Thursday, October 29, 2009

MB Khalid Arahkan Kerusi DUN P.Klang Dikosongkan!

SALAM,... :)



Hari ini MB Khalid @ MB ‘Flip-flop’ terus melakukan tindakkan kurang warasnya iaitu dengan mengarahkan serta menyarankan dengan segeranya untuk ADUN Port Klang, Badrul Hisham mengosongkan kerusi DUN yang disandangnya!

Keputusan yang dibuat oleh MB Khalid ini katanya,…adalah berikutan ADUN dari PKR itu tidak mampu untuk menjalankan tugas dengan baiknya sebagai seorang wakil rakyat. Lagipula, PKR kononnya tidak mahu individu seperti ini merosakkan nama PKR yang seperti mana umum ketahui sudah biasa terlibat dengan pelbagai masalah serta skandal.

Badrul Hisham diisytiharkan sebagai ADUN Port Klang setelah menang keatas calon BN dan Bebas pada PRU 12,..BN mendapat 7990 undi, Bebas mendapat 580 undi dan Badrul mendapat 12,397 undi. Kekalahan calon BN di Port Klang dilihat dipengaruhi pelbagai faktor termasuklah isu Istana Dato’ Z dan faktor pencalonan. Penduduk tempatan di sekitar Port Klang berpendapat kekalahan BN disitu adalah kerana BN mencalonkan menantu Dato’ Z,..iaitu Roselinda Abdul Jamil sebagai calon BN di PRU 12 walaupun isu ‘Istana’ yang mengundang kemarahan rakyat itu masih belum reda.



>>>> Kepada Badrul Hisham: Adalah penting untuk mengekalkan keamanan,kestabilan politik serta wang rakyat dengan tidak mengosongkan kerusi DUN Port Klang sewenang-wenangnya. Saranan kami supaya anda keluarlah dari PKR dengan cara baik dan jadilah pembangkang di Selangor dengan berkesan. Berjumpalah rakyat dan terangkan apa sebenarnya yang membuatkan anda tidak boleh berkompromi dengan kerajaan negeri pimpinan MB Khalid Ibrahim.

>>>> Kepada Rakyat Port Klang: TERBUKTI!...Pakatan Rakyat tidak membuat penilaian terbaik semasa meletakkan calon untuk dijadikan wakil rakyat anda. Kembalilah bersama Barisan Nasional sekiranya PRK diadakan! Sudah banyak keburukan Pakatan Rakyat Selangor lakukan di negeri itu!

15 comments:

Anonymous said...

MB Gagap ni memang suka buat hal dan menyusahkan...sepatutnya dia yg kn tendang keluar dr jawatan MB Selangor.!

Anonymous said...

keluar saja P.R, buang masa saja bersama mereka. jd bebas di selangor.

Anonymous said...

Datuk Z punya keluarga sepatutnya jgn brtanding haritu..nilah pnca kekalahn. mana rasional org2 BN masa tu eh?..owwhhh silap pulak, time tu pak lah jd pm kn?!..kahkahkah

Anuar said...

aku cadangkan badrul jgn kosongkan kerusi dun, tu smua propaganda khalid gila tu je

Selangor Wave said...

salam,

jika letak jawatan, akn ada by-election, mybe pkr yakin menang maka itu sbb bsungguh nk suruh badrul letak jwtn. tp itu double egde sword, kalu BN menang mmg tamparan kpd pkr.

mngkin jg xnk rugi kerusi kalau badrul lompat jadi bebas.

atau mngkin ada isu yg lebih besar sbnrnya nk ditutup dgn menaikkan isu ini...

malaysia.suarademokrasi said...

Update: Badrul Hisham umum keluar PKR sebentar tadi di Sidang Akhbar di Vistana Hotel.
Semoga kekal sebagai calon Bebas atau join UMNO dan berjaya berkhidmat kepada rakyat setelah keluar dari Pakatan Rakyat.
>>>> Jgn kosongkan Kerusi DUN Part Klang!

Anonymous said...

bagus2 kalau nak kluar pkr jgn join umno bebal nanti bertambah bebal la kau badrul.

Anonymous said...

wei kosongkan la kerusi dun pelabuhan klang. kau mng sbb parti bkn sbb kau la...

Anonymous said...

Orang macam Badrul tu memang patut keluar PR pun,jadi YB bukannya berkhidmat untuk rakyat pun..bagi nama PR buruk baik kleuar ...nak join bebas...join UMNO pun takpa sebab dalam UMNO majoritinya semua tak boleh pakai,gila duit,gila kuasa,gila dunia...Islam Liberal..

bekas pemuda UMNO

Anonymous said...

hahaha,..sudahlah,.1Malaysia tau kebodohan, rasuah, seks luar tabii, skandal bogel, mkn duir rakyat, salah guna kuasa ..dan mcm2 lagi yg p.r buat. Allah telah membuktikan kebatilan Anwar dan pakatannya,..tnggu masa saja untuk hancur sepenuhnya. UMNO Dulu.Kini.Selamanya.
kahkahkah

latifah said...

dah mmg org pkr punya masalah, asal nk tuduh umno pulak? masa nk pilih calon dlu tkkn x tgok background mamat badrul tu. bodoh btol p.r ni! ke anwar yg bodoh?

lophatmilk said...

"Anonymous said...
wei kosongkan la kerusi dun pelabuhan klang. kau mng sbb parti bkn sbb kau la...
October 29, 2009 7:09 PM"

-------------------------------------

letak batang kau atas tiket PKR pun mesti menang..kan anon kan ?

lophatmilk said...

lol..maaf..saya nak tulis:

"letak batang kayu atas tiket PKR pun mesti menang..kan anon kan ?"

:p

Anonymous said...

letak je batang kau pun,..x kesah..kahkahkah pkr kn parti gay!..batang2 ni dieorang suka laa.

ddinbunga said...

salam, bro, teman balas tandang... hebat blog bro... teruskan demi agama bangsa dan negara

salam iMalaysia.

Post a Comment