Friday, October 2, 2009

Perangai Laknatullah Mereka Ketika PRK!

SALAM,... :)

(Tan Sri Isa Samad bersama anaknya)

Rakyat Bagan Pinang perlu memboikot sebarang aktiviti kempen PAS dan Pakatan Rakyat kerana fitnah sedang diusahakan oleh mereka setiap masa! Terbaru,...mereka mengedarkan gambar di atas secara berleluasa untuk mengaburi serta menyemai persepsi buruk ke atas calon BN Tan Sri Isa Samad. Pakatan Rakyat dan para Ulama' PAS menuduh serta menfitnah Tan Sri Isa dengan mengatakan beliau menikah lagi bersama perempuan muda baru-baru ini! (dan gambar di atas dijadikan sebagai bukti kononnya)

Gambar diatas sebenarnya merupakan gambar Tan Sri Isa Samad bersama Anaknya ketika majlis perkahwinan!...apa punya bodoh la pemimpin Pakatan Rakyat!..kaki fitnah.
Minta Allah turunkan pengajaran ke atas mereka yang gemar melakukan perkara keji dan terkutuk ini. Subahanallah...

>>>> TERUSKAN SOKONGAN MAJORITI RAKYAT MALAYSIA... Undilah Barisan Nasional

9 comments:

Anonymous said...

PAS dah jadi mesin pemfitnah!

Anonymous said...

dah tak ada jalan nak busukkan imej isa,,,edar foto isa dgn anak sendiri,,,apalah punya bahalol,,,kali ini pr tak dapat lari dari kekalahan,,,tunggulah 11okt2009 dah tak lama dah,,,

Arif Omar said...

dan kalau ye pun gambar di atas isteri baru isa , apa yang PAs sibok. PAS sepatutnya membela isteri ketua dewan ulama pas perlis yang di dera oleh suaminya setiap hari. masa period pun nak minta main. sedang setuboh pun di pukul. ini yang patut PAS bala. apa masalahnya isa kahwin lagi. dia mampu. isa kematian isteri. kalau saya perempuan , saya pun mengorat isa. cun apa. tak ada salahnya.

Anonymous said...

Lu sebenarnya yang tabur fitnah. Bila masa PR buat provok tentang gambar tu. UMNO dah habis gas. Puak sendiri pun dia provok.

Anonymous said...

ni lah jenis menatang umno bengong.
sendiri edar gambaq, sendiri hentam isa, lepas tu sendiri tuduh Pas.
oooi umno gila, kerja fitnah ni orang tak main lah. ni taktik zaman tun razak, tak kan nak guna modai ni sampai zaman anak cucu dia.
Bertaubatlah.
isa nak menikah berapa pun, apa kami peduli. halal. pendek pun tak apa.
bukan macam pemimpin hangpa yang kena cekup khalwat kat PD dulu. boleh main kautim pula. patutnya, kena sebat macam kartika.
wahai pencacai umno....
bertenanglah menghadapi kematian umno.

Anonymous said...

p.rakyat mmg mcm barua!

LamanKekLapis said...

JAHAT BLOG NE..CIRI CIRI BLOG YANG MASUK NERAKA....MUDAHAN PENULISNYA BERTAUBAT...

Akhramsyah Muammar Ubaidah bin Sanusi said...

LamanKekLapis. Wah, hebat betul penyokong PAS, sekarang tak perlu Tok Guru, malah cybertrooper sendiri berupaya menghukum blog ke neraka! Eh, Kek Lapis kau Hijau dan Putih ye warna dia? Warna syurga ka? Hihihi...

apex kedah said...

cuba buktikan bila, dimana, bagaimana, Pas provokkan gambar ni>???

aku nak bagi 2ratus klw sesapa dapat buktikan...

bodoh betul umngok!!!

habis modal daaaa....

Post a Comment