Thursday, October 8, 2009

MOHON ZIANA ZAIN SAMAN KerabuBersuara!!!

SALAM,... :)



Dengan tersebarnya fitnah paling dahsyat dan amat memalukan,..kami para blogger merayu supaya Ziana Zain mengambil tindakkan saman ke atas pemilik blogger Kerabubersuara.blogspot.com kerana menuduh Ziana ditangkap khalwat bersama PM Dato’ Seri Najib Tun Razak!

Blogger ini juga menfitnah Rosmah Mansor dengan mengatakan ada lelaki Bangla menjadi pemuas nafsunya. Subhanallah…Ya Allah,..hancurkan pemfitnah berat ini. Sesungguhnya kami mendoakan pembuat fitnah dari pakatan rakyat terutamanya pemilik blogger KerabuBersuara.blogspot.com diturunkan pengajaran dan petunjuk.
Sesungguhnya,…Pakatan Rakyat akan lakukan apa sahaja demi melakukan politik songsang mereka. Cekalkan hati serta tekadkan pilihan,…Undilah Barisan Nasional pada 11 Oktober nanti!!!

>>>> Kami sebagai pemerhati politik,..menyaran artis Ziana Zain yang sepanjang karier nyanyiannya tidak pernah terlibat dengan gossip liar supaya menyaman petualang bangsa seperti kes ini @ buatlah pendedahan serta pengakuan di media rasmi.

Saksikan Fitnah Blogger Pakatan Rakyat :(http://www.kerabubersuara.blogspot.com/2009/10/pendedahan-panas-pemuas-nafsu-rosmah.html)

20 comments:

ADUKA PENDEKAR said...

Kes KHALWAT ada digembar gemburkan dulu tapi tak ada BUTIR2 lanjut....Eloklah dipaparkan seluas2 nya untuk menentukan Najib tidak ada kaitan dan tak bersalah.Jadi RAKYAT akan tau sama ada BENAR atau tidak untuk dipercayai,sebab banyak perkara mengenai Najib yang tak berjawap.....RAKYAT ingin tau sama ada pemimpin kita tidak bergelumang dengan RASUAH,MANUPULASI WANG RAKYAT,
PENIPUAN,Skandal Seks,PEMBUNUHAN dan sebagainya!!
Jika tidak,Pemimpin pun boleh diHUKUM macam bekas
president MARCOS(Pilipina),Bekas Presiden TAIWAN,
Bekas presiden FUJIMORI(Peru),Bekas presiden MENEM(Argentina),Suharto(Indonesia),TAKSIN(Thailand),Bekas Presiden Costa Rica dan sebagai
nya.....SUDAH TIBA MASA NYA di Malaysia,PEMIMPIN2
yang BERSALAH,RASUAH,MENCURI WANG RAKYAT dsb diHADAPKAN keMUKA PENGADILAN......!!!!!!!

ZorroTeam said...

Betul tu Aduka....Kita RAKYAT2 MALAYSIA NI NK TAU
Jugak...Apo Skandal yg PANAS2 tu.....!!

TokAyah said...

HARAM JADAH KAU ORANG. KALAU IYA PUN JANGAN MAIN SERKAP JARANG MENUDUH ORANG SEMBARANGAN. KALAU ANAK JANTAN.... BUAT LAPORAN POLIS, BAWA BUKTI SECUKUPNYA MINTA DISIASAT. KALAU TAK ADA BUKTI LEBIH BAIK PERGI MASJID BUAT AMAL IBADAT IBARAT BESOK KITA AKAN MENEMUI ALLAH SWT. ZORROTEAM DAN ADUKA ISTIQFAR BANYAK-BANYAK DOAKAN KESEJAHTERAAN IBU DAN AYAH SEMOGA ALLAH SWT MENERIMA AMALAN MEREKA. NASIB KITA PUN BELUM TENTU...

CUPING MERAH said...

BERANI SAMAN LAA..KITA TENGOK SAPA YANG MALU..
BERANI KE TOK JIB SURUH ZIANA ...

Anonymous said...

TOBAT TAK BERANI!... ISA SAMAD MESTI TAK BAGI BONGKAR, KALAU TAK NAJIB PASTI MALU. KALAU TAK CAYA TANYA ISA. JANGAN JADI BANGANG PENCACAI UMNO JER!...

TokAyah said...

AMINNNNNNNNNNNN........ AKHIRNYA. BERSYUKUR SAUDARA ANWAR AKAN MELAKUKAN SUMPAH LAKNAT BESOK DI MASJID PORT DICKSON. KEPADA PENYOKONG PR YANG BERAGAMA ISLAM KALAU ANWAR TIDAK MELAKUKAN SUMPAH LAKNAT SEPERTIMANA YANG SEPATUTNYA ELOKLAH KE MASJID-MASJID BERDEKATAN BUAT SOLAT MOHON PETUNJUK DARI ALLAH SWT DARIPADA MENGHARAPKAN PETUNJUK DARIPADA KAUM LUTH.

TokAyah said...

NI APAKAH HEI BERLAKU DI P.PG. BANNER SAMBUTAN HARI RAYA GAMBAR KM DAP, YB AHLI PARLIMEN DAP, YB ADUN DAP,SIAP DENGAN SLOGAN "AMAL MAARUF NAHI MUNKAR" BIAR BETUL......MAKSIAT BERSEPAH, APAKAH JADAHNYA AMAL MAARUF NAHI MUNKAR?? SEDARLAH HAI ORANG MELAYU ISLAM PR........JANGANLAH ISLAM DIPERSENDAKAN. JANGAN TERKEJUT NANTI ADA KALANGAN DAP, DAN pkr YANG BUKAN BERAGAMA ISLAM AKAN MELAFAZ DUA KALIMAH SYAHADAH ATAS PENTAS SEKADAR NAK SEDAPKAN MELAYU ISLAM YANG TAK SEDAR DIRI.

CUPING MERAH said...

maksiat bersepah tu korang punya pasal..
ini kira baru ambik negeri ,besok klau ambik negara..pehhh!! bersepah taik umno nak kena bersihkan...

TokAyah said...

alahai........... amal maaruf nahi munkar.....kedai no ekor pun belum boleh tutup. Restoran hidangan arak, rumah urut masih bertambah.....Kalau dah membangun senangla nak ambik....... dengan janji-janji kosong. Yang baru membangun tak nampak apa pun lagi......Dok asyik cari kesalahan orang. TERTIPU LA MELAYUUUUUUUUUUUUUUU. MERAYUUUUUUUUUU LA MELAYU PADA GUAN ENG. TUH PUN ADA HATI yb BALIK PULAU SAUDARA ASMADI NAK MINTA GILIRAN JAWATAN KM. KENA SMASH DENGAN KARPAL DAN KETUA PEMUDA DAP TERUS DIAM......APAKAH HEI NI.... LU PIKIAQ LA SENDIRI. MELAYU MELUTUT DAN MERAYU MINTA SIMPATI KEPADA BANGSA ASING. BODOH. MENANG SORAK KAMPUNG TERGADAI.

PR Bangsat said...

Dulu masa perkara ni mula2 heboh, Ziana Zain dah pun buat pengakuan dalam paper yang dia sebenarnya berada dia tempat lain pada waktu yang kononnya terjadi perkara tu.. Akak Ziana sanggup bersumpah dengan Quran untuk bersihkan nama beliau.
Lepas tu kes ni senyap. Ingatkan dah abis dah cerita ni..
Memang sahihlah bangsat2 Perosak Rakyat ni dah kering idea..

Amin Baek said...

klu berita ini tidak benar,bertaubat untuk penyebar fitnah tu..nauzubillah..sungguh mengaibkan..

rahman said...

sepanjang karier akak ziana,aku yakin yg dia amat bersih. takda gossip dgn mna2 lelaki. agak2 la nak buat fitnah pun penyokong pakatan rakyat oii.. x tkut dosa ka?

Anonymous said...

PR Bagsat:
Masalahnya penyokong PR ni x percaya Al-Quran, sb tu bila org lain bersumpah atas nama Allah dan Quran mereka tak boleh terima! taubatlah sebelum terlambat... BN yg mereka tuduh buruk dan x perjuangkan Islam pun x lakukan perkara keji mcm ni. Ziana Zain perlu keluar ke media waktu ini...ajaq sikit geng2 barua pakatan rakyat ni.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Kalau apa yang penulis blog tu tuliskan adalah FITNAH, boleh la tempah tempat cepat2 di neraka kelak. Boleh makan daging manusia banyak2 ye. Rasanya kat dunia pun penulis blog tu dah boleh praktikkan makan daging manusia. Nauzubillah....

Anonymous said...

kita mintak tok jib tunya saman penyebar cerita fitnah dia dengan artis tersebut,tetapi tak saman pulak akhbar yang menggaitkan dia dengan pembunuhan model cun dari monnggoll mac nolia,kita malu dapat PM kita tak bersih dari segi moral

Kalsom said...

pemfitnah tegar memang adalah dari keturunan yg memangkah Pakatan Rakyat!..laknatlah pembuat fitnah seperti kerabu bersuara ni.
blogger Islam munafik!

Perlis mai.. said...

ternyata artis bersih mcm akak ziana dah diperlat pakatan rakyat!..geramnya aku baca entri kerabu bersuara tuuu!!! mcm dah takda otak nak pikiaq. jadi barua pembangkang kot. haram jadah sungguh!

Anonymous said...

hehehe.... CITE BANYAK TAKDA , SAMAN JE BRO, SAMAN JE HEHEHEHE..... WA NAK TENGOK JUGAK BETOL KE TAK, BERANI KE TAK NAJIB NGAN ZIANA NI, KALAU TAK BETOL SALAH LA BLOGGER TU, KALAU BETOL HA HA... HA HA. . TAK TAHU HAHAHAHA

Anonymous said...

biasa lah penyokong pakatan haram ni adalah anak anak didikan dajjal jadi mereka lah pandai menyebarkan fitnah fitnah ni semua tentang najib dengan ziana zain lah dan macam macam lagi dan mereka semua ingat pemimpin pemimpin umno macam pemimpin pemimpin merka juga kaki fitnah kaki jubur dan kaki maki hamun. mereka terdidik macam ni sebab tok guru mereka adalah wahbi yang mengatakan Allah swt mencarut dan Allah swt juga samseng dan dengan itu juga tok guru mereka juga bilih sama taraf dengan tuhan sebab tu lah anak muda mereka suka berzina dan merempit. Pemimpin lagi satu mereka biasa turun naik ke amerika berjumpa dengan dajjal mata satu kat sama dan ambil arahan supaya memporak perandakan negara kita ni. nuar tu ialah banduan dari mana datang duit banyak tetiba pilihan raya lepas dapat duit taja calon parti dia di hampir semua parlimen dan dun? pas ni bukan apa mana parti ada duit mereka himpit lah mana tau dapat tumpang tui tapi mereka tidak sedar yang mereka juga telah di nodai olih ejen dajjal nombor wahid sehingga mereka sanggup lacurkan ayat ayat suci Al Quran Kallamullah. Kita hanya tunggu sahaja lah akan bala Allah apa bila kita sebagai umat Islam tidak dapat mempertahankan kesucian Ayat Ayat suci Al Quran. Saya berpegang kepada Sunnah Rasullullah saw dan Al Quran kerana Allah swt dan bukan dengan mana mana tok guru wahbi dengan pengikut hawarij yang suka kafir mengkafirkan sesama Islam dan sepatut nya mereka ini bertaubat dan pulang lepangkal jalan atau tali Allah swt. Ya Allah hidup dan mati ku ada lah kerana mu semata mata dan jauhkan lah aku dan zuriat keturunanku dari fitnah fitnah dajjal yang datang dalam pelbagai rupa dan bentuk hatta sebagai seorang alim sekali pun. Kita perlu lihat dari percakapan nya yang mungkin bercanggah dengan akidah, Al Quran dan sunnah Rasullullah saw. kita perlu lihat dengan mata hati dan bukan nya dengan perasaan hasad dengki dan mata luaran saja. Pertanyaan saya ada lah sampai bila fitnah fitnah sebegini akan berakhir dan yang menjadikan saya terfikir adakah pernah nabi Muhammmad saw berceramah dan berdakwah dengan maki hamun dan fitnah ? Kalau lah baginda bersikap macam setengah setengah tok guru parti politik ni maka adakah orang arab jahiliah hendak mengikuti ajaran yang di bawa olih baginda? sudah tentu tidak. jadi buka lah mata hati kita dan jauhi lah puak puak wahbi dan hawarij ini. Nauzubillah min zalik....

Anonymous said...

ADMIN BLOG TU STUDENTS UNIVERSITI YANG BAKAL JADI CIKGU..

Post a Comment