Tuesday, October 27, 2009

Fitnah Ibu MB Perlis,…!!

SALAM,... :)





MB Perlis Dato’ Seri Md Isa Sabu hari ini mengemukakan saman Polis ke atas sebuah laman web yang membuat fitnah dengan menyatakan arwah ibunya yang meninggal pada 21 September 2009 lepas adalah kerana menghidapi penyakit Hiv/Aids.
Amat kurang ajar tindakkan menfitnah sebegini,…tidak tahu siapakah dalang sebenar yang menyebarkan fitnah yang dahsyat ini! Mohon Allah memberi Petunjuk dan Pengajaran kepada pelaku jahat ini!

>>>> Adakah fitnah ini sebahagian kerja oleh penggiat politik berhaluan kiri???..Wallahualam..

5 comments:

Unknown said...

Saya amat rindukan gaya cium tangan Dato Sri Shahidan Kassim tu,apa2 pun Perlis semasa ditangan Dato Sri Shahidan Kassim telah membawa pembangunan dan kemajuan yg drastik dibumi Perlis.tq

Ex-Student UniMAP @ Universiti Malaysia Perlis said...

dbwh pemerintahan Md Isa pun byk pembangunan dilakukan,..x smpi setahu,..tgok saja di sekitar Unimap dan k.Perlis. Kampus utama Universiti Malaysia Perlis juga dipercepat utk dibgunkan..jgn hanya berpihak pd Shahidan wlaupun beliau diakui amat bagus,...kita harus beri moral support ke atas semua pelapis pemimpin UMNO & BN.

Anonymous said...

sebagai rakyat perlis,..aku kurang setuju dgn kata-kata mafiaboss. ternyata anda silap. sepanjang lebih 20 tahun Shahidan jd MB, apa sgt pembangunan di Perlis? aku lihat Md Isa mampu bawa lbh byk pembngunan wlpun hanya x sampai 1 penggal lg dia jd MB. Apa2 pun Tahniah MB Md Isa dan MB Shahidan. jasa anda dikenang.

Anonymous said...

jahat btul! kerja P.R ke ni?

jai said...

jgn main fitnah org lain jer.. nak tembak org lain nanti kite olak la tg kena tembak. X pu kena BOM!!!

Post a Comment