Wednesday, October 14, 2009

CHIN PENG : Bury me in Sitiawan!

SALAM,... :)



Setelah berpuluh tahun dahulu mengakibatkan pembunuhan ke atas ramai penduduk Melayu di kampung-kampung serta sekitar bandar-bandar kecil,..kini penjenayah serta pengkhianat Malaya membuat pengakuan yang dia ingin mati dan ditanam di Setiawan, Perak, disebelah kubur bapa dan datuknya. Seperti biasa media dan portal-portal pembangkang memperluaskan isu ini untuk menimbulkan serta membangkitkan sentiment perkauman di Negara kita.

Tidak dapat dinafikan walau sebesar zarah sekalipun, “CHIN PENG @ ONG BOON HUA MERUPAKAN KETUA KOMUNIS DAN MENGAKIBATKAN RAMAI NYAWA MELAYU MELAYANG”..!!! hari ini Chin peng mengatakan satu-satunya jalan untuk membuatkan ia kembali dan menetap di Malaya adalah apabila Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat mengambil alih Kerajaan Persekutuan. Ini adalah kerana Anwar telah membuat pengakuan dan bersedia menerima Chin Peng di dalam Malaysia dan dia juga turut mempertikai tentang mengapa karajaan Malaysia sejak dari zaman Tun Mahathir tidak membenarkan kepulangan Chin Peng…lihatlah muslihat Anwar si pengkhianat ini!

Dari segi pengamatan melalui kata-kata Chin Peng,…

“If I’m Malay, it would be very much easier for me... Unfortunately, I’m not Malay,” he said.
“Umno’s policy is very much influenced by ‘racialist’ sentiments,” he added.

Ternyata bekas Ketua Parti Komunis Malaya ini masih ada perasaan benci yang keterlaluan terhadap Melayu dan ketuanan Melayu di Malaysia…dan dengan atas dasar itulah dia melebelkan UMNO sebagai racist dan mahukan Pakatan Rakyat yang ditunjangi DAP (berfahaman komunis) mengambilalih tampuk pemerintahan di Negara kita.

Cuba anda fikirkan,…adakah kepulangan Chin Peng hanya akan berhenti setakat ia menetap dan mampus di Setiawan sahaja??...ternyata anda silap jika mengatakan YA…di saat landskap politik pembangkang yang mana DAP memainkan peranan terpenting, percayalah Chin Peng dan sekutunya termasuk Singapore tidak akan pernah berdiam.

Kita sebagai rakyat Malaysia terutamanya Melayu menentang kembalinya Chin Ping atau mayatnya di sini bukan atas dasar suka-suka,…namun atas dasar satu perasaan yang amat memilukan apabila ribuan bangsa Melayu serta keturunan kita sebelum ini dibunuh dgn kejam oleh Parti Komunis Malaya yang diketuai CHIN PENG itu sendiri!

Berapa ramai tentera yang telah terkorban??? Berapa ramai polis yang telah terkorban??? Berapa ramai rakyat Melayu terkorban???...adakah anda ketahui wahai penyokong Pakatan Rakyat?

FAHAMI SEJARAH!...

37 comments:

Anonymous said...

butoh btol la anwar tu,..pasaipa yg nk buat mcm tu. aku ni dah x tau nk kata pa kat pelaq tu.

King-Fx said...

Chin Peng tu bangang. Dia tak sedar ke yg dia tu KETUA PENGGANAS KOMUNIS. Apa kaitannya dia CINA atau MELAYU. Kalau Melayu KETUA PENGGANAS KOMUNIS pun aku rasa gomen takkan bagi balik. CINA tetap CINA. Dia yg racist, dikatanya orang lain racist.

Anonymous said...

kalau kita baca sejarah,komunis juga merupakan sebahagian dari pejuang kemerdekaan menentang penjajah disamping pejuang melayu yg lain.cuma org2 melayu telah berjaya ditanam ideologi inggeris dalam diri hingga ke anak cucu supaya membenci dan menganggap pejuang kemerdekaan yg lain (melayu ke, cina ke, india ke)itu juga berfahaman komunis.betul ke???

ikutsukakula said...

nak mati? ... ikut suka ko la nak mati kat maner
nak tanah kubo kat CityAOne ??? tanam la, kalu tak ari tu jugak kena bongkah balik mungkin esuk lusa

Anonymous said...

siapa pulak kata chin peng perjuang kemerdekaan???...bunuh melayu dan Islam!!!

Zali said...

bodoh punya Anwar Ibrahim & Pakatan rakyat!...pegi mampos la

Anonymous said...

KUALA LUMPUR 14 Okt. - Perwakilan Puteri UMNO Kedah hari ini mencadangkan parti itu menubuhkan satu suruhanjaya khas siber bagi memantau laman web dan blog secara lebih serius supaya penyebaran gejala fitnah dapat dibendung.

Ketua Pergerakan Puteri UMNO Kedah, Norashimah Md. Nowar berkata, gejala fitnah di kalangan pengendali laman web dan blog semakin berleluasa sehingga mencemarkan imej negara sebagai sebuah negara Islam.

"Ia bukan sahaja mengelirukan masyarakat, malah ia bertentangan dengan ajaran agama Islam yang sebenar.

-----------------------------------

Chek Norashimah oi, tang mana yang blog-blog ni dok buat fitnah ni? Blog-blog ni buat cerita sebenaq yang tak disiar di media-media hangpa tu. Awat tak minta tubuh juga Suruhanjaya untuk pantau Utusan Malaysia, Berita Harian, RTM, Rangkaian TV Media Prima, yang tiap hari juga duk pembohong. Awat chek tak tengok ka?

Media-media hangpa tu la yang lagi teruk duk putaq segala cerita-cerita ni, nak habaq bagi kat chek shimah ... Jangan nak buat tak tau pulak na ...

Yang terbaru di Bagan Pinang hari tu, yang konon nya si mamak azeez tu dah kena pukui sampai masuk hospital, media sapa yang tak habis-habis buat cerita? Bukan RTM? Bukan TV3? Bukan Utusan Malaysia? Bukan Berita Harian ka? Memang banyak blog-blog yang membuat cerita kes mamak azeez tu, tapi semua menafikan yang mamak tu kena pukui? Awat sampai la ni tak dak pun gambaq dia kena pukui tu? Mana dia, tunjuk la mai kalau ya mamak tu kena pukui ....

Jadi sapa sebenarnya yang putaq alam? Blog-blog atau media arus perdana hangpa yang buat cerita pembohong? Depa kata makna UMNO tu ialah Umno Menipu No One ... dari pertubuhan nya sampai lah ke media-media yang dimiliki nya ... chek kene tau tu ya ...

Satu lagi chek Shimah kata blog-blog ni boleh mencemarkan imej Malaysia sebagai negara Islam ... Awat chek Shimah tak pi jumpa Najib sebelum nak kata blog mencemar Islam ... Pi jumpa Najib minta Najib suruh bini dia tu pakai tudung dulu. Tak ker mencemar negara Islam apabila isteri PM nya tak pakai tudung, kadang-kadang kalau pakai pun nampak jamboi ...

Lagi malu chek shimah oi bila najib bawa bini dia pi merata dunia lebih-lebih lagi bila pi melawat negara Islam, orang sana tengok bini PM Malaysia (dari parti UMNO yang juga najib kata parti Islam) tak pakai tudung. Menutup aurat tu WAJIB chek shimah ai dalam Islam. Jangan jadi macam Sisters In Islam ....

Dan lagi chek shimah ai, anak bekas PM mahadet yang pi beli saham dalam syarikat minuman keras di Filipina tu tak cemar negara Islam ka?

Kalau nak bercakap bab-bab cemar Islam di Malaysia ni chek shimah ai, 44 hari 44 malam cerita pun tak habis. Jadi sebelum chek shimah nak kata blog atau laman web yang cemar Islam di negara kita ni, chek shimah kena tengok geng-geng chek shimah tu dulu ... UMNO BN. Pebetoi puak-puak tu dulu baru chek shimah pebetoi blog-blog ni.

Rasuah tu tak cemar Islam ka? Yang hangpa berhari-hari siang malam pi berkampong kat Port Dickson baru-baru ni berkempen untuk Isa Samad yang dah SAH kaki RASUAH tu juga tak cemar Islam ka.

Iskh ni yang kata tak akan habis kalau nak bercerita bab cemar Islam di Malaysia ni. Chek shimah pikir sendiri lah. Saya tak larat nak taip kalau nak ikutkan belambak yang nak di keluarkan.

Dan tentang blog-blog ni, tang mana pulak yang mencemar Islam nya chek shimah? Tapi mungkin ya juga macam blog Parpukari - House PK - yang ikut sedap mulut dia saja bila buat artikel ... mungkin cheh shimah tengok blog ni la kot ya ... Tapi blog tu penyokong UMNO BN untuk pengetahuan chek shimah ai. Cuba chek shimah mai tengok blog-blog sebelah sini, blog-blog Pakatan Rakyat, saya rasa tak dak lagi la blog yang boleh mencemar Islam ...

Lain kali kalau chek shimah nak bawa usul mai perhimpunan pun bawa lah usul yang lebih bernas, lebih mantap untuk dibahaskan yer, kalau setakat kes blog-blog ni saya rasa kecik sangat lah kes nya ...

Salam dari Pak Awang Kepala Batas

http://zulmamakpng.blogspot.com/2009/10/apabila-umno-sudah-takut-dengan-blog.html

Anonymous said...

UMNO = Umno Menipu No One,
-ketuanan melayu khhhhhaaaakkkk tuii!!!

Anonymous said...

http://perisik-rakyat.com/

Anonymous said...

http://politikbanjar.blogspot.com/

Anonymous said...

ternyata penyokong pembangkang berotak sempit!..

Anonymous said...

Saya sedih bila orang2 Melayu yg buta sejarah dari PKR dan PAS dgn senang nak membenarkan Chin Peng Komunis kembali ke negeri ini. Tidak kah mereka tahu berapa ramai bangsa mereka yg terkorban, tidak kah mereka tahu akan kisah di bukit kepong. Apakh mereka sanggup mengampun Komunis, dari kekejaman, membunoh, merogol, memukul dan cederakan orang2 Melayu yg terdiri dari dari datok, nenek, bapa, ibu, saudara mara dan keturunan mereka, apakah orang2 Melayu dari PKR dan PAS sudah buta dan hati. Perbuatan mereka sama lah seperti pergi ke pusara Datuk, nenek, ibu, bapa, sanak saudara yg menjadi korban Komunis, lalu kencing dan berak diatas pusara. Ishh ishh ishh pengkianat dan bacul punya manusia. Janganlah ada anak2 bangsa membesar seperti itu, menjadi bangsat dan pengkianat bangsa, Dilaknat oleh2 mereka yg hidup mahupun yg dah meninggal, Nauzibillah. Jangan lah kita ikut perangai dan gelagat Nik Najis barua kepada Aljuburi yahudi pokemon.

Anonymous said...

mayat chin peng tidak bolih di tanam di sitiawan atau dimana mana sahaja di malaysia.... kalau bolih mayat chin peng di buang aje ke laut supaya ikan ikan atau spesis laut yang lain memamah nya.... tidak perlu ada kubor bagi penghianat dan pembunuh bangsa melayu..

city-a-one: tempat lahirnya komunis malaya...
teringat trajedi yang menyayat hati yang menimpa bapa saudara ku di kubur islam kg Ayer Tawar . Bintang 3 ketawa terbahak bahak melihat seronoknya mereka menyeksa bapa saudara ku dan ditanam hidup hidup...sungguh kejam

Anonymous said...

news yg low class!!!bodo melayu umno semua pembelit!!!

Anonymous said...

Kalau UMNO dulu nk dibanggakan memang bagus tapi kalau UMNO sekarang xdpt beb.org ludah dalam makanan pn PUAK-PUAK BACULL UMNO makan.hahaha.
sbb tu makin bodo.xcaya korang makan jugak..sedap???

Anonymous said...

kenapa DAP itu dikatakan serupa dgn komunis???i tink u need to study more on all the political terms and concept b4 writing on the issues..dont just easily made judgement on u think and u know but go beyond that to see the truth..thats better as what so called "SUARA DEMOKRASI"....good effort on ur study done but u need for more....:)

Anti-Komunis-Anti-DAP said...

KUALA LUMPUR 6 Sept. - Pertubuhan bukan kerajaan dan pemimpin agama pelbagai kaum meminta DAP memohon maaf kerana mengeluarkan kenyataan yang boleh membangkitkan kemarahan rakyat negara ini.

Bagi mereka, kenyataan parti itu yang tidak mengiktiraf Almarhum Tunku Abdul Rahman Putra dan tiga bekas Perdana Menteri sebagai pejuang sebenar kemerdekaan hanya memutar belitkan fakta sejarah.

Sehubungan itu, mereka kesal, kecewa dan marah memandangkan kenyataan seumpama itu sanggup dikeluarkan ketika rakyat menyambut Hari Kemerdekaan.

``DAP kata kenyataan mereka diputarbelit, jadi mereka perlu jelaskan mengapa artikel itu disiarkan.

``Sekiranya terbukti, mereka perlu tampil meminta maaf kepada seluruh rakyat Malaysia yang selama ini percaya dan berpegang teguh kepada ketokohan pemimpin-pemimpin terdahulu,'' kata Presiden Pergerakan Belia Malaysia (YMM), Ang Chin Loong.

Beliau mengulas kecaman pelbagai pihak ekoran artikel Setiausaha Biro Antarabangsa DAP, Ronnie Liu di dalam laman web rasmi parti itu yang menyebut pemimpin Parti Komunis Malaya (PKM) turut menyumbang kepada kemerdekaan negara.

Malah, Ronnie dalam kenyataan itu secara terang-terangan menyebut pemimpin-pemimpin UMNO pascamerdeka termasuk Tunku Abdul Rahman yang merupakan para pegawai kanan British adalah rakan rapat penjajah.

Presiden Persatuan Kebajikan Sikh Malaysia, Harbans Singh Gill pula berkata, tokoh-tokoh kemerdekaan termasuk Tunku Abdul Rahman seharusnya dihormati dan disanjung bukannya dilabelkan dengan gelaran-gelaran penjajah.

``Saya hairan mengapa perkara ini perlu dibangkitkan, perkara mengenai kemerdekaan sudah jelas dan tidak perlu dipertikaikan langsung.

``Sekarang adalah masa untuk kita bersatu mengisi kemerdekaan bukannya merosakkan fakta dengan mengaitkan pemimpin-pemimpin komunis yang sudah nyata pernah memporak-perandakan negara,'' tegasnya lagi.

Sementara itu, Presiden Hindu Sangam Malaysia, Datuk A. Vaithilingam berkata, meminggirkan peranan tokoh kemerdekaan seperti Tunku Abdul Rahman dan mengangkat pemimpin komunis sebagai pejuang kemerdekaan menunjukkan ada pemimpin DAP tidak memahami sejarah.

``Selepas 48 tahun kita merdeka, masih ada lagi yang tidak memahami mengapa kita boleh bebas seperti sekarang, kenyataan DAP membuktikan mereka sebenarnya tidak memahami sejarah negara,'' katanya.

Sementara itu, Setiausaha Agung Kongres India Muslim Malaysia, Amir Amsha Alla Pitchay berkata, kenyataan DAP yang disifatkannya sebagai berbahaya itu boleh menyinggung perasaan rakyat Malaysia yang selama ini menyanjung tinggi ketokohan Tunku Abdul Rahman.

Malah, beliau dengan tegas mempersoalkan mengapa parti pembangkang itu membangkitkan ketika rakyat Malaysia masih meraikan Hari Kemerdekaan negara.

``Persoalannya, mengapa DAP perlu membangkitkan perkara ini tanpa memikirkan perasaan seluruh rakyat Malaysia yang baru menyambut Hari Kemerdekaan?

``Semua tahu Chin Peng pengkhianat negara, saya tidak tahu mana logiknya pemimpin parti komunis itu dikatakan penyumbang kemerdekaan negara. Ini semua mengecewakan kita,'' katanya.

Anonymous said...

salam....
kenapa nkorang nie kasi pusing fakta sejarah...
berapa ramai DaP ker.....gerakan dan mca pun parti kaum cina......apa lah korang nie.....ini lah golongan umno yg menjadikan parti aku hancur....hidupppppppppp umno baru......

Anonymous said...

anda perlu faham,..yang DAP perjuangkan kepulangan Chin Peng adalah satu muslihat untuk meniup sentimen perkauman,...Melayu UMNO dan pemimpin UMNO menolak kepulangan Chin Peng,..tiada apa yang dibelitkan oleh blogger ini.
Persoalannya kenapa P.R perjuangkan kepulangan Chin Peng?...
Mca dan Mic walaupun mereka bersama BN,...namun dalam soal menentukan hal-hal berkaitan kepentingan Melayu dan Islam,...UMNO adalah lebih dominan..makanya mereka harus bersetuju dengan UMNO di atas faktor majoritinya UMNO dalam BN!...
Untuk PAs, PKR, dan DAP,...masalah timbul kerana tiada parti dominan yang boleh memperjuangkan sesuatu keputusan itu,...ini kerana tiada yang majoriti dalam Pakatan Rakyat,..lihat saja kerusi parlimen mereka,..ketiga-tiganya berjumlah hampir sama,...jadi tiada suara dominan di situ!

Anti Kommunis said...

Penolakkan satus pemulangan Chin Peng ke Malaysia adalah kerana surat yang ditulisnya kepada kerajaan Malaysia mengatakan "yang dia mahu pulang ke Malaya". Di situ kita boleh lihat,..bahawasanya dia tidak pernah mengiktiraf penubuhan negara Malaysia.

ASM One said...

Untuk makluman anda hanya Shamsiah Fakeh sahaja yang dibenar pulang tetapi kes Shamsiah berbeza dengan mereka yang lain yang anda sebutkan. Shamsiah berada di Negara Cina dan pulang ke tanahair dari sana setelah menerima kebenaran dari kerajaan pada tahun 1994.

Sila rujuk memoir beliau dan snda akan dapati bahawa Shamsiah dan suami sebenarnya telah dipecat keahliannya dari parti kominis seawal 1972, bermakna beliau bukan lagi seorang ahli sejak dari itu.

Abdullah CD dan isteri serta yang lain masih berada di Kem Sukhirin Selatan Thai (Allahyarham Rashid Maidin meninggal dunia di sana).

Jadi ini bukan kes perkauman tetapi kes ideologi dan perjuangan.

Sebagaimana saya sebutkan saya pun simpatu dengan nasib mereka tetapi kenapa kita tidak boleh memaafkan mereka......saya sebutkan apa yang eliau dan rakan-rakannya lakukan terlalu pahit dan tidak dapat dimaafkan.

Memang Nabi maafkan umatnya tetapi ia bukan syarat umum, ada disclaimer di sana...........wallahualam.

Anonymous said...

Ini Apa yang saya dapat dari perbahasan oleh MSO terhadap bahaya seriusnya jika "RAJA IDEOLOGI KOMUNIS MALAYSIA" ini pulang ke Malaysia....

Begitu bahayanya terutama jika jenazah chin peng berjaya di semadikan di bumi malaysia ini.

Maka akan terpacaklah satu bukti lagenda fahaman yang bahaya terutamanya umat Islam di Malaysia.

Bayangkan anak muda kita yang beratus ribu boleh menerima ideologi bebas sekarang ini, dibimbangi mereka akan menjadikan bukti persemadian chin peng di bumi kita ini sebagai memupuk kekuatan mereka untuk memeluk ideologi komunis pula.

Ijtihadlah wahai ulama dan professional Islam. Pasti kamu akan jumpa kesan buruk yang nyata.

LoV~ said...

Anwar sibuk sangat? Tak nampak pun Anwar sibuk sgt perjuagkan isu Chin Peng sampai buat ceramah dan kenyataan sana sini. Rasanya dia cuma buat kenyataan akhbar sekali....Yg nampak sibuk sangat ialah UMNO dan semua media perdana yg mainkan isu tu siang malam pagi petang...dah nama pun politik, apa lagi dimainkan kalau bukan tujuan politik kan...

Macam tu gak isu Kerajaan Perpaduan tu. Hadi cakap lain tapi media cakap lain..bukan main usaha nak renggangkan hubunang Pas dgn pakatan rakyat..

Anonymous said...

kalo die tak sibuk, takdelah die susah2 buat kenyataan akhbar... dan kenyataan yg die buat tu telah menyentuh sensitiviti bg mereka2 yg penah menjadi mangsa2 kekejaman chin peng... wpon kenyataan yg die buat tu setakat sepotong ayat..tp ni dah sentuh bab sensitivity sesuatu pihak..

bagi aku kenyataan mereka2 yg penah jadik mangsa kekejaman chin peng bukan mainan media semata2.. kalo ko xnak percaya media takpe.. ko pegi la tanye sendiri kepada bekas prajurit, balu, sedara mara dan anak-anak orang yang jadi mangsa kekejaman komunis.... mmg rata2 sume taknak chin peng jejak bumi malaysia ni..

KinG of parPU said...

Tapi apa yang dipertikaikan sekarang ni ialah konsistensi keputusan kerajaan.. Shamsiah Fakeh & Rashid Maidin dibenarkan pulang ke tanahair walaupun hanya Shamsiah Fakeh saja yg pulang,tetapi dalam kes Chin Peng lain pulak tindakan. Mereka2 ini semua adalah pegawai tertinggi dalam PKM...
Pada masa keputusan membenarkan Shamsiah Fakeh pulang ke tanahair, kenapa isu sensitiviti tidak dibangkitkan?

LoV~ said...

Kalau kita nakkan kepastian atau kesahihan suatu kejadian, kte mesti bertanya pd org yg berkaitan atau terlibat secara langsung ttg suatu kejadian tu kan.. Tak salah kte bertanya..
Jadik dgn cara tu kte takkan di pesongkan fakta oleh sesetengah pihak atas tujuan tertentu…

Dalam isu ni tak salah kte bertanya pendapat org kan.. sbb kalo nak buat sesuatu keputusan pon kene lah mintak pandangan org lain jugak kan...

bile anwar dah buat kenyataan mcm ni, tak ke terkilan bekas2 perajurit atau keluarga2 mereka ni..tak payah nak tanye2 pon diorang mmg takkan setuju chin peng balik..

lgpon tak baik ko belakangkan bekas2 perajurit kte ni..sbb org macam ni la yg dah byk berjasa pd negara dulu..yg dah byk berkorban pertahankan benteng negara... ko ckp mcm tu pon ape jase ko pd negara...

Zali said...

Dan pada saya mereka boleh dimaafkan kerana Rashid Maidin, Shamsiah Fakih dan pemimpin komunis Melayu dulunya ikhlas memperjuangkan kemerdekaan tanah melayu TETAPI dengan cara menggunakan laluan parti komunis pada masa itu. Justeru itu mereka agak keliru dalam mencari kaedah untuk mencapai perjuangan kemerdekaan kerana ketika itu mereka telah dipengaruhi oleh chin peng untuk menyertai komunis. Oleh kerana malaysia adalah tanah tumpah mereka dan mereka telah sedar akan kesilapan mereka, maka tidak salah untuk memaafkan mereka. Lagipun kemana mereka nak pergi? Sedangkan semua saudara mereka berada malaysia.

Chin Peng pula, perlu diragui akan keperibadiannya! Ini kerana beliau adalah PEJUANG TULEN KOMUNIS dan org yg bertanggungjwb membuka parti komunis di tanah melayu.
Lagipon chin peng tak penah sedar kesilapan beliau yg byk membunuh dan seksa org yg tak bersalah dulu.. Jauh skali nak mintak maaf kat mangsa2 die yg masih hidup ataupon waris2 mangsa..

Dan seperkara yg penting ko perlu tau, Chin Peng adalah MASTERMIND segala salahlaku PKM zaman dahulu! Itulah kesilapan besar Chin Peng! Mereka2 bekas Komunis yang telah dibenarkan kembali dahulu bukannya berkuasa didalam PKM dahulu! Chin Penglah ketua yang berkuasa dan DIKTATOR BESAR dan wajar beliau dipertanggungjawapkan keatas segala kezaliman2 yang telah dilakukan! Chin Peng sudah lama hidup diluar negara selama ini. Biarkanlah Chin Peng sedemikian.

Anonymous said...

Dalam Perjanjian Haddyai terdapat klaus kalu pengganas PKM ni nak balik dia akan ditahan dan dipulihkan...

Shamsiah Fakeh dibawa pulang ke Malaysia dulu pun ditahan juga seketika untuk menilai fahamannya... Musa Ahmad pun sama...

Arwah Rashid Maidin tak menetap di Malaysia sampai meninggal dunia..

Sape kate kerajaan mase tu taknak bagi die balik...Tapi Chin Peng tak nak cara itu.. dia nak masuk dan tinggal di M'sia ni tanpa ditahan dan dipulihkan... Tgk..betapa bongkak & ego nye die... tu yg majoriti bekas mangsa2 kekejaman chin peng terus menyampah ngan chin peng dan taknak bagi die balik terus..

Dalam setiap peperangan orang akan menghukum Jeneralnya atas segala jenayah perang yang dilakukan oleh anggota bawahannya...

ASM One said...

pokok & kesimpulanya,..x pyh laaa nk bising2..Anwar laknat tu mcm sial..saja nk rais populariti..diam je Anwar lps kalah kat B.Pinang. :)

Anwarforever said...

Babi! UMNO. aku pelik knp ramai sokong umno???
siallll...blogger racist mcm sd-malaysia ni bleh ge mampos la.

Jack paul said...

this blogger quite racist,..but there's nothin wrong with it.. the statements by P.R leaders and Chin Peng can be classified as racist too..so both them are same. this is politic, not a drama or being a film's actor. when talking about politics, you must able to be reliable and also can digest all informations wisely,..don't just hear and stupidly trust them,..to me p.r and Bn are same. That's why im not turning out to ballot box on every single election.

Anonymous said...

KNAPA NK TANYA DSAI???KNAPA XNK TANYA NAJIB NAJIS TUN RAZAK????SIAPA PM MALAYSIA????BODOH PUNYA MELAYU UMNO PATUT TANYA KPD YG MEMIMPIN NEGARA NI.LOW CLASS BETUL MINDED ANDA!!!PATUTLA ORG LUDAH UMNO...

UMNO = Umno Menipu No One,

Anonymous said...

msalahnya,Anwar yg sibok2 nk bela..umno x tnya pngkhianat bngsa tu pun.

Anonymous said...

UMNO MAK HAMPA PUNYA PUKI...
AKU DOK DALAM UMNO DAH 15TAHUN..APA DAPAT?
* TIPU DUIT RAKYAT
* MAKAN DUIT HARAM
* SOGOK DUIT
* TERIMA RASUAH
BANYAK LAGI SEHINGGA TAK SENARAI

SEKARANGH AKU TAK NAK MASUK PARTI MANA2
PKR,DAP,PAS PON SORI AKU TAK MASUK..

APAPUN UMNO MEMANG PARTI PALING CELAKA SEKALI....


*DARI BEKAS TIMBALAN SETIAUSAHA BAHAGIAN UMNO ***** *********

Anonymous said...

Kalau DAP dan Aljuburi Yahudi nak kan Chin Peng balik, bila dia mampus nanti izinkan mayat dia tanam di rumah Lim Kiat Siang ataupun rumah Aljuburi, kerana sibuk nah nak kan Chin Peng, nah ambik kau bila dia mampus, dah tanamkan kat dalam rumah kau, tiap2 kau bole ambik meesuah asapkan dan beri hormat, apa kata. Kepada pengikut PKR dan DAPig yg bengap dan bahalul loe pikiq2 sendiri.

Anak jaTI kEDah said...

Orang UMNO jahil kalau tak dapat apa-apa habuan mula la nak keluar parti laa...maki parti sana sini lah!Tak tau nak berjuang untuk keikhlasan dan demi kepentingan bangsa dan agama!!!Bodoh punya x timbalan setiausaha bahagian Umno kat ats!!!dasar mata duitan!!!klu join pembangkang sekali pun setan macam ni pasti tak akan dapat apa2..hehehe celaka punya orang!!!

Pemuda Insaf said...

Chin Peng komunis x layak pulang ke malaysia!!suruh dia pulang China trus pun takpa...kami x bleh terima orang mcm ni kat malaysia...malah kami x mau kenal orang yang bernama chin peng..

Post a Comment