Tuesday, August 18, 2009

JAWAPAN FITNAH PAKATAN RAKYAT

SALAM,... :)

Dakwaan pembangkang wujudnya salah guna wang Koperasi Pekebun-pekebun Kecil Getah Pulau Pinang, yang hendak dibangkitkan semasa kempen pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang Pasir, tidak melibatkan calon Barisan Nasional (BN), Rohaizat Othman.

"Dari penjelasan yang diberikan oleh penasihat undang-undang bahawa pihak Koperasi Pekebun-pekebun Kecil Getah Pulau Pinang, yang diperjelaskan oleh Bendaharinya, Tuan Haji Omar (Hamid), pembayaran terhadap wang yang dipegang oleh syarikat guaman Saudara Rohaizat telah pun diselesaikan lama dahulu.

"Oleh yang demikian, mereka juga telah lama menarik balik laporan yang dibuat terhadap penggunaan wang pelanggan oleh firma guaman Saudara Rohaizat, di mana yang melakukan perbuatan itu bukanlah saudara Rohaizat tetapi bekas rakan kongsinya... di mana perkara ini telah pun diselesaikan," katanya.

Pesanan ZAHID HAMIDI, sesuai dengan ayat keenam Surah al-Hujurat:

Hai orang-orang yang beriman, jika datang kepadamu orang fasik membawa suatu berita, maka periksalah dengan teliti agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu.Oleh kerana Zahid pernah menjadi menteri yang bertanggungjawab hal ehwal agama tentulah beliau tidak fasik. Dan, takkan pula beliau nak berbohong.

>>>> Harap Pakatan rakyat yang suka memburuk-burukkan dihancurkan sehancur-hancurnya!!!

4 comments:

Anonymous said...

taktik kotor PAS .. pergi mampos la dia ..

Anonymous said...

PAS dgn P.R memang jijik!..aku harap ini punya prk,..BN menang.

Ashley Ahmed said...

Salam,

Bila Tn Guru keluar fatwa DAP boleh hina Islam suma ikut, bila TN guru keluar fatwa jgn serang peribadi semua langgar, sbb BN.

Anonymous said...

dah perompak tu perompak jugak

Post a Comment