Friday, October 9, 2009

PEMINAT Ziana Zain Berang Pada P.R!!!

SALAM,... :)



Ramai peminat-peminat penyanyi popular Ziana Zain kecewa dengan tuduhan serta fitnah tidak berasas yang dilemparkan ke atas penyayi kesayangan ramai itu. Mana taknya,..Ziana dituduh ditangkap khalwat bersama PM Najib Tun Razak di sebuah Hotel di P.D. Isu fitnah yang disebarkan oleh portal-portal dan blog-blog Pakatan Rakyat itu sebenarnya menggambarkan mereka selesa mengamalkan politik kotor!

Di sini, blogger SD-Malaysia menemuramah beberapa orang penduduk di sekitar pekan Bagan Pinang berkenaan tuduhan Pakatan Rakyat yang mana Ziana Zain ditangkap khalwat bersama PM Najib Tun Razak:

Kak Rahimah :
“ Sepanjang 26 tahun saya menetap di P.D, tidak pernah sekalipun saya terdengar isu mengaitkan PM kita bersama artis Ziana Zain…mengapa bila adanya pilihanraya di Bagan Pinang, baru fitnah ini saya dengar?...kami di sini kecewa dengan aksi-aksi tidak senonoh penyokong PAS dan PKR yang gemar menyebarkan fitnah!”

Faizal :
“Sedih bila kita dengar artis sebersih Ziana Zain dijadikan alat fitnah oleh media-media Pakatan Rakyat!..di manakah letaknya hati nurani mereka, Subahanallah…baru kita umat Islam habis tunaikan Ibadah puasa, mengapa perkara keji yang melibatkan fitnah ke atas perlakuan zina sering menjadi omongan serta pertuduhan tanpa asas oleh mereka?”

Anis Mariam :
“Sesuatu yang keji adalah bilamana parti-parti politik mula menaburkan fitnah tanpa asas demi memastikan sokongan memihak kepada mereka…Ziana Zain perlu buat kenyataan rasmi di media berkenaan tuduhan fitnah ini, kerana kami yakin fitnah ini adalah rekaan semata-mata demi menjatuhkan maruah PM kesayangan kita dan secara tidak langsung imej akak Ziana juga”

Kalsum Hawa :
“Adakah mereka begitu mulia untuk terus memfitnah dan memfitnah??...kami di sini teguh bersama Tan Sri Isa Samad. Kami tahu dia pernah ada salah laku, tapi dia sudah dihukum dan kini kembali ke pangkal jalan semula. Lagipula kalau mahu dibandingkan dgn Anwar Ibrahim dan pemimpin-pemimpin Selangor, Penang dan Kedah lebih banyak rekod korupsi yang dilakukan mereka sepanjang tahun ini.”

>>>> Marilah kita berdoa supaya dijauhkan daripada melakukan fitnah ke atas saudara sesama Islam. Islam bukan hanya pada nama atau kepartian,…tetapi ia adalah pengisian yang sempurna.

>>>> Umat Islam Malaysia,…jauhkanlah sifat keji memfitnah yang gemar dilakukan Pakatan Rakyat demi mengejar kuasa….kembalilah bersama ajaran agama Allah wahai penyokong Pakatan Rakyat.

TERUSKAN SOKONGAN MAJORITI RAKYAT MALAYSIA,… Undilah Barisan Nasional

9 comments:

Cara Bersetubuh said...

aku dah agak.! bende-bende macam ni mesti ada.

apa-apa pun aku nantikan post yg baru,

harap masukkan selalu!

Anonymous said...

SATU KEBODOHAN DARI PAKATAN RAKYAT!!!...kaki buat fitnah, tak pakai otak...aku sedih sebagai peminat ziana zain

Kerabu Bersuara said...

mengapa artis pun jd mangsa pakatan rakyat? inikah bukti mereka mampu mentadbir negara nti??
rakyat bagan pinang harus bijak,...setakat ini 60% kemenangan pasti untuk BN...jadikan ia majoriti yg lebih besar lg. Boikot pakatan rakyat!

le-bailamos said...

ziana zain pun tak melenting...korang lak yang gelabah kenapa???? kalau bukan org PD jgn cakap banyak n komen lebih2...nak tau lebih lanjut tanya kat Jabatan Agama Islam NS...slamat mengundi hehehehe

Anonymous said...

STAFF jabatan agama tu kaki fitnah,..maklumlah makan gaji buta.

Anonymous said...

aku sokong kepimpinan Najib....Dia dalah penyudah segala Nabi yang akan menjadi Rasul ke 26...
sesungguhnya kami pemuda UMNO sanggup menyembahmu wahai tuhan ke2 kami....

Anonymous said...

oi tak baik kater najib tu tuhan,jangan kata macam tu..dia kan maksum, layak jadi TOKONG baru boleh sembah LOL..

TAKE BEER!!!!

CUPING MERAH said...

kah..kah..kah ramai betul peminat ziana termasuk laa penulis blog ni...i'm sorry!!!

Shah Qamary said...

kalau pembangunan negara dan negeri di hujung jari pemimpin2 umno, maka fitnah dan cacian berada di hujung lidah pemimpin2 dan ahli2 pas. buka mulut je fitnah, bangun tidur je fitnah. begitu mudah utk menyebarkan fitnah sehingga ianya dirasakan seolah2 suatu jihad. subhanaLLAH. tidakkah diambil pengajaran dari kisah2 dari sejarah Islam?

Post a Comment