Sunday, October 11, 2009

RAYUAN KAMI dari 1Malaysia…

SALAM,...Rakan2 seperjuangan, :)



Hari ini adalah hari mengundi di pilihanraya kecil Bagan Pinang di mana kita akan melihat UMNO vs PAS sekali lagi dalam sejarah negara. Sejarah negara di mana bangsa Melayu di pecah belahkan hanya kerana keuntungan politik dan bukan keuntungan Agama Bangsa dan Negara. PAS menyatakan kalau undi untuk mereka, pengundi itu akan masuk syurga. Di mana mereka belajar ini, mungkin mereka lebih seronok nampak bangsa sendiri mati di tangan kafir daripada menyatu untuk perpaduan bangsa sendiri.

Saya sendiri telah melihat keadaan di Bagan Pinang, di mana pembangkang sekarang berada dlm keadaan kritikal, dan sanggup buat apa saja utk meraihkan kemenangan, dan adakah mereka sanggup memanggil penyokong provokasi mereka dari seluruh negara, untuk datang ke Bagan Pinang, untuk apa ? Siapa penyokong provokasi mereka ? Untuk lawan saudara dia sendiri, bangsa dia sendiri, untuk apa ? Untuk masuk syurga PAS. Ia, di dunia ini ada syurga untuk umat Islam, dan ada syurga untuk ahli PAS, ia berlainan ?Perlawanan demi perlawanan di antara UMNO dan PAS di pilihanraya kecil di seluruh negara telah menyaksikan perpecahan diantara bangsa Melayu yang tidak dapat dibayangi.

Penyokong pembangkang amat gembira dengan keadaan ini ? Yang tinggal sekarang hanya kuasa, bila itu pun dah tak ada, yang tinggal hanya syurga PAS ?Saya tidak boleh paksa anda keluar mengundi, saya tidak boleh paksa anda pangkah UMNO, tetapi Insyallah anda sedar bahawa UMNO boleh berubah di bawah kepimpinan YAB PM Najib Tun Razak. Bersatu lah Bangsa Melayu.......

3 comments:

ex-AMK bagan pinang said...

kami akan pastikan kemenangan Tan Sri isa.
Hidup 1Malaysia

Anonymous said...

bagan pinang akan bersama UMNO!

Nik aziz from Kedah said...

pembelot bangsa mcm pakatan rkyat, anwar, hadi awang, nik aziz, azmin akan jd sampah suatu saat nti..mari kita lihat

Post a Comment