Tuesday, August 25, 2009

It's Not The End of The World...for BN

SALAM,... :)



Kekalahan Barisan Nasional sebenarnya amat dirasai dan dikesali oleh sebilangan besar penyokong parti itu,...bukan kerana kecewa ke atas partinya,..namun kecewa ke atas rakyat jelata yang masih tidak sedar akan apa itu PAS dan Pakatan Rakyat!

Nyata senyata-nyatanya yang PAS dan Pakatan Rakyat terpesong dari landasan politik sebenar,..mereka cuma bergabung untuk meraih populariti rakyat dan menagih simpati rakyat,...dan ternyata simpati diberikan oleh rakyat kepada mereka.

Kekalahan kali ini sememangnya tidak akan memadamkan semangat kami (blogger-blogger) dan juga selaku ahli Barisan Nasional dalam menentang perjuangan dasar politik kotor Pakatan Rakyat! Kami sedar untuk memenangi kerusi daripada Permatang Pauh, Bukit Gantang, Bukit Selambau, Penanti,Manek Urai dan Permatang Pasir adalah bukan mudah kerana semua ini kubu kuat Pakatan Rakyat!,...namun kami sentiasa akan mencuba dan gigih berusaha dari sehari ke sehari untuk memastikan kemenangan berpihak kepada kami jua suatu hari nanti...

Namun untuk satu rekod positif,...sejak daripada pilihanraya kecil Bukit Gantang sehinggalah ke Permatang Pasir,..trend pengundian bangsa Melayu telah berpihak kepada UMNO/Barisan Nasional!...inilah yang kita mahukan, Melayu bersatu di bawah UMNO...dan ternyata mereka sedar PKR dan PAS tidak mampu menjamin hak-hak bangsa tersebut..

>>>> Kami sedia untuk terus mendedahkan kepincangan pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat yang dilakukan mereka di seluruh negara buat tatapan rakyat!!!

19 comments:

faizal said...

lawak betul UMNO nie..

UMNO lingkup dari malaysia aku buat kenduri arwah

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Kebodohan mereka yang menyokong pas hanya mereka buta dan tak nampak niat kaum bukan bumi nak control anak cucu bumi.kalau pas lingkup wa kencing atas kubur dia orang sebab demi kuasa kena kencing dengan dap pun takpe.Takebeer muahahahahahahha hu hu hu

Elaine Phang said...

You malays think you will ever get back power after 2012 LOL! Your time is up. Malaysians are sick with your racial politics. The Chinese and Indian have suffered a lot under the Malay regime. Singapore has advanced far better without a Malay at the helm.

Anonymous said...

hidup UMNO. Pakatipu rakyat yang diketuai PELIWAT TEGAR dan PEMBUAT FATWA BANGANG akan mreasa bahwa meeka boleh menag besar pada PRU13 nanti. ini kerana mereka telah menang pilihanraya kecil di kubu kuat mereka. oleh sebab itu mereka bercakap besar dan bongkak tannpa menyedari rakyat juga telah sedar bahawa parti mereka ini namapk gembira diluar sahaja . seperti bunga plastik ,,nampak cantik tetapi jnjika tidak di sapu hari maka akan berlumut dan berhabuk teruk nanti. jangan lah kerana meneng pilihanraya kecil dan cakap besar..lihat sahaj ketua peliwat mereka itu kenapa Allah tidak menjadikan dia sebagai PM padehal cuma selangkah sahaja untuk mendapatkanya. ini kerana mangkuk hayun aljuburi ini seorang penipu, peliwat, perompak, perasuah agung abad ini. sebab itu dia kena tendang dengan tun mahathir. yang tua kutuk n.ajis fulamak bangsat tu pun satu. tak lama lagi dia terima lah padah terhadap fatwa2 songsang dan sesat yang pernah beliau utarakan dahulu dan sekarang. hanya masa menentukan balasannya terhadap tua kutuk plastik ni.

reek said...

orang islam bodoh macam babi. patut mati punya agama. muslim semua otak kering. cipta nama bodoh ada lah.

Anonymous said...

to reek and elaine phang,... u such a stupid and bastard people!,...the most racist party is DAP and PKR,...both them are like the son of Satan,... to both of u,..we can get ur IP address and report u to the police!...
This is totally serious,..when stupid people like both u give a damn on the name of Muslim and Islam,...we are the majority on this earth!
Learn to respect!!!

Anonymous said...

It's quite normal when PAS retains the Permatang Pasir seat,...of course! it's the hometown of Al-Juburi @ Anwar Ibrahim,..
Try make a By-election at Pekan area,...do u think Pakatan rakyat will win???
Don't be stupid lorrr,...
the Pengkhianat Bangsa will face a big trouble soon,...hahaha

ahmad hassan said...

umno x akan lingkup,...P.R yg akan lingkup dulu,..x percaya??
tunggu next PRU,.. :)

Anonymous said...

Melayu,..lihatlah kutukan org Cina & India pada kita!,...mngapa anda masih blum sedar2 lg??

Anonymous said...

to elaine phang,...u as a mother of bitches can go to hell!,..if u think singapore much better,..than what the hell u still waiting here in Malaysia??? even they still need Malaysia to supply fresh water,..is it the best??? hahaha fine,...if u think u cannot stay any longer under Malay regime,...just leave...we are the majority,..so please learn to respect!,..u as minority,..just act like minority!,..ok ? :)

zali said...

eleine & reek anda sedang di perhatikan...
sekali dua mungkin boleh lepas...
kali ketiga jika tak lepas...

mendapat la...

faizal said...

zali kau percaya ke..

entah-entah UMNO sendiri yang tulis untuk tujuan yahudi mereka..

ini lah akibatnya jika ambil yahudi sebagai penasihat

Anonymous said...

bukan yg ada link dgn Yahudi geng pakatan rakyat???...hahaha cermin diri dulu laa wey.

Dr.Hasbullah, from United Kingdom said...

sekadar tambahan,...saya sudah berusia 73 tahun,..dan saya pernah berada di zaman british,jepun, dan kemerdekaan.
Segala kesimpulannya,berdasar politik masa ini di negara kita.Melayu perlu main peranan,..perkembangan seprti ini pernah berlaku dulu, dan di singapura juga berlaku. melayu ditindas, mereka cina janji macam-macam pada melayu di singapura, tapi lihat sekarang, melayu cuma dirempatkan saja oleh mereka. begitu juga di malaysia,..org cina baca quran,janji nak bela melayu,..itu semua satu lakonan buat melayu percaya pada mereka. bukan saya mahu pertahan umno,..tapi itulah realiti bila mana kita perlu kekalkan umno sebagai parti pemerintah. dasar pkr adalah sama dgn dap, dan dasar pas adalah berusur Islam dahulu, tapi sekarang lebih terbuka. apapun perjuangan Islam mereka kita hormat,..tapi mereka harus sedar pas bukanlah kuat di parlimen untuk menentukan atau menyanggah pendapat dap dan pkr bila mana hak-hak melayu atau Islam dibubarkan suatu hari nanti. renungkanlah.

Anonymous said...

seharusnya kekalahan BN di Permatang pasir bukan isu besar,..kerusi itu memang tidak pernah dimiliki BN sejak dari zaman Tun Mahathir dan Pak Lah jd PM lg,..apa yang hairan sangat? memang kampung halaman Anwar Ibrahim,..pelikla kalau terjadi di situ majoriti sokong Bn walhal PRK permatang pauh lepas masa anwar menang pun 17K majoriti,..
sepatutnya ia dikalsifikasikan sebagai kemenangan moral utk BN sb berjaya mengurnagkan undi PAS sebanyak hampir 1000.

Kamal said...

inilah masalah penyokong P.R,..bila sudah benar tp x percaya,..tp kalau ckp Anwar mereka prcya seolah-olah Tuhan,...haihh..

Zalia said...

memang otak dieorang ni x boleh dibasuh lg dah,..dah taksub,..betol tu kamal.!
dieorang ni anggap Anwar tu dah macam Tuhan,..aku kadang2 sedih tgok bangsa Melayu jadi mcm ni..

Anonymous said...

MELAYU YG DIBAWA OLEH UMNO MEROSAKKAN MASYARAKAT MELAYU ISLAM MALAYSIA.UMNO MUNAFIK PENINDAS MELAYU ISLAM MALAYSIA.

Keadilan Malaysia said...

bakal penindas besar bangsa melayu adalah Anwar Ibrahim,...sekarang sudah nampak tembelang pakatan rakyat untuk memusnahkan bangsa Melayu!

Post a Comment