MB selangor ni...
PAS apa cerita? senyap je ke?

Anonymous said...

BABI PUNYA UMNO..

UMNO TU YAHUDI..


SIAPA SOKONG UMNO MEMANG BABI DAN PELACUR..

UMNO PARTI BABI.

UMNO PARTI NERAKA

UMNO PARTI ANJING KURAP

UMNO PARTI KUSTA

UMNO PARTI PEMESONG AKIDAH

UMNO AYAH PIN

UMNO LAKNATULLAH

UMNO JAHIL

UMNO KAFIR DAN FASIK

NAK BOIKOT YAHUDI KENA BOIKOT UMNO DAHULU JIKA TIDAK SIA-SIA.

UMNO BELA SETAN CONTOHNYA BUKIT BINTANG DAN GENTING.

UMNO PARTI IBLIS.

UMNO PARTI PENGUBAL UNDANG-UNDANG SARKAS.

UMNO PARTI PEROMPAK.

UMNO PARTI PELACUR

UMNO PARTI JAMBUL

UMNO PARTI JAHANAM

UMNO PARTI HANTU RAYA

UMNO PARTI DRACULA.

SISTEM UMNO DENGAN SISTEM YAHUDI TIADA BEZA.

KEIMPULANNYA UMNO ADALAH ANAK HARAM YANG KURANG AJAR DAN JAHIL

Post a Comment