Tuesday, August 25, 2009

KEPADA PENGUNDI : Lakukan Perubahan Demi Jihad Menetang DAP & Sekutunya

SALAM,... :)



Esok merupakan hari untuk rakyat serta pengundi berdaftar di Permatang Pasir menentukan siapa yang akan menggantikan YB Hamdan dari PAS yang telah meninggal dunia.


Segala macam tomahan, fitnah dan makian dilemparkan ke atas calon BN yang mana akhirnya tiada satu pun bukti yang dikemukan oleh PAS untuk membuktikan tomahan itu,..sedangkan rakan kongsi Rohaizad sendiri iaitu Yusri Ishak menyatakan Rohaizad adalah calon terbaik dan baik hati dari segi pandangan peribadinya,...rakyat Permatang Pasir mampu membuat pilihan terbaik berdasarkan performance kedua-dua parti sepanjang minggu berkempen ini.

Setelah hampir 4 penggal diberi kepercayaan oleh rakyat kepada PAS,...dan penggal ini pula P.Pinang diperintah oleh Pakatan Rakyat,..tambah lagi Ahli Parlimennya adalah Anwar Ibrahim,...apa kebajikan yang anda peroleh??,..apa pembangunan yang anda peroleh??? mahu kata kerajaan negeri tiada dana???,..anda harus fikirkan sedalam-dalamnya...
Kekalkan momentum perubahan pengundi Manek Urai tempoh hari,...

Calon BN dilihat lebih realistik dalam memberi segala janji kepada penduduk Permatang Pasir,…manakala calon PAS boleh dikatakan gagal membina kenyakinan rakyat keatasnya kerana hampir secara keseluruhannya visi perjuangan calon dan partinya kurang jelas untuk ditafsirkan pengundi.

Kesimpulannya hanya satu,…rakyat Permatang Pasir perlu membuat satu perhitungan terbaik yang mana membolehkan BN diberi peluang kedua untuk berada di negeri pembangkang tersebut,…jihadlah dengan melakukan perubahan ke atas YB anda yang sebelum ini yang mana secara terang-terangan bersekongkol dgn kafir DAP.

Ambil kesempatan ini dengan,…

Singkir PAS bermakna Singkirkan DAP!!!

>>>> Tetapkan Pendirian anda serta Tekadkan Pilihan,…Undilah Calon Barisan Nasional, Rohaizad Othman!

>>>> Kami doakan kemenangan calon BN,..Amin Ya ALLAH,

5 comments:

Media Cyber said...

kalau pas menang pun aku tak heran
... dorang gunakan isu peribadi .. macam bodoh jer..

PEJUANG CYBER said...

SYABAS!!!!

BERBAKTILAH KEPADA ALLAH KERANA DIA SEGALA-GALANYA UNTUK KITA

PILIHANLAH ANTARA MANUSIA UNTUK BERBAKTI KERANA MEREKA TIDAK SEGALA-GALANYA UNTUK KITA

MEREKA YANG BAIK HARUS DITAATI, MEREKA YANG JAHAT WAJIB DIJAUHI

UNDILAH PILIHAN AKAL DAN HATI AGAR TERKAWAL MARUAH DIRI

KEPADA PENGUNDI PERMATANG PASIR UNDILAH CALON BARISAN NASIONAL

PILIHAN ANDA IALAH ROHAIZAT OTHMAN 38, YANG MERUPAKAN SETIUSAHA UMNO BAHAGIAN PERMATANG PAUH

SALAM HURMAT

ZAHIR said...

PASTIKAN CALON BN MENANG!,..ISYAALLAH

faizal said...

kalahkan umno umpama kalahkan yahudi

Anonymous said...

Dari apa yg sy lihat. PAS sudah menyimpang jauh dari perjuangan asalnya. Memaki antara sesama ISLAM dan memuji kafir laknat. Sy tidak memihak mana-mana parti tapi sy pentingkan bangsa yg memerintah.
Kalau kita dah takut pada bangsa laknat tak guna kalau parti ini disokong. Setahu sy rakan kongsi dlm BN belum lagi nampak penentangan keatas ISLAM tapi DAP telah jelas dengan fahaman yg anti ISLAM dan MELAYU.
Jadi kenapakah harus lagi menyokong PAS yg ketara bersahabat dgn org yg akan menhancurkan ISLAM n MELAYU. Jelas PAS sanggup lakukan apa sahaja asalkan mereka dapat KUASA. Lantaklah apa nak jadi dgn MELAYU n ISLAM.
Oleh itu wahai umat MELAYU ISLAM, bangunlah dan beralihlah sokongan anda semua kepada pemimpin yg sanggup berjuang utk bangsa,agama,negara.
Undilah BN utk kali ini agar perubahan dapat dinikmati.Inshallah.

Post a Comment