Thursday, August 6, 2009

Siapakah Pembunuh Teoh Beng Hock ???

SALAM,... :)


Gobind kata DNA Tan Boon Hwa dan Lim Wye WIng tidak sepadan dengan kesan-kesan DNA pada mayat Teoh Beng Hock. Semua DNA yang diperolehi tidak tunjuk persamaan juga.Nak kata bunuh diri, Dr Xavier kata tak mahu terima. Baiklah, bukti-bukti masih menunjukkan ia dibunuh. Seorang yang akan berkahwin esok harinya tidak akan bunuh diri melainkan ...

Tak sampai hati nak sebut. Sebut anak haram atau luar nikah pun depa suruh Utusan Melayu minta maaf. Chiew Mei Fun mahu Teoh dianggap sudah kahwin. Cina sekarang ni terlalu emosi hingga dah tak rasional. Sampai nak main langgar undang-undang.Beberapa bukti nampak macam Teoh telah dibunuh:

Guard yang jumpa nampak darah mayat sudah kering. Selari dengan apa polis beritau Teoh meninggal pada lebih kurang pukul 8-9 pagi.
Dua DNA yang diakui mungkin menandakan Teoh sudah dikerjakan dua orang.
Ada trolley ditingkap 14 mungkin menunjukkan depa guna trolley untuk angkat dan sorong mayat tu keluaq tingkap.

Raja Petra kata darah mayat Teoh tak serupa macam dicampak dari Tingkat 14. Jadi dia dicampak dari Tingkat berapa? Kalau gitu, dia dibunuh dan dicampak dari tingkat lain? Atau dia dibunuh dan diletak di Tingkat 5?


Lain-lain bukti Siapa bunuh?

Jangan lupa Tan dan Lim masih berada di pejabat SPRM pagi tu. Tan mengaku dalam statement pada polis bahawa dia nampak Teoh pada pukoi 6 pagi. Masih satu misteri kenapa dia dudok di pejabat dari pukoi 1 pagi hingga 11 pagi di pejabat SPRM. Kalau DNA tidak matching, dia belum lepaih habis. Boleh kena abetting atau bersekongkol.

Dua Pak Guard kata ada 10 orang pegawai SPRM dalam bangunan pada malam tu dari 8 malam hingga 8 pagi esok hari. Semua dia dapat cam termasuk seorang pegawai yang akhir jumpa Teoh pada pukoi 6 pagi.
Pak Guard bernama Wan Rosli dalam CCTV ada seorang pegawai kelihatan masuk bersama seorang Cina yang tidak dikenali pada pukoi 12:52 pagi.

Pak Guard yang bernama Abdul Rahman dapat mengenali hanya satu dari tiga pegawai SPRM yang masuk dalam satu video clipping. Pegawai itu bernama Ashraff.Laporan The Star bukan boleh caya sangat. Depa lani dah mula pro-pembangkang. Putarbelit pun depa sanggup siarkan. Pegawai SPRM yang tidak dikenali jaga boleh dikenalpasti. Sebanyak 157 DNA telah diambil termasuk semua staf SPRM, polis yang menyiasat, staf forensik, pencuci bangunan, dan lain-lain individu. Semua tidak match DNA pada badan.Siapa bunuh Teoh sekarang? Adakah Teoh keluar dari pejabat SPRM tapi masih dalam bangunan selepas pukul 6 pagi?

Adakah dia terjumpa siapa-siapa dalam bangunan Masallam antara pukul 6 pagi hingga kematiannya dalam pukul 8-9 pagi? Macam mana ada trolley di tepi tingkat Tingkat 14 dan rambut di tingkap? Rambut siapa? Mungkinkah dia dibunuh ditempat lain dan ada orang aturkan trolley tepi tingkap? Kalau demikian, ini macam kerja-kerja pembunuh profesyenal.Adakah mudah untuk masuk dalam pejabat SPRM tanpa dikesan? Mungkinkah pula ada dua orang yang masuk dan membunuh dan buang Teoh ke bawah?Apa cerita pula dengan handphone Teoh?

sumber: (http://www.theunspinners.blogspot.com/)

>>>> Kes pembunuhan ini dilihat cuba dipermainkan pembangkang untuk mencemarkan imej SPRM,...diharap prosiding kes akan diteruskan tanpa gangguan makhluk-makhluk bodoh dari Pakatan Rakyat!

2 comments:

Neo said...

harap kebenaran akan muncul..

HanaHoney said...

surat khabar berbahasa inggeris dah x blh pakai skrg...sume pro-pembangkang laknatullah tu.. the sun yang free kat stn LRT2 & Komuter2 tu ari2 saya ambil & baca.first petikan adalah dari "mulut" pembangkang...majoriti lah, xde kupasan dr pihak pemerintah..obvious..boikot akhbar inggeris..

Post a Comment