Monday, August 3, 2009

'Draconian Leaders' Dalam Pakatan Rakyat !!!

SALAM,... :)


Hari ini Vateren DAP telah dengan secara terbukanya membuat kenyataan yang Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan melancarkan 'dendam' kepada Pemimpin Pakatan Rakyat berhubung kes perhimpunan Anti-I.S.A tempoh hari.
Lim Kit Siang mengatakan Tan Sri Musa Hassan menaruh dendam kepada Pakatan Rakyat kerana Ahli Parlimen P.R pernah mengusulkan cadangan untuk menukar Ketua Polis dalam memastikan keselamatan negara lebih terjamin.

Rakyat Malaysia sekalian,...wajarkah tuduhan Lim Kit Siang @ Bapa Setan ini???... Pihak Polis melancarkan serangan dan tangkapan ke atas pemimpin-pemimpin pembangkang adalah kerana mereka ini semua telah menghasut dengan negatifnya supaya rakyat keluar di jalanan untuk merusuh serta mengganggu ketenteraman awam....salahkah tindakan Polis & FRU???

Dalam pada yang sama,...Lim juga mengatakan zaman pemerintahan Najib adalah zaman yang paling diktator di mana hak serta kebebasan bersuara disekat dengan secara total berbanding dengan zaman 5 Perdana Menteri yang lain,....
Siapakah Lim Kit Siang untuk mempertikai apa yang kerajaan lakukan,..???
Apakah tindakkan dia bersama pemimpin P.R lain cukup dirahmati sehinggakan pihak berkuasa tidak boleh mengenakan apa-apa tindakan???.....
Prinsip bagaimanakah yg P.R amalkan sehingga apa yang mereka buat walaupun menggugat ketenteraman awam seperti tempoh hari langsung tidak boleh dihalang????

Lim Kit Siang juga mengatakan bahawa tidakannya menghasut rakyat supaya keluar merusuh bersama pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat lain adalah bersifat demokratik serta tidak salah di sisi perlembagaan...!!
Ternyata pemikiran pembangkang sangat cetek serta tidak boleh diharapkan untuk memimpin negara...!

Rakyat Malaysia sekalian,...pemimpin Pakatan Rakyat sendiri telah memberi contoh kepada kita semua tentang mengapa I.S.A harus dikekalkan...
Bayangkan,...tempoh hari mereka merusuh dan merosakkan harta benda awam dengan sesuka hati...Esok, lusa,...mungkin mereka merusuh untuk mempersoal tentang hak keistimewaan Islam sebagai agama rasmi dan hak-hak Bumiputera di Malaysia ini!!....
Pada waktu itu,...apa akan terjadi sekiranya akta berguna seperti I.S.A ini telah dimansuhkan???

Janganlah kita menjadi bodoh dengan turun berjuang bersama-sama mereka dengan tanpa tujuan (pemimpin Pakatan Rakyat) hanya demi kepentingan orang-orang seperti Lim Kit Siang ini di masa hadapan...!

Konsep yang perlu diamati hanyalah mudah,....jika tidak bersalah, maka untuk apa kita takut ditahan di bawah sebarang akta????

>>>> Kami sebagai rakyat Malaysia menyokong penuh tindakkan PPOLIS & FRU dalam memastikan gejala bodoh penyokong dan pemimpin pakatan Rakyat tempoh hari dihalang....

>>>> Kami juga berharap pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat termasuk Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang dan Ustaz Hadi Awang ditahan serta dikenakan tindakkan yang setimpal sepertimana yang telah ditetapkan dalam akta hasutan atau akta jenayah!!!

>>>> Mesej dari seluruh rakyat Malaysia yang tidak turun semasa perhimpunan haram tempoh hari : KEKALKAN I.S.A,...KAMI ADALAH MAJORITI !!!
10,000 rakyat bukan suara majoriti !!!

7 comments:

daaksaytunk said...

salahkah polis atau diri sendiri? polis menjalankan tugasnya menjaga keamanan negara. jaga keselamatan orang awam. Demontrasi mansuh ISA apa pekdahnya? Pekdahnya pada si setan n sekutunya.

anakmuda
http://ohpolitik.blogspot.com

Anonymous said...

SI KEPARAT NIE, DULU DIA KATA MAHATHIRISMTUNM JAHAT DIKTATOR. YANG BERARAK MACAM ANJING KEJAR TULANG TU BUAT APA?

KALAU MACAM TU KUMPULKAN SEMUA ANAK MELAYU SELURUH MALAYSIA.. AYUH KITA PULAK BERHIMPUN DI DEPAN BANGUNAK PKR DAN MERUSUH... APA KATA MERAKA PULAK?

bungaraya said...

Aku bengong dan marah dengan pemandu taxi kaum cina dekat KL. Sekarang ni memuji Tun Mahathir sepenuh hati. Dulu semasa un menjadi PM, Pemandu Taxi Cina KL mengeji dan mempertikaikan pekimpinan Tun. Pertikaian tersebut kini berjan gkit kepada Datuk Seri Najib pula. Apakah ada cara untuk menghukum mereka ini? Apakah kita takut dituduh tidak demokrasi, jikalau kita sumbat mereka yang tak sedar diri seperti ini?
Demokrasi sebenar akan menjadi senjata kepada mereka yang samseng ini jika disalahgunakan. Tidak kurang pemimpin pembangkang menyalahgunakan demokrasi demi kepentingan diri sendiri. Demonstarsi adalah tindakan yang sangat tidak berpehdah sekali. Teruatama kepada bangsa kita ini.

Melayu Aloq Staq said...

Time buat salah tak fikir pulak apa akibat yang akan terjadi tapi bila dah buat salah, takut!!! larikan diri sana sini..!!Tuduh pihak berkuasa yang bukan-bukan padahal diri sendiri yang tak berfikir panjang!!! Setiap tindakan bertunjangkan hawa nafsu semata-mata..begini lah jadinya!!!

Lihatlah rakyat Malaysia!!! Pemimpin pembangkang seperti Anwar Ibrahim, Haji Hadi dan Kit Siang sanggup menjatuhkan maruah dan nama baik Malaysia di mata dunia!!! Orang sebegini sememangnya tidak layak diangkat sebagai pemimpin untuk memimpin negara berbilang kaum ini kerana dasar perjuangan setiap parti dalam pakatan adalah berbeza!!! Demonstrasi yang mereka anjurkan menunjukkan betapa Malaysia memerlukan ISA untuk menjamin kesejahteraan negara..Tangkap segera pemimpin2 hipokrit ini!!!

Boleh said...

This malay pig race is so stupid, that they'd never amount to anything in this world.

This message board has been here for awhile, and if anyone goes back, there is no one message, that talks good about this stupid malay pig race, because everybody knows how stupid, and hateful this malay pig race is all about.

The malay pig will crumble from internal weaknesses and disappear in era of globalization - no need for others to colonize them.

Because malay pig like to be parasites and feed on the Chinese income tax!

Wait until the malay pig population increase to 90% in Malaysia, the same ratio as in Indonesia, then you will know the meaning of poor, as there will be too many malay pig to subsidize.

Then the economy collapse.

The malay pig are actually digging their own grave and they are trying to dig a deeper and bigger one now.

But all of them I have to see are being manipulated by certain top malay politicians so they will support them.

There show that the general malay pig are quite stupid and can't think outside the box.

Only 1% of the malay pig can make it and they are the exceptions. If malay pig are not stupid, what are they?

If all malay pig jump into sea and all die!

This world will become very very beautiful.

Puchong said...

Orang yang menghina bangsa melayu merupakan manusia yang tidak tahu mengenang budi kepada pamerintah.!!! Sekali pun pemimpin mengambil hasil petroleum dari sabah dan sarawak semuanya dibayar dengan royalti yang berpatutan..negeri sabah dan sarawak juga sentiasa membangun dari semasa ke semasa..!!! Kenapa mudah sangat nak hina orang2 melayu padahal melayu merupakan tuan empunya semenanjung malaysia...lebih baik hina saja cina dan india yang mana mereka telah banyak kali cubaan memporak perandakan Malaysia..!!!Manusia yang samakan melayu dengan babi aku samakan muka dan tubuh badannya sebagai 'bangkai babi'...orang bodoh saja yang akan mencetuskan permusuhan antara kaum seperti anwar ibrahim!!! Wey manusia bangkai babi!!! lebih baik kau duduk diam2 saja daripada menyentuh hal-hal kaum lain...jaga diri sendiri la wahai bangkai babi!!!
Bodoh punya manusia..!!!

HanaHoney said...

setuju...kaum diorg tu suke cakap melayu ni racist...padahal diorg tu bapak racist..dah lah x mengenang budi..patut dulu biarkan je kene bunuh dgn jepun..

Post a Comment