Tuesday, October 6, 2009

BMW Kenderaan Rasmi PAS Berkempen!!

SALAM,... :)



Sungguhpun ceramah-ceramah dan kempen Pakatan Rakyat di Bagan Pinang tidak menarik perhatian rakyat di sana,…namun ada perkara lain yang lebih menarik perhatian bakal-bakal pengundi di sana… iaitu gelagat pemimpin Pakatan Rakyat dengan kereta mewah mereka.

Gambar di atas menunjukkan orang kuat PAS bersama kereta mewahnya (BMW) ketika berkempen untuk calon PAS. Mereka seringkali menuduh UMNO/BN yang sering amalkan kemewahan serta pembaziran,..kini mereka apa bezanya??? Baru setahun lebih naik memerintah beberapa negeri,..sudah kaya-raya segala kroni-kroni mereka.

>>>> Rakyat Bagan Pinang, buatlah pilihan yang terbaik iaitu dengan mengangkat Tan Sri isa Samad sebagai YB baru anda!!!

>>>> Usahakan supaya penyertaan PAS di PRK kali ini berbalas dengan ‘tanpa pemulangan wang pertaruhan’. Rakyat Bagan Pinang,..andalah harapan 1Malaysia dalam menyingkirkan pakatan perosak bangsa,agama dan Negara ini.
REALISASIKANNYA!!!

TERUSKAN SOKONGAN MAJORITI RAKYAT MALAYSIAUndilah Barisan Nasional

15 comments:

pemuda baling said...

lawati
http://sekretariatbnbaling.blogspot.com/
selamat berjuang untuk rakan2 blogger

Anonymous said...

kaya tu...
aku sokong BN berkurun pun tak leh pakai...
sedih tul aku anak tempatan bersuku adat perpatih N9

Anonymous said...

pakai la morris minor edisi 60'an ,,,baru ngam !!!

daaksaytunk said...

kereta pemimpin PAS memang mahal2..tapi kereta penokong PAS? hahahahah!! kira tahap bosi borok...hahahah!!

anakmuda
http://ohpolitik.blogspot.com

Anonymous said...

itulah,..baru setahun jagung naik memerintah..dah pkai BMW, Merz..Porche?? ada dah kot...kahkahkah

Warga Muda Bagan Pinang said...

makan duit rakyat!!! bagan Pinang akan singkirkan Pakatan rakyat!

Anonymous said...

makan duit sapa la tuu?...rakyat selangor, kedah dgn penang kot! kahkahkah

CUPING MERAH said...

cakap2 kedai kopi ajer la..bukti xder nak tuduh..
umno bukti penuh kocek tunggu masa nak dakwa jer..tungguuuuuuu.........pr memerintah

Anonymous said...

org bagan pinang jommm undi pakatan rakyat.... bn will be end : wait and see!

Anonymous said...

ado beberapo golongan orang kek negori den ni masih kuek na perasaan 'BE ENd' eh - susah botol nak berubah - be end ajak kito masuk nerako pun kita follow jo lah - yang salah pun kita yo kan jugak! common la! pakai otak - tuhan bagi akal gunokan dengan sebetulnye!

daaksaytunk said...

Jemputan untuk disedut gambar kartun di http://sudutkartunis.blogspot.com/2009/10/kartun-bagan-pinang.html

anakmuda
http://ohpolitik.blogspot.com

Anonymous said...

Sekarang siapa yang memerintah pusat atau negara.Umno Bn mempunyai dana dari setiap saat rakyat berbelanja.Kemana hilangnya wang rakyat ini.Mengapa sampai sekarang penyokong umno bn masih berjuang mengembalikan hak melayu.Tak perlulah lagi membuang masa berjuang hak melayu yang makin dihakis oleh pemimpin sendiri.Kerajaan pusat tidak perlu apa-apa sokongan untuk menjalankan keadilan untuk rakyat.Mengapa penyokong umno bn masih tidak nampak betapa selama 52 tahun masa telah terbuang memperjuangkan hak yang tak mungkin akan dinikmati selagi dibawah pimpinan umno bn.Kalau sememangnya hak rakyat sudah sepatutnya kerajaan pusat memberinya kepada rakyat.Mengapa nak berjuang pulak.Bukan PR yang pegang kerajaan pusat.Kalau pengundi bagan pinang berfikiran terbuka mereka akan faham bahawa kriteria pemimpin yang mereka pilih adalah dari kalangan yang salah.Rekod lampau jangan hanya ditutup sahaja.Begitulah gunanya sejarah seperti sejarah Islam supaya generasi kemudian tidak mudah mengikut apa yang nampak didepan mata tetapi lupa sejarah lampau yang akan membawa kepada kesusahan individu dan negara.Manusia hidup akan terus membuat sejarah dan catatan yang akan digunakan oleh generasi kemudian.Seperti nenek moyang kita dahulu,kalau mereka tak tinggalkan negara ini kepada kita apa yang kita nak banggakan.Moral jadi hancur dan hanya banggakan pembangunan yang mungkin rebah ditimpa tsunami atau gempa bumi.Sekelip mata sahaja hilang yang tinggal hanyalah jiwa yang kuat dari didikan yang baik.
-setapa kedah

Anonymous said...

Pas nak ajak rakyat bagan pinang masuk syurga plastik wakakaka tu la sekarang orang pas dah nampak syurga plastik duniawi terus hilang serban wakakkaka. Ni baru tok guru wahbi pas ajar pakai bmw syurga plastik kalau nanti dah perintah tok guru wahbi nak pakai private jet kot. Ni lah dia orang pas mengata dulang paku serepih, kalau mengata orang diorang yang lebih, baru setahun jagung berkuasa pakai bmw sebab azan dah disuruh slowkan olih teresa kokain jadi dapat harbuan pakai lah bmw maklum lah syurga plastik lah katakan.... wakakakaka.

Anonymous said...

pas parti wahbi suka menggunakan ayat suci Al Quran sampai mereka lupa yang baca ah seng ke ah tong atau rama sami pun bolih baca selepas berak tak cebuk tak payah ambil wuduk pun pun baca ayat suci Al Quran, lepas tu sambut dengan takbir atau take beer. ni lah dia akhir zaman salah satu ejen ejen parti dajjal yang sanggup berkawan dengan syaitan jadi sampai ayat ayat suci kalamullah pun di lacurkan.

Anonymous said...

pemimpin2 pas ni banyak wat bisnes cam Rasulullah.. niaga sendri... Buisnessman mesti kaye.. Asal sumber halal.. Diberkati Allah..

Sibuk dok kata orang... Tp x de bukti.. FITNAH dosanya lebih besar dari membunuh... Klau BN 2 yang kaya2 (x smua) mesti amek rasuah nya.. BUKTI??? banyak la.. X pun guna wang aku, wang aku sbagai rakyat pergi DISNEYLAND... NI smua MUKA HARAM JADAH yang tak tau bezakan mana HAK dan BATIL..

Post a Comment