Friday, October 9, 2009

SMS Rayu Kehadiran PENYOKONG Berterusan!

SALAM,... :)

(penyokong PAS yang dikatakan mabuk)

Di sekitar Bagan Pinang hari ini, petugas-petugas PAS dan para blogger terus disebarkan dengan SMS yang dipercayai dibuat serta direka oleh Markas Utama PAS untuk PRK Bagan Pinang. Pengarah Pilihanraya PAS, Sallahudin Ayob boleh dipertanggungjawabkan ke atas SMS berbaur hasutan untuk melakukan jenayah dan provokasi ini.

SMS yang dicipta serta disebarkan adalah Pusat Jentera Pakatan Rakyat:

1. "9 org diserang smlm, seorg cedera parah ditetak d kepala. 200 org serang markaz induk. SERUAN JIHAD KPD SELURUH PEMUDA YG CINTAKAN JIHAD, MARI BSAMA KAMI"
2. Marilah kita berjihad menentang perosak agama dan bangsa dikalangan UMNO dan barisan nasional.
3. Kami merayu penyokong pakatan rakyat dari seluruh Negara bantu berkempen untuk pakatan rakyat di sini – sokongan semakin padu pada BN,… jadi mari sama2 kita rosakkannya!!!
4. Calon recycle BN perlu dikalahkan!!! Mahukah anda?

Selari dengan apa yang dikhabarkan media rasmi PAS semalam, Harakah Daily kononnya seorang Petugas PAS diserang oleh beberapa orang pemuda yang memakai T-shirt bertulis Barisan Nasional….tapi kami para blogger bersama permerhati politik tanah air yang 24jam berkampung di setiap Pusat Jentera BN dan berada di sekitar Pusat Jentera PAS tidak nampak satu pun insiden yang disebarkan pembangkang itu! Kami tertanya-tanya darimanakah cerita ini datang jika bukan dari orang-orang kuat dan pemimpin Pakatan Rakyat itu sendiri!

Kami YAKIN 100% penyebaran SMS ini adalah demi menarik penyokong-penyokong Pakatan Rakyat dari sekitar Kuala Lumpur, Melaka dan Selangor untuk turun meramaikan ceramah-ceramah dan kempen PAS. Ini kerana seperti yg sedia maklum, rakyat di Bagan Pinang memprotes serta tidak hadir ke ceramah-ceramah mereka dalam tempoh berkempen minggu ini. Rata-rata kempen mereka melalui ceramah hanya dihadiri kira-kira 200 orang setiap malam dan majoriti dari jumlah itu adalah drpd para petugas mereka sendiri.

>>>> Rakyat Bagan Pinang mampu membuat penilaian mereka sendiri, kerana kami tahu yg mereka tahu apa yang berlaku sebenarnya!... sememangnya ‘Pakatan Rakyat tertubuh diatas asas sandiwara yang hebat’.

TERUSKAN SOKONGAN MAJORITI RAKYAT MALAYSIA,Undilah Barisan Nasional

13 comments:

baginda® said...

ko mengarut ape nih? ..... emmm....?

kalis rindu said...

mmg penyokong p.r dh mcm xda akhlak kat bagan pinang aku tgok smlm!

shonzu said...

Ini la perangai dah macam orang Yahudi Israel. Bila kena pada batang hidung sendiri, salahkan orang lain. Bagi mereka semua ini mainan media dan UMNO. Harap ditolak mereka2 ini dalam PRK kali ini dan yang akan datang.

PAS 4 all = Israel 4 all
www.israel4all.com

Anonymous said...

pas dh jadi proksi Yahudi secara terang-terangan!

Anonymous said...

Baginda -----> jgn jd buta perut atau buat2 bodoh x faham,..hahaha
hang ni dah jd mcm pelaq org kedah kata. bla hang nak sedaq ha? awat la hang jd dungu sgt? pas & pakatan rakyat mmg dah jd mcm sampah kpd rakyat!

anak bagan pinang said...

aku lg rela pangkah calon recycle drpd pangkah calon yg nama kat poster dan banner PAS pun silap. apa punya bodohla mangkuk2 dlm pas ni...hehehehe

Update frm bagan pinang said...

pemerhati politik tanah air ramalkan BN menang dgn majoriti 3 ribu lbh...

Anonymous said...

aku tak harapkan majoriti yg tnggi,..tp kemenangan yg pasti. gd luck BN

kamarudin said...

aku dgr calon pas kat bgn pinang tu byk x pegi ceramah,org len jek yg tolong bgkan ceramah kat dia.hehehe

cicitHJHASSANu said...

pencacai isa lanun.....
jangan mimpi isa lanun nak ambik jadi dia punya p.a
....kih!kih!
jangan padam mesej ini sehingga ameno ditimpa musibah yang amat dahsyat di Bagan Pinang!!!!!

daaksaytunk said...

salam..
sms rayu penyokong? ni anakmuda nak tanya sikit..DSAi baru balik US... dia buat apa kat sana? kenapa tak sms bagitau semua rakyat.. apa dia buat kat Amerika? kenapa Malaysiakini tak keluar berita DSAI?

REFORMASI said...

klau x silap ak yang dok bukak baju 2 penyokong umno.. ak ada nampak dia kat kempen umno ari tuh.. ak dok perhatikan glagat dia sbb menyakitkan ati bersorak umno..

1Malaysia = 1Israel

konsep One Israel pertama kali diumum tokoh politik Israel Yitzhak Yitzhaky pada 14 Oktober 1980 dan diperkukuh oleh pemimpin PArti Buruh, ehud barak sebagai strategi politik dalam pilihanraya Israel 1999.

Yang diPertua Persatuan Mahasiswa Islam Universiti Sains Malaysia (MPIUSM), Muhammad Hanif Alias pula berkata persamaan itu mungkin pengaruh gerakan Freemason yang didalangi golongan Yahudi.

“Mereka licik dan pintar serta cuba mengatur pemimpin dunia,” katanya yang tidak menolak kemungkinan Satu malaysia hanya slogan politik berikutan Umno kuat berbau perkauman.

Sasterawan dan aktivis politik, Azizi Abdullah menyifatkan slogan itu jika benar ditiru dari Israel menunjukkan pemimpin Barisan Nasional (BN), khususnya Najib sebagai pemimpin tiada maruah.

Anonymous said...

Reformasi nasi basi lah ceh jejauh lah penyokong penyamun rakyat hampa baru setahun jagung pegang selangor dah macam macam hampa rompak dari laungan azan sampai ke mufti baru hampa yang halal kan beer kat shah alam yang bernama ronnie liu. kat kedah hampa halau budak budak tadika suruh diorang pi belajaq kat bawah khemah. Hampa lah pakatan laknat semalaya ceh sudah lah kali ni aku nak beri undi aku pada umno..... pakatan yang ada pakatan penipu jadi tolak depa, depa bukan bolih buat apa apa asyik dok main drama ja. undi BN buat ku hidup dan mati ku kerana Allah..... tolak ejen dajjal parti pas dan pkr yang bertuankan dap musuh Islam yang hanya gunakan ayat ayat suci untuk kepentingan agenda cina depa. Penyokong totok pas dan pkr biar lah depa lena sampai nanti tuhan turunkan bala kat depa, baru depa sedar. Amin. Hidup ISA dan Isa Samad tapi bukan kahlid "gereja" samad.

Post a Comment