Sunday, August 23, 2009

MENGENAI CALON BN : Apa Rakyat Permatang Pasir Perlu Tahu?

SALAM,... :)



Bekenaan Calon BN, Rohaizad dan mengapa rakyat Permatang Pasir harus mengangkatnya menjadi ADUN N11 Permatang Pasir:

- Yang Jelas Rohaizat layak bertanding!

- Yang Jelas Rohaizat tidak pernah di dakwa di mana-mana Mahkamah atas dakwaan mereka!

- Yang Jelas Rohaizat tidak pernah di liwat!

- Yang Jelas Rohaizat tidak ada kes Meliwat!

- Yang Jelas Rohaizat tidak pernah bergambar bogel semasa tidur dan berbaring!

- Yang Jelas Rohaizat tidak pernah ditangkap basah dengan Norma di Kota Bharu!

- Yang Jelas Rohaizat tidak pernah berperang dengan SPRM untuk menutup kesalahannya!

- Yang Jelas Rohaizat tidak pernah mengikari arahan polis hingga di sembur dengan pemedih mata dan water canon!

- Yang Jelas Rohaizat tidak pernah menyeru secara sesat mengajak orang ramai berkawan dengan setan dan iblis!

- Yang Jelas Rohaizat tidak pernah berkata yang tuhan mencarut!

- Yang Jelas Rohaizat bukannya pelacur murahan politik yang sanggup menggadai agama demi serakah politik yang sempit!

- Yang Jelas Rohaizat bukannya Melayu yang lupa diri dan kurang ajar dengan merelakan ISA dan DEB dihapuskan!

- Yang Jelas Rohaizat bukannya penyeleweng kuasa dan duit rakyat yang mahu menggunakan duit zakat untuk pembangunan kuil, arak dan judi!

- Yang Jelas Rohaizat bukan pengkhianat Bangsa, Agama dan Negara!

- Yang Jelas dan Pasti Rohaizat ialah anak Melayu yang Faham, Sedar dan Insaf akan keperluan dan kehendak Bangsanya yang masih perlukan pembelaan, Yang sedar bahawa dengan tertegaknya kuasa Bangsanya di Watan tercinta ini maka akan tertegak lah Agama Islam yang Bangsa nya Anuti, Kesedaran ini lah yang diperlukan oleh Negara! Bagi Negara Rohaizat ialah PANGLIMA!!!

calon PAS?

>>>> ADUN PKR DUN LUNAS di Kedah umum keluar dari parti. Beliau juga merupakan seorang EXCO Pelancongan di negeri Pimpinan Ustaz Azizan itu. Selain itu, beberapa Bahagian PKR turut dibubarkan kerana sudah tidak percaya akan perjuangan Parti Keadilan Rakyat.

>>>> BUKTI RAKAN ROHAIZAD YANG BERURUSAN DGN KOPERASI GETAH,...siapa yang paksa rakan kongsi Rohaizad untuk menipu pada rakyat Permatang Pasir???

(http://www.theunspinners.blogspot.com/2009/08/unspin-dokumen-yusri-terlibat-dengan.html)

>>>> Berdasarkan sumber dalaman PAS,...MB Kedah telah menyumbangkan duit untuk kempen di Pilihanraya Kecil Permatang Pasir,..jika betul, rakyat Kedah harus bangkit menentang 'pencabulan dana negeri' ini!!!

>>>> Doakan kemenangan calon BN di Permatang Pasir,...AMIN Ya ALLAH!

13 comments:

Anonymous said...

ASSALAMMULAIKUM PENGUNDI PERMATANG PASIR.

UNDILAH BARISAN NASIONAL,UNTUK MASA DEPAN KITA SEMUA,BERSATULAH DALAM KONSEP 1MALAYSIA.

Anonymous said...

Sokonglah Calon BN,...mari kiat niatkan serta bersolat hajat demi kemenangan calon BN di Permatang Pasir.
Insyaallah BN menang,...Amin Ya ALLAh.

Unknown said...

Hidup Barisan Nasional. 1Nation 1Voice 1Malaysia.

Kembalikan kegemilangan Negara Malaysia sebuah negara yg dahulunya disegani di serata dunia.

Undilah Barisan Nasional yg telah membangunkan negara kita selama 52 tahun dengan pelbagai kejayaan yg telah kita kecapi.

Anonymous said...

permatang pasir,sediakah anda utk perubahan?

mail lambong said...

tak habis-habis fitnah orang...

baik jaga anak dan bini kau kat rumah..

dah solat ke..menjaga kehormatan ke...cukup ke ajaran islam mereka..lagi berfaedah daripada menjatuhkan orang untuk parti sesat umno..yang kaya pemimpin umno bila menang..yang bodoh empunya blog dan rakan-rakan yang menyokong parti neraka iaitu UMNO

Hj Baharuddin said...

kesemua fakta yg dikemukakan tuan blog adalah benar,dan ia berlakau pada Pakatan Rakyat..bukan mcm PAS,..lebih gemar buat fitnah sepanjang berkempen...tanpa sebarang bukti,..bila ditanya bukti,..mereka kata itu,kata ini.
Mereka yg sebenarnya parti menyanjung syaitan,..kata org pula,..inilah masalah Pakatan Rakyat sebenarnya.
Rakyat Permatang Pasir,..lakukanlah perubahan demi masa depan anda,..demi agama anda,..jgn jadikan PRK N11 ini sebagai kesilapan kedua anda,...angin perubahan penyokong pembangkang sudah dirasai,...sertailah gelombang perubahan ini.

mail lambong said...

umno adalah neraka dunia...

mail lambong said...

umno adalah jalan ke neraka

Anonymous said...

KENYATAAN AKHBAR KEDUA YUSRI ISAHAK – 23 OGOS 2009

Tujuan saya untuk bertemu pihak media adalah untuk menjelaskan beberapa kekeruhan yang timbul akibat penampilan saya minggu lalu. Saya mendapat banyak reaksi dan spekulasi daripada pelbagai pihak.
Jadi saya tampil untuk menjelaskan bahawa kenyataan akhbar tersebut diadakan dengan iniasiatif saya sendiri dan tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak dan ianya dibuat untuk membersihkan nama baik saya dan keluarga.

Untuk itu, saya mempertahankan segala kenyataan yang saya buat sebelum ini. Di pihak saya, saya menganggap kes ini sudahpun selesai. Namun apa yang saya perhatikan, sejak 20 Ogos yang lalu, pelbagai tohmahan telah dilontarkan yang mana menyimpang daripada tujuan asal saya membuat kenyataan akhbar. Keadaan ini membuatkan saya terpanggil untuk membuat sidang akhbar ini kerana saya merasa sedih melihat serangan-serangan peribadi yang dilakukan terhadap Rohaizat.

Secara tidak langsung saya merasa dibabitkan sama di dalam usaha-usaha memburuk-burukkan Rohaizat. Tetapi apabila keadaan semakin buruk dan Rohaizat dikeji sedemikian rupa, saya merasa menjadi tanggungjawab saya untuk menjelaskan kedudukan saya selanjutnya dan juga menyampaikan apa yang saya rasa.

Saya tidak boleh berdiam diri apabila melihat kenyataan saya tempoh hari digunakan tanpa henti terhadap Rohaizat, seorang manusia yang saya kenal secara peribadi adalah seorang yang baik hati. Saya juga sedar walaupun dia telah melakukan kesilapan, dia telah membetulkannya dan pihak Koperasi Pekebun Getah Pulau Pinang juga telah menarik balik tuntutan mereka terhadapnya. Saya tidak berniat untuk menganiaya atau menyokong sesiapa.

Apa yang telah terjadi harus dijadikan tauladan, bukan hukuman. Seperti yang telah saya nyatakan sebelum ini, Rohaizat adalah kawan saya, saya tahu hati budinya dan dia anak jati Permatang Pasir. Dia sendiri telah lama menabur bakti di sini. Jika orang seperti Rohaizat dibiarkan dikeji dan dirosakkan nama baiknya semata-mata untuk kepentingan politik, akan hancurlah hidup seorang lagi manusia yang boleh membawa perubahan yang baik kepada masyarakat setempat.
Semasa saya tampil ke hadapan tempoh hari ialah kerana saya merasa marah dan kecewa kerana saya dijadikan kambing hitam di dalam kes yang membabitkan Koperasi itu. Kerana itu kenyataan terbuka dibuat semata-mata untuk mempertahankan diri saya dan menjelaskan apa yang telah berlaku. Malangnya, usaha saya untuk menjelaskan kedudukan saya di dalam kes itu telah digunakan untuk menghentam dan memburuk-burukkan Rohaizat habis-habisan.
Saya yakin akan timbul tuduhan bahawa saya mendapat ganjaran dan habuan untuk tampil membuat kedua- dua kenyataan akhbar ini. Sebanyak mana wang dan harta dunia sekalipun tidak akan dapat membeli saya untuk menggadai bangsa, agama dan negara saya.

Sebagai seorang Islam dan warganegara yang bertanggungjawab, saya cuma ingin menyatakan apa yang berlaku, tanpa takut atau mengharapkan balasan ataupun dieksploitasikan oleh mana-mana pihak. Saya percaya rakyat mengharapkan budaya politik yang sihat dan mencerminkan kematangan bangsa yang telah merdeka selama 52 tahun. Pembangunan dan kestabilan negara yang telah dicapai selama ini tidak harus dilupakan begitu sahaja.

Tujuan kenyataan akhbar saya ini bukanlah untuk mendapat publisiti atau untuk mana-mana pihak mengeksploitasi apa yang terjadi. Bersempena dengan bulan Ramadhan yang mulia ini, saya ingin mengambil kesempatan untuk menyeru semua pihak agar sama-sama bermuhasabah diri dan
menghindarkan sengketa sesama kita. Janganlah kita keji-mengeji, hina-menghina, fitnah - memfitnah sesama Islam kerana ia akan mendatangkan perpecahan yang boleh mengancam kepentingan kita bersama.

Percayalah, di dalam bulan Ramadan yang mulia ini apa yang saya lakukan adalah kerana desakan hati nurani saya.
Sekian terima kasih.

Ashley Ahmed said...

Salam,

Fuh panas, klu xbenar tak kan ada penjilat DAP kat sini marah ek?

"1Harbi, DAP didahulukan, BABI diutamakan"

mail lambong said...

tambahkan usaha UMNO..

perbanyakkan isu..

hampir 60% penyokong umno takkan mengundi rohaizat...

ini masalah nie...

kau kena report kat zaid...

kalau tak.... mahu lingkup parti yahudi

kena report , baru lah menunjjukan taat setia kau kat parti yahudi tu..

CUPING MERAH said...

kah..kah..kah..lawak memang lawak..

tambah la satu dua lagi ayat..

.Yang Jelas Rohaizat tidak pernah sembahyang

.Yang Jelas Rohaizat pengikut islam plastik

kah..kah..kah..

Anonymous said...

cubalah lihat peribadi penyokong pakatan rakyat melalui komen-komen di atas,..anda boleh nilaikan sendiri bagaimana mereka walaupun di hari mulia, hari berpuasa, bulan Ramadhan...

Post a Comment