Thursday, August 27, 2009

PKR Bukit Antarabangsa Lumpuh,..

SALAM,... :)



Berita ini diperoleh dari akhbar Sinar harian yang mana menyatakan seramai kira-kira 100 ahli PKR telah keluar dari parti dan menyertai UMNO!...

Antara ulasan mereka,...

"Pemimpin seprti Anwar Ibrahim ini akan sanggup berjuang apa sahaja untuk menjadi Perdana Menteri sekalipun terpaksa menggadai hak-hak kaum Melayu".

" Konsep 1Malaysia amat mudah difahami dan rakyat perlu praktikkannya untuk memastikan semangat perpaduan terus di tahap utuh,...bukan seperti Pakatan Rakyat yang kerap memainkan isu sentimen Islam dan bangsa Melayu!".

"Sokongan kepada PKR ini dilihat berkurang terutamanya kawasan berhampiran kami iaitu sekitar Ampang, Bukit Antarabangsa, Setiawangsa dan Ulu Kelang"...

>>>> Pastikan lebih ramai Melayu tinggalkan Pakatan Rakyat!,...rakyat Bukit Gantang, Bukit Selambau, Manek Urai, Penanti dan Permatang Pasir telah buktikannya!...anda bila lagi???

36 comments:

CUPING MERAH said...

>>>> Pastikan lebih ramai Melayu tinggalkan umno!,...rakyat kuala terngganu, Bukit Gantang, Bukit Selambau, Manek Urai, Penanti dan Permatang Pasir telah buktikannya!...anda bila lagi???

masuklah pakatan rakyat...tingalkanlah parti dongeng itu..

Anonymous said...

ayat provoke ke??..hahaha

Hakim said...

Cuping Merah cuba provokasi?..mmm, mmg mcm tu lah penyokong pakatan rakyat! :)

Anonymous said...

..!.. untuk NAJIB NAJIS & ROSMAH PUAKA

Rizuddin said...

Dengar kata chua soi lek nak masuk PKR...kahkahkah cina skandal tu mmg sesuai la masuk pkr,..parti skandal rakyat!...dari isu liwat, bogel, rasuah, tunjuk bontot, domonstrasi bogel,...yg latest??...mungkinkah DVD sex??
mmm,..masuk je lah chua soi lek dlm pkr tu,..Anwar terima dgn hati yg terbuka je kot,...

upengipeng said...

Janganlah di sebabkan berlainan fahaman politik, perkara yg halal diharamkan dan perkara yg haram dihalalkan...kelak mendapat kemurkaan Allah swt...

Anonymous said...

Cuping Merah ..... TAKEBEER !!! TAKEBEER !!!

Anonymous said...

Politik-politiklah.TAPI JANGAN MENANG SORAK,KAMPONG TERGADAI.Ingat ni Malaysia.Hidup aman damai di sini.Boleh dikatakan tugas pembangkang di Malaysia ni hanyalah untuk mengimbangi kerajaan.Bukannya untuk menumbangkan kerajaan.MAKLUMLAH PENDUDUK DI MALAYSIA NI MAJMUK,PELBAGAI KAUM ADA.Susah nak membentuk kerajaan baru.Pelbagai perlu dikorbankan.Orang melayu dah sanggup?Jadikan Perak,Selangor dan P.Pinang sebagai renongan.Ok.Kalau bersedia teruskan perbalahan ini,tuduh menuduh antara MELAYU ISLAM DAN ISLAM MELAYU.Kesihan melayu di SINGAPURA.Nasib ada Malaysia.KESIHAN MELAYU MALAYSIA.............

Anonymous said...

geng sebat duit tu Cuping Merah laa...kahkahkah

eXception said...

Tahniah kepada penduduk Bukit Antarabangsa. Anda telah buktikan bahawa PR tak membawa apa-apa kemajuan di Malaysia ni. Kerjanya 24 jam berceramah dan seleweng duit rakyat.

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Anonymous said...

Harap lebih ramai lagi melayu tinggalkan pakatan,..!!! lebih cepat lebih bagus.!!..

Aspirasi said...

tindakan bijak untuk tinggalkan parti yang merosakkan bangsa Melayu dan agama Islam.

Biarkan parti itu terus berkubur dengan ANU-war

Anonymous said...

aku dulu penyokong pas mengundi pkr.sekarang kirim salam je,pas jadi pengecut ,pkr parti skandal/masalah moral dan dap parti b..gsat.
( semua parti ade kelemahan,seburuk-buruk umno buruk lagi PKR X 8)/orang bermasalah moral/bersungguh-sungguh menangis org bertudung labuh mempertahankan nya.(bangsa menjual agama demi kuasa) BUTA hati..thuuuii
ex pr.

Natasya said...

pkr mmg parti skandal!,...aku sarankan anwar kutip chua soi lek,..sb mmg 1malaysia dah tau dia ada hubungan 'belakang' dgn chua soi lek...

Anonymous said...

100 keluar btul ke?alah 100 keluar 1000 msk..haha kaw ulu klang jgn harap la umno nk kacau,terkentut aku dgr korang ckp kaw ulu klang dah x support pakatan.

Junah said...

Salam,

Ye ke, diorang keluar dari tong sampah! tak tahan bau busuk kot!

Anonymous said...

Parti Kroni Rasuah ni memang hanya untuk orang2 yang kecewa. Kecewa hilang jawatan, kecewa dipulaukan rakan, kecewa tak dapat tander kerajaan, kecewa tak dapat main jantan.

faizal said...

dah banyak aku dengar berita pasal ahli-ahli pakatan rakyat masuk UMNO tetapi bila mengundi keputusannya UMNO parti yahudi yang kalah..

taktik lama..taktik zaman british ngan amerika masa perang dulu-dulu

ingatkah kita perang antara vietnam dgn amerika..
akhbar dan media barat mengambarkan amerika zionis menang keatas vietnam tetapi pada hakikatnya amerika yang kalah dan banyak askar mereka terkorban.

kesimpulannya memang sah UMNO parti yahudi

Anonymous said...

macam mana nak kata UMNO yahudi sedangkan anwar dari keluar penjara sungai buluh sampai sekarang tak habis habis menyokong agenda yahudi untuk meyama taraf kan agama Islam dengan agama lain kalau tak percaya tengok interview dia dengan BBC, dia menyokong lina joy aka azlina jailani masuk agama kristian .... tindakan ini bukan kah bertentangan dengan Islam dan menghairankan nik ajis pun berkata dia lebih rela berkawan dengan syaitan, yang menjadi persoalan nya siapa kah syaitan yang nik ajis sebutkan itu ? pak sheikh ke? kuang kuang kuang.......

Anonymous said...

baik masuk umno/BN...kan..kan.. kan.. parti yg dikelilingi anakcucu PKM...aku pun dh masuk umno...dh kaya pun..

Anonymous said...

kenapa umno join sekali dgn MCA,MIC,PPP GERAKAN... tu kan parti org kafir.. buat lah parti sendiri....lagi bagus...kalau mcm ni aku x jadi join lah....semua sama jer...

Anonymous said...

kalau PR tak mendapat sokongan..
pasal apa setiap PRK umno asyik kalah..kalah..kalah..kalah..kalah..kalah..kalah..
kalah...(8x)

Anonymous said...

siapa yg aktif dlm umno ..kontraktor,bisnessman..sebab apa? senang cari lubang...siapa penyokong umno? org tua2 yg teringat nostalgia lama..atau org kampung yg seronok bila dpt benda2 free...kain, baju,makan2, tengok tv1,tv3,baca utusan.
kenapa org muda tolak umno...sbb org muda bukan bodoh..kami benci lihat kumpulan pemakan duit tu conquer umno.

razin said...

yg kalah kalah kalah kalah tu sb di kubu kuat pembangkang,...cuba blaja tgok statistik sikit,...kerusi parlimen Umno berapa??? lebih 70 ok,...pas?? x sampai 30 pun...kahkahkah
lgpun rakyat di negeri kedah & selangor dh byk benci dgn kerajaan negeri.

Anonymous said...

sekurang-kurangnya umno sekali dgn mca,mic,ppp smua tu,...umno leads them. bukan mcm pas or pkr,...ditunggang dap!..kahkahkah jadi boneka lim kit siang,...sampai sekarang,...bila dap kata jgn laksana hudud,...pas pun okkk takpaaa..hahahaha bodoh punya penyokong pas.

Anonymous said...

aku duduk di kedah ni,..memang merasakan Pakatan rakyat memang tak boleh menang kalau PRU 13 nanti di kedah. :)

Anonymous said...

Setiap kali pilihanraya, TV n suratkhabar pakat2 kata ahli PAS, PKR masuk UMNO... bila keputusan diumumkan, BN tak menang2 jugak. Heran aku. Alih2 PAS/ PKR yang menang. http://perisik-rakyat.com/2009/02/perutusan-menteri-besar-perak.html

Angkatan Muda Keadilan Ampang said...

kami pun pelik jugak,...pakatan rakyat tak tubuh2 kerajaan pun,...16 september lah,..raya haji tahun lepas lah,..."we got the numbers" lah..."im a prime minister in waiting" lah... Penyokong BN sekalian,...anda harus ingat,..kekalahan kita di semua di PRK iaitu di kubu kuat Pembangkang yg mana kita lihat undian ke atas mereka jatuh!,...rakyat sudah mula sedar sifat munafik mereka ini. Itu kubu kuat mereka,...! :)

Anonymous said...

100 keluar PKR, 1000 ahli baru PKR terima. Tak de masalah. Pasal apa memburukkan Anwar, takde kene mengena pun. Yang keluar tu pasal dalam PKR fulus takde, itu yang sebenarnyaa.

Anonymous said...

Untuk pengetahuan AMK Ampang tu jangan jadi bongok. Betullah tu, DSAI kata ada numbers, cuma BN yang takut nak adakan "UNDI TAK PERCAYA DI PARLIMEN". Kerajaan BN boleh tumbang macam nangka kalau undi itu di adakan. Bukan macam di Perak, takda undi tak percaya kerajaan boleh tumbang itu yang pelik.

Itu menunjukkan kerajaan umno bongok tak tau undang-undang. Kerajaan apa-apa pun boleh tumbang kalau undi tu di adakan di Parlimen atau di Dewan Undangan Negeri, bukan di kedai-kedai kopi ataupun kat Putrajaya seperti yang umno lakukan. Jangan jadi bahlol.

Anonymous said...

sudah ternyata otak penyokong pembangkang mcm anak haram,...dah tau tau nk beza benda yg betul atau tidak,...
Siapa kata Anwar x da fulus??? tgok je lah rumah dia berjuta2 harga,..dpt duit mana??? rasuah masa nak magundia,..aku sendiri pernah disogok pembangkang untuk undi mereka masa PRU lepas,...
dpt duit mana/?? ada link dgn Yahudi??

Angkatan Muda Keadilan Ampang said...

kami juga memiliki masalah ahli-ahli pkr yang ingin keluar di cawangan Ampang dan sekitar kuala Lumpur,..

eXception said...

Punca sbb apa PR menang pilihanraya, sbb PAS import pengundi hantu...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Altantuya said...

Abg Najib...nape suruh kak Rosmah tak pernah pakai tudung9org Islam wajib pakai) bunuh i...

Mentang2 la abg Najib ada kuasa masa kat dunia...

Hahaha..UMNO bongok !!! Parti Rasuah.

Utara Online said...

parti rasuah sekarang layak diberi pada PKR,...dgn parti skandal seks,...kahkahkah

Anonymous said...

UMNO la pengkhianat bangsa MELAYU!!! X kemana la dengan keris melayu tu???? Undang-undang Islam tu tegakkan dulu baru bley aku masok UMNO, itu pon kena pikir 1000 kali... PAS jua di hatiku, ambo nok tok guru.. TAKBIRRRR!!!!

Post a Comment