Thursday, October 8, 2009

PENYOKONG PAS Musnahkan Kontena BN!!!

SALAM,... :)



Semalam rakyat Bagan Pinang dikejutkan dengan tindakkan segelintir pemuda yang dikatakan penyokong Pakatan Rakyat…tidak pasti sama ada dari PAS, PKR atau DAP. Mereka dikatakan telah merosakkan kontena jentera kempen BN di sana.
Langkah demi langkah provokasi dilakukan oleh penyokong pembangkang ini!...tidak faham mengapa ke tahap seperti ini mereka sanggup lakukan, seperti soalah-olah dirasuk syaitan demi memperjuangkan parti seleweng mereka. Masih tiada kenyataan rasmi atau mohonan maaf daripada pemimpin Pakatan Rakyat berkenaan perilaku tidak beretika seperti ini.

Di saat jentera BN mendapat sokongan yang amat padu semalam,…ceramah-ceramah PAS termasuklah yang dihadiri oleh Bekas Speaker Perak, Sivakumar tidak mendapat sambutan…dianggarkan hanya sekumpulan berjumlah 300 orang sahaja yang hadir di ceramah Pakatan Rakyat.

(Mengganggu Anak Gadis Tempatan - Bagan Pinang)

Selain itu,…rakyat Bagan Pinang juga ‘bertarung’ ke atas seorang penyokong PAS semalam!..penyokong tersebut dikatakan mengganggu seorang anak gadis tempatan dengan kata-kata yang tidak senonoh. Kemudian,..orang kampung memukul dan menghalau penyokong PAS tersebut. Kemudiannya,…isu tersebut dijadikan modal untuk memburukkan jentera UMNO. Mereka menuduh Pemuda UMNO yang memukul,..sedangkan lebih 150 warga tempatan di Bagan Pinang menyaksikan tragedi tersebut sehinggakan terdengar laungan ‘Laknatlah Penyokong PAS’ dan ‘Pergi mampuslah sama Pakatan Rakyat’ oleh mereka.

>>>> Pakatan Rakyat @ PAS makin terdesak…dan mereka telah mengaturkan satu siri sumpah yang akan dilakukan oleh ‘sesumpah’ Anwar Ibrahim di sebuah masjid Port Dickson Jumaat ini. Sumpah ini dikatakan akan dijadikan gimik supaya mengaburi mata rakyat Bagan Pinang.

>>>> Saiful Bukhari perlu hadir untuk mendengar sumpah itu secara langsung!...mari kita lihat,…beranikah Anwar untuk bersumpah laknat dihadapan mangsanya!!!

TERUSKAN SOKONGAN MAJORITI RAKYAT MALAYSIA,… Undilah Barisan Nasional

11 comments:

Islam Ad-Din said...

Wahai masyarakatku sekalian....

Soalan yang diajukan

1.Dalam dunia nie negara islam dan negara mana yang tak main rasuah...?Fikirlah sendiri....

2.Kamu semua memang pandai bermain kata-kata...? Tetapi sedar tidak kamu semua... adakah kamu bijak dan cerdik...? Apakah dah jadi Perak,Selangor dan Penang?....

3.Masyarakat melayu islam memang hebat mengata,mengutuk dan mencaci...? Tetapi selepas diberikan jawatan adakah perlaksanaannya perfect..? Lihat apa yang terjadi di Selangor....?

4.Harus kita ingat jngn percaya kepada seorang lawyer pun sbb mereka ini yang pemubunuh kita semua...lebih-lebih lagi lawyer PR sanggup membuatkan fakta yang salah jadi betul...fikirlah....terlalu ramai pemutar belit didlm PR....?

5.Adakah didlam PAS,PKR dan DAP tiada yang memperlakukan rasuah...? Tapi kenapa masih lagi diberi kepercayaan oleh masyarakat yang tidak bijak..?

6.Lihat satu lagi persoalan ini khas ditujukan kepada pengikut PKR...siapa yang membawa PKR pada tahun 1997/98....? Soalan saya dimanakah

1.Dr.Chandra Muzaffar
2.Zainur Zakaria ( Bekas calon ahli parlimen)
3.Saudara Ruslan Kassim
4.Lokman Adam
5.Ezam Mohd Nor

Mereka ini yang bnyk berjasa dlm PKR sehingga disegani tetapi meraka pulak yang dihina dan dicaci...sbb mereka lari dari PKR, disbbkan ideologi yang dimainkan oleh MT India dan Cina dlm PKR la.. yang membuatkan PKR sendiri terjebak dalam unsur RASUAH dan tidak TELUS dlm sesuatu perkara.Ini dinamakan KEADILAN...? sedarlah wahai bangsaku semua... mereka yang tinggal didalam PKR adalah orang UMNO yang tiada jawatan dan kaki merajuk tidak dipilih olek akar umbi.

Untuk penyokong PAS khasnya....satu saja soalan yang ingin diutarakan....PAS adalah parti yang memperjuangkan islam...kamu semua terfikirkah...adakah cerita dan maklumat yang kamu terima itu benar atau tidak..(selain dari isu rasuah)? Adakah maklumat yang diperolehi itu kamu dapati dari depan mata kamu sendiri, didengar sendiri? Setiap dakyah yang kamu semua terima itu jika salah dan tidak benar berdosa jawapannya. Ingat PAS memperjuangkan islam secara kesuluruhan jadi sedarlah wahai kamu segala penipuan yang dibawa oleh PR itu sememangnya tidak benar dan palsu demi menegakkan benang yang basah... Jngn terlalu emosional berfikirlah demi bangsa dan agama kamu...Jadi aku merayu kembalilah kepada basic islam Ad-Din....untuk memperkukuhkan barisan kita. Secara keseluruhan apa yang kamu dengari bersikap bijaklah dan cerdik....jngn terlalu terpedaya kepada anasir yang jahat dan tidak benar. Allah maha kaya dan adil...kita lihat siapa yang benar dan tidak benar.

Anonymous said...

PADAH MASUK TEMPAT ORG

Memang ada pergaduhan di bagan pinang...
itu lah balasannya masuk tempat org x beri salam...
penyokong pas dilihat memutuskan poster UMNO dan BN.. kesudahannya.. ambik kau balasannya...
TP PERLU DIINGAT..TIADA SENJATA DIGUNAKAN,HANYA BERBEKALKAN SEMANGAT DAN BUKUL LIMA...
mungkin org luar belum kenal semangat BAGAN PINANG...
org PD dah kenal sgt kan?

Bo Tak said...

http://tomok123.blogspot.com/2009/10/teater-murahan.html

tak payah layan.. pembongak sume tu...

kau nengok boto2 kek bolakang dio tu.. koyak ado.. darah secoet yo.. lopeh tu yang den xthn golak tu, luko xdo, lobam pun xdo..
humangai.. lawak sandiwara mcm cito badut sarkis la...

Anonymous said...

Lawak putera UMNO Azeez mamak. Nak tergolak den ngan lawak UMNO

Naeem said...

itula,..sapa suruh kacau anak ppuan org kg? kn sudah kena. Insaflah PAS oii.

Anonymous said...

DEN OGHANG UMNO YANG BONCI SANGAT NGAN UMNO NI.PAS DAPEK SATU UNDI DEN...APO TAK DO OGHANG LAIN KO LAE....ISO YOOO..KAKI BOLIT.

N31 said...

mangkuk hayuuuun punye blogger umno.. nape ko haram jadah sgt.. kau tau x memfitnah 2 b'dosa

petugas 2 kene belasah dek umno gangster sbb pasal isu banner, kain rentang, bendera.. bukan pasal dia dok m'gatal ngan anak dara org..

biar beri fakta jgn tebar fitnah.. ni le umno.. fitnah...

pas pun dapek 1 undi den..

Hamba Allah said...

Penyokong2 Parti Agama Sesat (PAS)sepatutnya kajilah agama yang kamu anuti itu. Marilah masuk ISLAM. Sampai bila kamu semua nak hidup dalam kesesatan,
Orang2 ISLAM sedia membimbing kamu, Termasuk yang kamu katakan Tok Guru tu. Kamu semua dah jauh menyimpang.
Bertaubatlah Nik Aziz, Kamu telah menyesatkan terlalu ramai umat Rasullullah.

Anonymous said...

oit.. baik2 samseng kepala babi bukit pelanduk nak menyondol.. kah kah kah

Anonymous said...

kalau UMNgOk kalah juga, aku tak tau nk kate apela.. dah kalah 7 kali, kalau kalah gak di Bagan Pinang, campak je UMNgOk tu ke selat Melaka.

Anonymous said...

kebodohan melayu sekarang ni...percaya org daripada al quran & sunah...perlekeh kitab allah....islam ape kalau tak tahu memimpin keluarga ...dengan aurat dan cara hidup yang lebih kepada jahiliah....semoga mendapat noor dan hidayah....

Post a Comment