Sunday, October 25, 2009

Dimanakah Hadi Awang?

SALAM,... :)

Setelah pelbagai kemelut dan pertelagahan yang melanda parti PAS berkenaan gesaan untuk mengadakan EGM,…persoalan yang timbul adalah, dimanakah Ustaz Hadi Awang dan Nasharuddin?? Mereka berdua ini selaku peneraju paling utama PAS mempunyai bidang kuasa yang mutlak untuk menentukan keputusan yang bakal diambil! Adakah bersikap diam diri menjadi pilihan mereka?? Inikah cara matang dalam berpolitik??? Adakah mereka berdua ini juga perlu untuk menuggu nasihat Anwar Ibrahim untuk tindakkan selanjutnya???...ABAIKAN NIK AZIZ,!!

Jika benar PKR dan DAP memainkan peranan penting dalam memecahbelahkan PAS,…ternyata perpecahan yang semakin ketara itu akan benar-benar dapat dilihat oleh rakyat Malaysia tidak lama lagi. Seharusnya, Ustaz Hadi Awang selaku Presiden Parti PAS tidak perlu terpengaruh dengan kata-kata Nik Aziz mahupun sesiapa sahaja,…
isu ini adalah berkaitan dengan kepentingan politik individu tertentu! Buatlah keputusan yang rasional, tepat dan tangkas. Mahu tunggu sampai bila???



>>>> Kepada Penyokong Pakatan Rakyat: Inilah bukti yang menunjukkan kepimpinan pakatan haram ini adalah bacul dan tidak tahu bertindak atas dasar ‘independence’. Mereka takut untuk memulakan sesuatu langkah drastik seperti mana keberanian PM Najib Tun Razak melakukannya dalam UMNO.

>>>> Apapun kami mendoakan Ustaz Hadi Awang mampu membuat keputusan terbaik,…jika terdesak sangat, keluar saja dari Pakatan Rakyat dan bergeraklah secara sendirian!!! Ahli-ahli PAS lebih suka jika PAS tidak bergabung bersama DAP dan PKR!!!

7 comments:

Rakyat Marhaen said...

Mustafa Kamil Ayub? Tahniah Anwar! PKR Perak Bakal Lingkup!

http://wargamarhaen.blogspot.com/2009/10/mustafa-kamil-ayub-tahniah-anwar-pkr.html

Lovely Ani said...

aku harapkan Hadi buat statement cepat,..nasharuddin pun. jgn la takut sgt dgn nik aziz tu. anda berdua diangkat oleh perwkilan pas dgn majoriti yg byk..jgn takut,

Anak Jati Kedah said...

Klu geng ulamak Pas join UMNO..akulah org yg paling seronok...UMNO akn jd parti org melayu paling kuat dalam sejarah dunia.

Anonymous said...

nik aziz boleh mampos.

Anonymous said...

betul kata anak jati tu .. dan sebagai rakyat yang mengundi.. aku rasa adalah rugi dan rugi rugi rugi bagi mereka yang mengundi wakil rakyat pakatan di perak. tiada gunanya mengundi pemimpin yang hanya mahu menimbulkan kekecohan.

http://unitmediasiber.blogspot.com/2009/10/bn-upah-samseng-nizar-upah-bomoh.html

Pemuda PAS Taman Melewar said...

kami sokong kalau PAS keluar dari P.R. Kami tak mahu konspirasi dari pakatan dap dan pkr masuk campur dlm urusan parti kami. kami aka tetap bersama perjuangan Ustaz Hadi Awang.

Anonymous said...

jgn la bising2..pas akan tetap maju bersama p.r. aku sokong lim guan eng.hahaha
ustaz hadi boleh balik kampung, x perlu jd presiden dah. bg husam jd presiden.

Post a Comment