Monday, October 5, 2009

PETUGAS PAS SABOTAJ PARTI SENDIRI???

SALAM,... :)

(poster calon Pengkhianat Hak Rakyat - setiap undi anda membawa pada kehancuran Malaysia)

Alangkah malangnya bila Pakatan Rakyat memiliki ahli-ahli jentera parti yang suka mensabotaj antara satu sama lain!..inilah buktinya!

Nama calon PAS adalah Zulkefly Mohamad Omar dan bukan Zulkefly Mohd Nor



TERUSKAN SOKONGAN MAJORITI RAKYAT MALAYSIA
...Undilah Barisan Nasional

8 comments:

Anonymous said...

2tahun lepas ak de tngk cte tamil..cte politik tamil..cte polisnya yg mana sangat jahat dan bekerjasama dngn ahli politik yg kuat.dan stategi ahli poltik tamil ni lbh krng jerk cam yg br berlaku kt malaysia ni..ctenye begini..partiB mempunyai pengaruh yg kuat jgk untuk mengalahkan parti dia ni..jd dia rasa tergugat..lagi dia pun rancang satu strategi tuk tarik minat pengundi..dia plane suh orang2nye tikam dia waktu dia habis berceramah..tetapi rancangannya amatlah rapi..dia dah kaji dh fikikal badan manusia ni.dia dh kaji dh tmpt mane bila tikam x kn mati.


jadi dia pun suh la orng2 dia tikam dirinya kt tmpt2 yg telah dikaji tadi yg x mungkin boleh membunuh..lalu bila tiba masanya mereka pun bertindak.dan hebohlah kt tv.dan dia pun ckp pihak parti lawan yg bwt semu ni.jd rakyat waktu tu jd marah lalu protes.dan akhirnya parti lawannya kalah teruk.dan dia berjaya jgk dngn tekniknye..jadi sme jela ape yg berlaku kt negara kte ni.cme si mamat ni x dela seberani tamil tu.x nk la tikam2 ni,silap2 mampos.haha..so dia upah orang suh belasah dia..tu pun sket jerk.jngn belasah teruk2.hahA..pandai latu..tektik ni sbnrnye dah basi la..and bnda ni dah didedahkan dlm cerita tamil yg nk tunjukkan fenomena politik di negaranya..umno pun nk tiru jgk.haha..ak harap korang sebarkn bnda yg bermanfaat ni..spya kte semua x tertipu dngn tindak tanduk najis umno

UMNO Pembelit said...

Belit... jangan tak belit.

Rakyat Bagan Pinang said...

apa kau mengarut ni??..kahkahkah.. terbukti pemimpin & penyokong Pakatan Rakyat dah mereng. Bertaubatlah,...DAP pun dah suruh Anwar dan PAS bertaubat. Takkan la masih x sedar diri lagi. Insaflah. Sesungguhnya UMNO adalah parti pejuang agama, bangsa dan negara.

Anonymous said...

Mcm mana provokasi gobalakrishnan kat permatang pasir??? Berlakon??
mcm mna lakonan lumpuh Anwar Ibrahim dlm jel dulu??? ok je skrang
Mcm mana lakonan pembantu Ronnie Liu yang kononnya terjatuh dari tahan polis aritu??? padahal rakaman video dlm Youtube tnjuk dia yang jatuhkan badan sendiri. hahaha

ikutsukakula said...

nak tanya.. yg kes calun Pas sampai sampai banner pun tak siap lagi pe cerite .. berjimat cermat atau calon asal ORANG LAIN !!!

Anonymous said...

Ha ha Berlakon UMNGOk juta dan berbollion hilang tak kisah pulak.. memang pukimak UMNGOK.. Mampuslah semua pemimpin UMNGOK... kah kah kah>>!

Media Cyber said...

mamat tu tengok politik india jer dia tahu.. patutlah dia punya cerita pun macam keling jugak. Dia tak refer pun cerita gobalakrishnan tu kat permatang pasir.. provok dgn sengaja. kan sama juga macam cerita ahli politik india yg dia kagumkan itu?

dengan dia2 sekali diperbodohkan filem india tu.. syabas la untuk mamat yg bagi komen tu.

Anonymous said...

mamat yang reka cerita tamil tu buat lawak tamil ke?..dasar pencacai aljuburi lah lu mat...bangang

Post a Comment