Wednesday, August 12, 2009

Pengecutnya PARTI PAS !!!

SALAM,...


Bila pembangkang mula membicarakan tentang kelemahan-kelemahan serta tiadanya perpaduan di dalam kerajaan Barisan Nasional ketika PRU12 lepas,...ramai rakyat pada ketika itu bersetuju dengan pendapat jumud mereka ini.
Tetapi hari ini,...apa yang jelas dapat kita lihat di Selangor, Kedah, Pulau Pinang dan bekas kerajaan mereka di Perak???
Adakah mereka sangat berpadu sehingga tiada langsung isu kecil berlaku dalam pentadbiran mereka???
Malahan isu-isu lebih besar banyak timbul!

Baru-baru ini,...Pemuda UMNO telah menjemput Pemuda PAS untuk menyertai perhimpunan memboikot penjualan arak di Selangor dengan keadaan yang paling aman...namun ia ditolak mentah-mentah oleh PAS!
Tapi mengapa???...bukankah mereka yang sering melaung-laungkan mereka perjuangkan dasar Islam serta menentang segala kegiatan mungkar yang ditegah oleh agama suci kita???
Mereka mengatakan,...alasan untuk tidak menyertai perhimpunan tersebut adalah kerana mereka ingin menjaga hubungan politik serta diplomatik mereka dengan DAP yang mana boleh menjaminkan 'peluang cerah untuk mentadbir negara' kelak!

Adakah parjuangan parti seperti ini yang nyata menggunakan nama Islam patut dibanggakan serta diharapkan oleh kita semua???
Mereka sering memaki dan mencaci UMNO kerana tidak perjuangkan Islam,...namun apa bezanya dengan mereka???
Adakah kerana peserta-peserta PAS kini lebih bersikap liberal seperti Anwar??
Kalau benar, maka tidak hairanlah suatu ketika dulu Tim. Presiden PAS,Nasharuddin pernah mempertikaikan Kontrak Sosial dimana kontak tersebut menjelaskan hak-hak Melayu Bumiputera dan Agama Islam sebagai agama rasmi yang telah dipersetujui sejak Merdeka lagi...

Rakyat malaysia & Selangor sekalian,...anda jangan sesekali pernah lupa yang PAS dan PKR pernah melaungkan ini sebagai manifesto mereka ketika PRU12 tahun lepas :

1. Akan menutup Kilang Carlsberg dan Tiger di Selangor setelah mengambilalih tampuk pemerintahan dari Barisan Nasional.

2. Melarang penjualan arak di tempat-tempat terbuka di seluruh Selangor (bukan hanya di tempat majoriti Melayu seperti MB Gagap umumkan minggu lalu)

Itu baru kita sentuh berkaitan isu arak,....belum lagi janji-janji mereka untuk memansuhkan cukai tanah, mengurangkan cukai pintu, subsidi petrol, pengurangan sewa perumahan Projek Rakyat dan sebagainya...

Bila pemimpin BN mempertikaikan betapa pengecutnya YB-YB PAS di Selangor dalam menegakkan Islam dan masyarakat Melayu,..mereka tidak boleh terima!
Jadi siapa yang akan membela masyarakat Melayu/Islam seperti kami di Selangor???
Penang???
Lihat saja senarai EXCO...berapa kerat dari golongan Melayu/Islam???

>>>> Kita sebagai rakyat Malaysia harus mula belajar menolak dakyah politik pengecut PAS yang mana secara terang-terangan berkomplot dengan bukan Islam untuk memastikan kuasa pemerintahan berada di tangan mereka!

>>>> Kata-kata Tuan Guru Nik Aziz juga dilihat semakin hari semakin liberal dan pro-Anwar!!..sehingga membenarkan upacara penyembahan roh, benarkan kafir baca Quran untuk berpolitik, tolak perpaduan sesama Melayu/Islam,...dan sebagainya.

6 comments:

Ashley Ahmed said...

Salam,

Klu kita pikir2 balik apa bezanya org politik ni, dua2 mahu kuasa cuma yang satu ni mempergunakan Islam.

bungaraya said...

Secara terang, PAS tidak memiliki kemampuan sehebat UMNO bagi menangani segala permasalahan mengenai islam dan bangsa melayu jika mereka memerintah negara bersama PKR dan DAP. Pada masa inipun selaku rakan kongsi memerintah di Selangor dan penang, mereka hanya dipermainkan oleh kedua rakannya itu. Keadaan islam dan melayu akan menjadi malap jika Pakatan Rakyat memerintah negara ini selepas pru ke 13. Anwar Ibrahim sekarang bukanlah Anwar Ibrahim tahun 70an. Beliau sekarang manusia penuh dengan dendam kesumat. Tindakannya lebih kepada membalas dendam diatas pebuatan kita mengaibskan beliau 1998 yang lalu.

Anonymous said...

terbaru, Nik Aziz benarkan DAP hina Islam
Katanya tak salah DAP hina Islam
apa nk jadi dunia ni?

ghostWRITER said...

Nikkie Ajis memang banyak fatwa untuk penyikut PAS, TAKE BEER!!

Anonymous said...

melayu dah jadi pencacai pada bangsat DAP

Anonymous said...

Cukup malu betul apa yang terjadi diPerak dan Kuala lumpur, orang Melayu juga kena diperbodohkan
dah la tu orang yang kuat ugama pun joint sekali, mcm ni nak nak menjadi contoh jenerasi yang akan datang. Negara kita dah banyak kemajuan apa lagi perubahan yang kita hendak lagi,takut nanti kita yang kena berubah

Post a Comment