Friday, October 2, 2009

DAP Tentukan Calon PAS???

SALAM,... :)


DAP Atau PAS Yang Bertanding???
Rakyat di sekitar Bagan Pinang dikatakan kecewa dan terkejut bila ceramah Pakatan Rakyat serta aktiviti-aktiviti kempen calon PAS banyak dilakukan di Pusat Gerakan DAP!...Ini yang menimbulkan persoalan dikalangan rakyat, sebenarnya siapa yang bertanding ? PAS atau DAP??? Bermula dengan pengumuman calon PAS, Zulkefly tempoh hari,..petugas-petugas dari DAP saja banyak kelihatan dan mereka terdiri dari golongan kaum Cina. (sedangkan penduduk Bagan Pinang berbangsa Cina adalah minoriti)

Selain itu,…Pusat Gerakkerja Calon PAS yang dilancarkan sejak Februari 2008 dikatakan tidak pernah dibuka serta beroperasi untuk rakyat Bagan Pinang,Negeri Sembilan.

Penduduk disekitar Bagan Pinang juga dikatakan kurang selesa dengan aktiviti-aktiviti ceramah yang diadakan di tempat yang mengganggu kelancaran jalanraya dan tapak niaga rakyat. Pakatan Rakyat seringkali menimbulkan masalah seumpama ini untuk meraih perhatian dan sekaligus boleh menyalakan pihak Polis dan Sukarela kerana tidak berjaya mengawal keadaan dan menyusahkan rakyat! Inilah cara provokasi mereka setelah kehabisan strategi politik untuk mendapatkan sokongan rakyat setempat.

Mereka juga cuba melakukan kempen provokasi secara senyap walaupun Penamaan Calon belum dilakukan secara rasmi!...risalah-risalah berunsur fitnah dan penipuan telah diedar oleh petugas Pakatan Rakyat untuk terus membohong orang-orang kampung!

>>>> TERUSKAN SOKONGAN MAJORITI RAKYAT MALAYSIA... Undilah Barisan Nasional

9 comments:

Zalia said...

ternyata PAS dah jadi anjing DAP dgn PKR. patutla Dr. Hassan Ali sendiri dah pertikai P.R kat negeri Selangor!

Anonymous said...

pakatan rakyat mcm cibai

Anonymous said...

sape yg suka cibai bro?

reformasi said...

ala... biar je la pas 2 nak kempen kt mana2 pun.. yg ko cbuk sgt nak kisah apasal... Kau ni memang terbukti RACIST.. asal kt tempat cina je x bleh.. x kisah diorang 2 minoriti atau majoriti.. Asalkan diorang rkyt Malaysia... Sibuk je dok MEMEKAK psl 1Malaysia.. tuih...

abe MIE 'TERJAH' said...

http://pkrpasdap.blogspot.com

Saya dapati helmi bekas 'sjunior ugar dady' alizaberth wong ada kat Indonesia/...

agaknya dia lari ke malaysia ke? nanti kena tangkap.

atau sudah mati semasa gempa?

Anonymous said...

pas memang mcm barua!

azizul said...

asal Melayu yg x bleh racist?...kat Penang, bila ada cadangan supaya jawatan Ketua Menteri digilirkan antara Cina Melayu dgn India,...dieorang taknak!.. dahtu Cina x racist? jgn jd bodoh laa...jgn menyesal tgok bangsa kau jd mcm hamba masa dpn nanti!

Anonymous said...

puak pr amat risau dan gusar,,,mana tidaknya,,,si zmo asyik seperti kura-kura,,,sentiasa menyorokkan kepala ke dalam badan ,,,manakala isa menampakkan "aura" yg begitu ketara dan tak mampu dilenyapkan puak pr,,,malahan puak pr juga turut merasakan tempias "aura" isa,,,habislah pr kali ini,,,itulah hakikatnya

reformasi said...

blah la bn.. the corruption party.. Perampas harta RAKYAT.. Penindas Agama.. Ketepikan agama Islam, hukum Allah.. BARISAN NERAKA...

Post a Comment